Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Nisam projektovao originalni aerodrom, niti znam nekog ko je bio uključen u to, tako da nemam taj podatak. Čak i kada bih ga imao njegovo iznošenje ne bi imalo nikakvu svrhu jer su se zgrade promenile i bitna je današnja protočnost putnika a ne originalna od pre 40 godina.

Ne verujem da sam džabe trošio slova ako sam hteo da ti skrenem pažnju na čitav niz problema koje imaš kada:
- kreneš da izvodiš neku laičku računicu
- onda napomeneš da su stvarne cifre drugačije od laičkih ali da je to zbog toga što se "očigledno muva sa ciframa"
- i onda ipak izvedeš kompletnu laičku matematiku iz koje pobednički zaključiš kako se prave cifre kriju od javnosti
 
Zgrade su još uvek tu a nikakvih značajnih proširenja nije bilo
ni u prošlom ni u ovom veku
te jeste važan projekatovan kapacitet

a eto za senzalističku žuto štaparsku izjavu ,, muva se ca ciframa,, izvinjavam se :oops:
mada ne potrebno
jer red letenja i tipovi aviona su svima dostupni pa je svakome lako računati
ne samo ino-saobracaj vec i domaci
al sta zna duduk .... koj pritom opravdano priželjkuje otvaranje civ.voj aerodroma Bataja :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373249#p373249:32n5cfxb je napisao(la):
Kartograf » 25 Feb 2016 09:01 am[/url]":32n5cfxb]Može spisak svih 68?

Može 62 (uz napomenu o sezonskim linijama i aerodromima koji gravitiraju istim gradovima):

Abu Dhabi, Amsterdam, Athens, Baden-Baden (28. mart), Banja Luka, Basel-Mulhouse, Barcelona, Beauvais, Beirut, Berlin–Tegel, Brussels, Bucharest, Budapest, Copenhagen, Doha, Dortmund, Dubai, Dubrovnik, Düsseldorf, Eindhoven, Frankfurt, Geneva, Gothenburg, Heraklion (14. jun), Istanbul–Atatürk, Istanbul–Sabiha Gökçen, Ljubljana, Larnaca, London–Heathrow, London–Luton, Malmö, Malta, Memmingen, Milan–Malpensa, Minsk, Munich, Moscow–Sheremetyevo, Moscow–Domodedovo, New York–JFK (23. jun), Oslo, Paris–Charles de Gaulle, Podgorica, Prague, Pula, Rome–Fiumicino, Sarajevo, Skopje, Sofia, Split, Stockholm–Arlanda, Stockholm–Skavsta, Stuttgart, Tel Aviv–Ben Gurion, Thessaloniki, Tirana, Tivat, Tunis, Varna, Vienna, Warsaw–Chopin, Zagreb, Zürich.
 
beowl
+ 1 :)
imas li (proslogodišnji) spisak destinacija Low costera ?
 
Ne garantujem 100% tačnost ali trebalo bi da je ovako:

Basel-Mulhouse, Barcelona, Beauvais, Dortmund, Eindhoven, Geneva, Gothenburg, Istanbul–Sabiha Gökçen, Larnaca, London–Luton, Malmö, Memmingen, Stockholm–Skavsta, Stuttgart.

To su klasične lowcost linije. Ima i hibridnih kao što su Dubai i Oslo ali njih ne bih stavljao u isti koš.
 
Hvala
bar sada imamo na jednom mestu sveže i prave podatke
+ 1 :)
Kakva je tvoja procena za ozbiljnije povecanje
čistog cargo saobracaja na Tesli ?
 
Ne znam šta je "čist" kargo saobraćaj ali kargo je u 2015. godini na Tesli porastao za 28% a u januaru ove godine preko 40%. Sad, zašto je to tako i dokle će taj trend da se održi, to je tema o kojoj se može pričati. Neke ptičice pevaju da gro tog rasta dolazi od ozbiljnog izvoza oružja na Bliski Istok, što može da potraje ali isto tako u nekom trenutku može i da stane. Prevozi se i regularna roba, naravno. Nekih 5-6 kargo prevoznika imaju redovne linije sa Tesle.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373271#p373271:nc94wo0h je napisao(la):
beowl » Thu Feb 25, 2016 10:36 am[/url]":nc94wo0h]... Prevozi se i regularna roba, naravno. Nekih 5-6 kargo prevoznika imaju redovne linije sa Tesle.

jel znas mozda koje su redovne kargo linije? za koje destinacije?
 
Novi detalj sa aerodroma, trake za prtljag

2D

.
5e4aa4a0609bf06f9236ea72521b8e7f.jpg


3D
b5a2241480093ec9e919fe10d2c93885.jpg


f7c88ce97be8d60b97be62041499ceff.jpg


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373366#p373366:361na64f je napisao(la):
asgsa » 25 Feb 2016 10:48 pm[/url]
jel znas mozda koje su redovne kargo linije? za koje destinacije?

Czech Airlines (Prag), RAF Avia (Budimpešta), Solinair (Ljubljana), Swiftair (Keln) i Turkish Airlines (Istanbul-Madrid).

Svi koriste male avione (ATR ili Saab) osim Turkisha koji šalje A330 na kružnoj liniji Istanbul-Madrid-Beograd-Istanbul.
 
Tačno, oni su na Tesli redovniji od redovnih kargo prevoznika.
 
Da sumiramo Tesline slabije placene linije , 14 lowcost linija i 6 cargo linija ukupno 20

Iisplatljivije je umesto njih da se privuku redovne i ,,dugoprugaške,, linije
sa naplatom pune cene i pružanja dodatnih usluga
kao sto je dopuna aerodromskog keteringa i sl.
,,Oslobadjanje,, postojeceg kapaciteta u korist podizanja isplatljivog kvaliteta

Tih 20 ,,lošijih,, linija sasvim je dovoljno za aktiviranje aerodroma Batajnica
i njegove ekspanzije za pružanje usluga lowcosterima i ,,teretnjacimma,,

Praktično pokertanje još jedne avio-lučne - fabrike novca
plus mesto za dobijanje profesinalnih kadrova sa pravim i debelim iskustvom , sve za Teslu
plus oslobadjanje dobrog dela zahvata iz budjeta za tekuce održavanje Bataje

Mnogo obostranih koristi za obe avio luke.

Sa ,,tavorenjem,, Bataje i sto vecim izraubavanjem Tesle
gubi i Tesla i Bataja a time gubimo svi mi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373608#p373608:1zh9o88h je napisao(la):
dr strangelove » 27 Feb 2016 14:09[/url]":1zh9o88h]uuu... zaboravio si jos i "kome smeta jaka batajnica"

au...ima li takvih ?
ne verujem da ikom smeta,
pre se radi o na(gu)zadnim glavama :lool:
 
pa ja baš nisam siguran da su te low cost linije loše za aerodrom NIkola Tesla. Koliko se sećam neke objavljene tabele Wizz je bio vrlo redovan platiša, mislim da ta tabela postoji negde i ovde. Uglavnom Wizz je otprilike redovno podmirivao 98% svih usluga aerodroma, daleko najredovniji platiša, pa mi nije jasno zašto neko smatra da su to "lošije plaćene" linije. Bitno je da je Wizz dobio od aerodroma cenovnik i da plaća po njemu i to redovno.
 
pa ja baš nisam siguran da su te low cost linije loše za aerodrom NIkola Tesla.
Uporedi sa kafanama gde gosti samo piju, i kafane gde gosti i jedu i pijju
a pritom su u obavezi da imaju isti pribor za jelo bez obzira dal se koristi
i jedni i drugi su zadovoljni sto uopšte imaju goste i postoji neka pozitivna računica

Zato postoje kafici koj nemaju obavezu troška za pribor za jelo te mogu i da ponude jeftinije pice
očigledno održavanje kafica daleko jeftinije nego održavanje kafane

Uprošteno
kafana u Surčinu i kafic u Batajnici

Nadam se da si sad sigurniji koje goste kome želiš :D
 
Ja sam za ovu gde gosti samo piju, garant veći promet. Plus ne držiš kuvare. :) Na NT za sada ima mesta za sve, mislim da je ideja sa Batajnicom baš nategnuta.
 
...Na NT za sada ima mesta za sve....
NBgd nikada ne bi bio izgardjen .... jer i s ove strane bilo je mesta za sve...
srecom bilo je i onda dalekovidih ljudi
( a jasno je i onda bilo da su protivnici NBgda bili samo nazadnjaci )


Unaprediti Teslu kvalitetom kad vec nema mogucnosti za ozbiljnije proširenje
a poslove proširiti i na Bataju
Novi vek, nova proširenja,....prosto napredak .... :)
 
Boco kako "silujes" pricu o osposobljavanju Batajnice za low cost mimo bilo kakve ekonomske i vojno bezbednosne osnove. Razumem lokal patriotizam ali nikako ne vidim da to ima imalo smisla.
 
pa da se pozdravimo :)

....Putuj planeto,
super smo se druzili
nama je lepo,
taman kako smo zasluzili ....

:sesir:

E da , evo ti i plus 1 :D
 
Cemu pozdravi, zar ja nemam pravo na misljenje na forumu.

Kao sto rekoh mene kao pojedinca ni u jednom postu nisi ubedio da je tvoja ideja opravdana.
 
Daj kakav razlog da se duriš. Ovde na BB smo mnogi trpeli provokacije pa i uvrede pa opet niko zbog toga nije otišao. A ri bi da ideš jer ne možeš da skupiš podršku forumaša za svoju tezu. Treba tebe druže kod nas u Rakovicu koja ima neuporedivo manje infrastrukture nego vi tamo pa da vidiš šta je muka. A ti bi na sve to i aerodrom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=373377#p373377:2524ocku je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » 25 Feb 2016 11:30 pm[/url]":2524ocku]Novi detalj sa aerodroma, trake za prtljag

2D

.
5e4aa4a0609bf06f9236ea72521b8e7f.jpg


3D
b5a2241480093ec9e919fe10d2c93885.jpg


f7c88ce97be8d60b97be62041499ceff.jpg


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ovo jeste zanimljivo, ali sam primetio da sada jedan radnik stalno mora da vraća kofere koji se prepreče na ulazu u ovaj gepek. Skuplja dara nego mera!
 
Vrh