Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

ooo pa dobro su se setili:)) a inace kad ce to isto krenuti za London?? covece pa iz pristine ima za London...
 
ivansto":2pgqyj1m je napisao(la):
Nadam se da ce konacno zavrsiti/kompletiratu obnovu terminala 2 aerodroma. Naime, trenutno je samo renovirano ono sto je vidljivo svima, odnosno ljudima koji ne putuju, vec samo prate putnike. Renovirana je check-in zona, zona do pred pasosku kontrolu, i zona za dolaske... a ostatak aerodroma...:
Hajde ivansto, da vidimo šta mogu da ti odgovorim.. :)

* poslovni salon - nemam druge reci nego sramota
Haha, da znam tragičan je, ali zato VIP salon/terminal..
* toalet? ako ste u poslovnom salonu (kod izlaza a5), najblizi toalet je dobrih 5 minuta pesice kod izlaza c1? doduse, moram pohvaliti da se toaleti odrzavaju i da odaju utisak higijene.
Kod C1?! Are you sure? Po mapi bi trebalo da toalet imaš odmah pored biznisa, ali sigurno imaš na mestu gde je pasoška kontrola (kad je prođeš, odmah levo). JA imam užasno velike zamerke na toalete na aerodromu. Na benzinskim pumpama su bolji. Većina putnika ode do WC-a, i to je nešto što se svakako zapamti. Trebalo je da unesu nešto zanimljivo/karakteristično i lepo po čemu ćeš ih pamtiti.
* cistoca? - da li je neko ikada cuo za rec PRANJE na Aerodromu Beograd? Secam se da sam pre nekoliko godina video Saopstenje za javnost Aerodroma Beograd (!!!???) u kome sa ponosom isticu da prvi put od izgradnje aerodroma (znaci posle vise od 20 godina) su se odlucili da operu prozore!!! Verovatno ih od tada nikada vise nisu ni prali, jer je prosto nemoguce posmatrati bilo sta kroz njih (za upravu Aerodroma: prozore treba redovno prati i sa spoljne i sa unutrasnje strane).
:laugh: A ja bio ubeđen da su fabrički zatamnjena stakla...
* ne znam kako se zove: onaj crni tackasti pod. Pa kada ce to pobogu promeniti? Kada se kotrlja kofer po njima, odjekuje po celom aerodromu.
Ne diraj mi pod!!!!!! On ke savršen!!!! A kad kreneš da vučeš koferčić po njemu... Divno!!! To se nadam da neće promeniti.

* Kada ce uvesti brzi parking ispred zgrade za parkiranja do 15 minuta (koje treba naravno skupo naplatiti), a ne da zaustavljanje prilikom ostavljanja prtljaga zavisi od dobrog raspolozenje prisutnog organa reda?
Apsolutno se slažem, i da malo isforsiraju ljude da više koriste garažu!

* kontrolni toranj? dobro je sto ga ne vide svi putnici. ta zgrada (spolja) izgleda tako strasno raspadnuto (podseca me na onu borovo zgradu kod zeleznicke, stefan braun), da bi se ljudi upitali o bezbednosti aviona kojima taj kontrolni toranj upravlja.
Ne slažem se, mislim da je vrlo lep toranj, samo treba da ga očiste.

* tabla za red letenja? nekome je mozda simpaticna ona (pra)stara tabla. isto tako (pra)stara postoji i u franfkurtu. ok, nemam nista protiv, ALI: promenite onih pola sijalica (crvenih/zelenih) koje su pregorele i vise ne rade. tako zalosno izgleda kada tabla svetluca a radi samo pola sijalica na njoj :(
Slažem se, više manje. Table su super, ali ih nije trebalo staviti dole kod check-ina, jer dodatno "klaustrofobišu" prostor. I vrlo su nepregledne (one ne treba da stoje na podu, već da vise sa plafona!!!)

jos 100 drugih stvari, ali pozabavite se barem nekima od ovih, i vec ce biti bolje. boze boze, koliko li kosta jedna sijalica.
Mislim da je rekonstrukcija aerodroma kriminalno urađena, da je uništena duša koju je stari imao, i nadam se da neće istu grešku napraviti kad budu radili T1.
 
* poslovni salon - nemam druge reci nego sramota
Haha, da znam tragičan je, ali zato VIP salon/terminal..

* toalet?
Kod C1?! Are you sure? Po mapi bi trebalo da toalet imaš odmah pored biznisa, ali sigurno imaš na mestu gde je pasoška kontrola (kad je prođeš, odmah levo). JA imam užasno velike zamerke na toalete na aerodromu. Na benzinskim pumpama su bolji. Većina putnika ode do WC-a, i to je nešto što se svakako zapamti. Trebalo je da unesu nešto zanimljivo/karakteristično i lepo po čemu ćeš ih pamtiti.
Dosta cesto koristim usluge aerodroma, tako da mi nije potrebna mapa. Pored biznis salon je mozda postojao toalet, ali u svakom slucaju je van funkcije, a najblize jeste ''posle pasoske, odmah levo'', a to je zapravo jako blizu izlaza c1. bio sam jednom ili dva puta u toaletu, i oba puta me je zadivila cistoca koju nisam ocekivao.

* cistoca?
:laugh: A ja bio ubeđen da su fabrički zatamnjena stakla...
zatamljena ili ne, stakla moraju da se peru. ako ne znaju sta to znaci, neko dodje sa kofom vode i deterdzentom i opere ih, i sa spoljne strane, stavi se skela, i operu se. ako u normalnim zemljama mogu redovno da peru prozore na oblakoderima, nece biti tesko oprati ih na visini od jednog sprata

* ne znam kako se zove: onaj crni tackasti pod.
Ne diraj mi pod!!!!!! On ke savršen!!!! A kad kreneš da vučeš koferčić po njemu... Divno!!! To se nadam da neće promeniti.
Verovatno ih je postavio neko ko nikada nije bio na drugom aerodromu. kada ima vise od jednog kotrljajuceg kofera, ceo aerodrom bruji...

* kontrolni toranj?
Ne slažem se, mislim da je vrlo lep toranj, samo treba da ga očiste.
Da ga ociste? :) :) :)
O ukusima ne treba diskutovati, ali evo slike pa sami odlucite: http://www.pegazair.co.yu/adbgd.jpg

Mislim da je rekonstrukcija aerodroma kriminalno urađena, da je uništena duša koju je stari imao, i nadam se da neće istu grešku napraviti kad budu radili T1.
o kakvoj dusi govorimo? aerodrom je mesto gde covek treba da se udobno oseca, i gde provede max. max sat vremena. to je TRANZITNO mesto, a takva mesta po definiciji ne mogu imati dusu.
 
ivansto":2qhckljs je napisao(la):
Dosta cesto koristim usluge aerodroma, tako da mi nije potrebna mapa. Pored biznis salon je mozda postojao toalet, ali u svakom slucaju je van funkcije, a najblize jeste ''posle pasoske, odmah levo'', a to je zapravo jako blizu izlaza c1. bio sam jednom ili dva puta u toaletu, i oba puta me je zadivila cistoca koju nisam ocekivao.
Pa dobro, to nije baš kod C1, jer postoji još jedan toalet bliže C1. Malo mi je neverovatno da tu nema WC-a koji radi (piše na mapi da ima). Mada, sve je moguće.
* ne znam kako se zove: onaj crni tackasti pod. (...)
Verovatno ih je postavio neko ko nikada nije bio na drugom aerodromu. kada ima vise od jednog kotrljajuceg kofera, ceo aerodrom bruji...
Taj pod je vrlo retro i kul. Ne postoji bolji osećaj nego kad se vraćaš od negde i onda zapičiš da pre gužve dođeš na pasošku, i vučeš kofer po tom podu..
Da ga ociste? :) :) :)
O ukusima ne treba diskutovati, ali evo slike pa sami odlucite: http://www.pegazair.co.yu/adbgd.jpg
Upravo tako, divan je... :) I nek mu sklone te grozne klime..
dscf2534wx1.jpg

o kakvoj dusi govorimo? aerodrom je mesto gde covek treba da se udobno oseca, i gde provede max. max sat vremena. to je TRANZITNO mesto, a takva mesta po definiciji ne mogu imati dusu.
Bojim se da imaš vrlo zastareo koncept aerodroma. Aerodrom je prvi kontakt koji ostvariš sa nekom zemljom, on mora da bude maksimalno pozitivan. Samim tim aerodrom mora da ima nešto karatkeristično po čemu ćeš ga pamtiti. Ako nemaš nikakvih presedanja na aerodromu provedeš bar 3 sata (da kažemo 2 u odlasku i 1 u povratku), a da ne pričamo ako čekaš 4 sata na drugi let. Na aerodromu moraš da se osećaš maksimalno prijatno i da se opustiš (mnogi ljudi imaju velikih problema sa letenjem), svako putovanje je stres za organizam... I sad te ja pitam, da li bi radije čekao da poletiš u ovakvom okruženju:
dscf2428sp7.jpg

ili
5t2.jpg
IMG%200824.jpg

Naravno, tu dolazimo i do priče, da što si opušteniji to si spreminij da daješ više para, odnosno da kupujueš u prodavnicama, naručuješ piće, etc. I da zaključimo - aerdorom je renoviran KRIMINALNO LOŠE.
 
Renoviran je po seljackom principu - vazno je da se sve sjaji i da sljasti a "duse" (sto bi vi rekli) nema nigde. :nono:
 
@Ambassador
E, pod je katastrofa :) Bolji mi je ovaj sljasteci.

Nego, ANT nema nikakvu koncepciju, ideju, design... Izgleda kao obicna cekaonica na nekoj autobuskoj stanici. Oni veliki "kafici" lice na prave menze, bez trunke originalnosti.
Spoljni izgled ne treba ni komentarisati posto je stvarno jako zapusten.
Kao prvi kontakt 2,5 miliona ljudi sa Beogradom, ANT bi morao da izgleda posebno.
 
Niki Lauda traži od Velje dozvolu za sletanje
Vlasnik austrijske diskontne avio-kompanije „Niki” ne odustaje od namere da njegovi avioni od marta lete za Beograd, po ceni karte od svega 19 evra
velja.jpg

Niki Lauda i Velimir Ilić

Niki Lauda, legendarni bivši svetski šampion Formule 1 i vlasnik austrijske diskontne avio-kompanije „Niki”, ne želi da odustane od ideje da njegova avionska flota leti za Beograd. Prepoznatljiv po crvenom kačketu koji nikada ne skida, jer na taj način krije ožiljke – posledice nesreće u Nemačkoj u kojoj je gotovo izgoreo u bolidu Ferarija, Niki Lauda je juče najavio da će već ove sedmice doputovati u Beograd, da bi sa nadležnima razjasnio zašto toj kompaniji još nije dodeljena obećana dozvola za sletanje.

Sudeći prema pisanju bečkog ekonomskog dnevnika „Virtšaftsblat”, avio-kompanija „Niki” planirala je da od marta leti za Beograd. Čak je počela i s rezervacijom karata za liniju do Beča, ali je to obustavljeno zbog problema, koje kolege iz Beča nisu precizirale, osim konstatacije da Lauda ipak ne namerava da odustane od svojih planova. „Otputovaću ove nedelje lično u Beograd. Nadam se da će razgovor sa ministrom za infrastrukturu Velimirom Ilićem sve razjasniti”, izjavio je bivši vozač Formule 1 austrijskom listu.

Kako saznajemo, Ministarstvo za kapitalne investicije i Direktorat civilnog vazduhoplovstva, koji su nadležni za otvaranje novih linija inostranih avio-kompanija koje žele da lete prema Srbiji, odbile su zahtev čuvenog vozača Formule 1, iz, kako kaže Katarina Andrić, savetnik za medije u Direktoratu, „proceduralnih zahteva koje pomenuta kompanija nije ispunila”. Andrićeva nije mogla da nam precizira o kakvim se uslovima zapravo radi.

Zahtev Nikija Laude odbijen je pre nekoliko nedelja i Lauda očigledno dolazi u Srbiju verujući da će u razgovoru sa Veljom Ilićem prevazići taj problem.

Na Aerodromu „Nikola Tesla” takođe su čuli za nameru Nikija Laude, ali nemaju nikakve konkretne podatke o tom slučaju.

Inače, za Srbiju trenutno lete tri evropske loukost kompanije – „Džerman Vings”, „Norvidžn er šatl” i „Skaj Jurop”.

Avio-kompanija „Niki” je, očigledno, veoma ozbiljno krenula u osvajanje srpskog neba. Na svojoj internet prezentaciji od početka godine nudila je letove za Beograd od 10. marta, po ceni od samo 19 evra u jednom pravcu, ali je nedavno iz svog sistema povukla ovu ponudu. Lauda je objasnio da je destinacija za Beograd privremeno povučena iz kompanijskog sistema rezervisanja karata. Bečki list takođe tvrdi da je razlog za sve ovo činjenica „da je planirano potpisivanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između Beograda i Brisela još neizvesno i da zbog toga avio-kompanije iz EU imaju loše karte u rukama”.

Linija Beč–Beograd je jedna od dve nove destinacije koje je „Niki” planirao da uspostavi od marta. Jedan avion za kraće destinacije, prema planovima te avio-kompanije, trebalo je godišnje da preveze oko 100.000 putnika na liniji Beč–Beograd–Beč.

Nezavisno od privremenog zastoja kada je u pitanju Srbija, Lauda ne odustaje od nabavke novih aviona. Tako je planirana kupovina devet aviona tipa „erbas A320” u vrednosti od oko 500 miliona evra.

Ukoliko se, mimo očekivanog, ne ostvare planovi sa Srbijom, Lauda naglašava da ima „druge alternative u glavi”.
...
izvor Politika
link http://www.politika.co.yu/rubrike/Ekonomija/Niki-Lauda-trazi-od-Velje-dozvolu-za-sletanje.lt.html
 
^^Па како се пише у последње време цео форум би се могао тамо пребацити:D

Ево објашњења поводом Лауде

Lauda može u Niš
T. S., 06.02.2008

- DOK ne počne da se sprovodi Sporazum o otvorenom nebu, Ministarstvo za infrastrukturu ne može da uključi novog avioprevoznika na liniji Beč-Beograd bez saglasnosti „Jat ervejza“ i „Austrija erlajnsa“. To nalaže međudržavni sporazum - kaže za „Novosti“ ministar Velimir Ilić. Iako je „loukost“ kompanija „Niki“, čiji je vlasnik Niki Lauda, bivši svetski šampion formule 1, ponudila jeftinije avionske karte, za sada im sletanje na beogradski aerodrom nije dozvoljeno. Ni „Jat“ ni „Austrija erlajns“ nisu dale zeleno svetlo.

- Na osnovu sporazuma „Jat“ i „Austrija erlajns“ godinama lete i dele prihod, bez obzira na to koliko ko putnika preveze. Nezgodno je ubaciti trećeg, jer ove dve kompanije mogu da nas tuže i traže odštetu - navodi Ilić. - Dogovorili smo sastanak sa Laudom, a on će u međuvremenu da razgovara sa Austrijancima da oni daju saglasnost. Na naš zahtev, stigao je negativan odgovor. Mi možemo Laudi da ponudimo sletanje na niški aerodrom ili Ponikve i Lađevce, kada ti aerodromi budu otvoreni za saobraćaj, ali Lauda traži Beograd. Razgovaraćemo. Ako se Lauda dogovori sa „Jatom“ i „Austrija erlajnsom“, mi nemamo ništa protiv.

- Bilateralni sporazum između Austrije i naše zemlje postoji, ali predviđa samo po jednog prevoznika, a to su „Jat“ i „Austrija erlajns“ - navodi Katarina Andrić-Milosavljević iz Direktorata za civilno vazduhoplovstvo. - Promena nije nemoguća, ali za to su nadležna ministarstva spoljnih poslova dve zemlje. Sporazumi se rade na bazi reciprociteta. Dakle, ako bi Austrija htela da uvede još jednog prevoznika, onda i mi imamo na to pravo.

PREPREKE
NIKI Lauda tvrdi da mu je Ilić ukazao na još dva vrlo važna i osetljiva pitanja za Srbiju. Izdavanje dozvola za otvaranje novih linija moglo bi da uznemiri predstojeću privatizaciju „Jat ervejza“. Osim toga, ukazana mu je pažnja i na činjenicu da naša zemlja još nije ratifikovala sporazum o zajedničkom nebu.
извор Новости
линк http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=115754&datum=2008-02-07
 
Ilic kao brani tamo neki JAT i koga li vec, a u stvari, jedini gubitnici u celom nedozvoljavanju low cost kompanijama da lete za i iz Srbije su putnici, tj. gradjani Srbije i stranci. Mozda bi napokon trebalo da pocnu da se postuju i nase zelje i potrebe!
 
ja bih dodao da su na gubitku i hoteli, hosteli.. sve što je indirektno vezano za našu turističku industriju.
Ali to njih ne interesuje, samo se gleda kako JAT da uvale Aeroflotu (kome će verovatno, kao i u slučaju NISa, da daju monopol).
 
Влада":38qqb7mz je napisao(la):
^^Па како се пише у последње време цео форум би се могао тамо пребацити:D
Pa da znas. Ali ajde da ne gubimo nadu. Valjda ce i ovom sr@nju doci kraj. ;)

Ne znam zasto vise uopste komentarisati Ilica. On to nije zasluzio...
 
Boli Velju za stazu. Jedino ako mu Niki sponzorise kliniku bice nesto od jeftinih letova.
 
Treba ponovo , na zalost , izaci na ulice i skinuti " ludake i seljake " koji vladaju tom zemljom. NEMA druge !!!!!
 
Kralj, ovo je forum o pracenju projekata u Beogradu. Lakse sa pozivima na revoluciju!
 
e juce sam slusao Djilasa da je za ovu godinu po NIP-u planirano da se sredi aerodrom Batajnica... Samo ga iskreno nisam razumeo da li to znaci da ga sredjuju zbog pretvaranja u civilni aerodrom ili ce ostati vojni.... Meni se nekako sve cinilo da je on izbegao da odgovori na to pitanje...
 
Imamo temu o aerodromu Batajnica pa ako imas vise informacija postavi tamo :)
 
^^Haha ej Nenade moram da ti kazem da me podsecas na dragana trenutno. :D :D :D
 
Milance, da bismo zadrzali dostojanstvo sajta, necu ti odgovoriti na post :lol:
 
Milance":2bzle1mk je napisao(la):
^^Haha ej Nenade moram da ti kazem da me podsecas na dragana trenutno. :D :D :D
Nenad":2bzle1mk je napisao(la):
Milance, da bismo zadrzali dostojanstvo sajta, necu ti odgovoriti na post :lol:
Milance":2bzle1mk je napisao(la):
Samo vi nastavite da 'dostojanstveno' čatujete na svim temama, ali tu više nema

diskusija o projektima i urbanizmu, već o buticima i brzoj hrani, .... a o ovoj temi ni reči.
 
To je bilo na drugim temama, pa se obrati doticnima ili prijavi moderatorima.
 
Negde u temi smo brojali koliko aviona može da stane na AB...
Aerodrom_Nikola_Tesla_Beograd.jpg

A možda i nismo, možda sam se ja istripovao, ali sve jedno, mene je to zanimalo. Tako da sam malo nešto čeprkao, i došao do ovog zaključka. Postoje tri platforme: A, B, C. Dakle, to izgleda ovako: (Mapa je malo zastarela, npr. mislim da sada može direktno avionom između A i C, ali pretpostavjam da su parking mesta za A i B aktuelna.)
lybe_detail.jpg

Imamo od A1 do A13 i B1 do B7, dakle ukupno 20. Na platformi C imamo od C1 do C4, ali, novim fingerima to je promenjeno.
Beograd - Na Aerodromu Beograd juče je završeno postavljanje šest najsavremenijih avio-mostova na krilu C. To za beogradsku vazdušnu luku znači tehnološki napredak, a važno je napomenuti i da će nivo buke i zagađenja životne okoline biti znatno smanjen.
Generalni direktor Aerodroma Beograd Nebojša Nedeljković kaže za Danas da će postavljanjem novih avio-mostova, platforma C ubuduće moći, umesto četiri da primi šest aviona istovremeno uključujući i najveće koji se trenutno proizvode u svetu, kao što je, recimo, nedavno predstavljeni Erbas A380.
ekonomija1_2.jpg
(Izvor: Danas Link:http://www.danas.co.yu/20050527/ekonomija1.html#5 )

Odnosno imamo 6 aviona koji mogu da stanu na platformu C.
Sve u svemu 26 aviona u isto vreme.. A može i A380.. :)
 
Vrh