Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Као што се и дало очекивати Ванси направио ротацију и у Будимпешту послао

А нама ставио неког папана који је пре тога управљао Бртањским аеродромом:

Тај бретањски аердором има тек мало више путника од нишког

Изгледа да французи више ниси заинтересовани за АНТ, већ напротив довели мајстора за смањивање?
Ajde malo pozitive. Mozda covek ima entuzijazma vise nego neko ko 20 godina vodi aerodrome, pa mu je svega preko glave :D
 
Статистика аеродрома у Бретањи не оставља места оптимизму.
 
Pogledajte prilog 203203Pogledajte prilog 203204Pogledajte prilog 203205
Аеродром Малта данас. Хала за одласке већа него у Подгорици али релативно стара. Похваљујем скенере за бординг карте пре КД контроле, што на Тесли треба под хитно да се уведе!!!!🙄 Исто се пење покретним степеницама до КД прегледа. Велика гужва али брз проток путника. Немају нове апарате за КД контролу па је скидање и вађење свега и свачега неопходно. Дјути фри величине као онај у Београду али спуштен плафон, солидан избор производа, док луксузни брендови имају своје радње између гејтова попут Викторија сикрет или Хуго Бос код нас на аеродрому (између А4 и А6 чини ми се). Занимљиво у чекаоници човек свира клавир...можда идеја за Теслин трг и новог директора аеродрома... и право освежење поред гужве и граје. Сви гејтови су бус гејтови, процес укрцавања хаотичан. Београд 3 копља изнад! 😁
Taj aerodrom je čini mi se u takvoj konfiguraciji već 30 godina (prvi put sam bio na Malti krajem 90tih). Mislim da već rade na proširenju i poboljšanju aerodroma.

Jedina dobra stvar na aerodromu je salon (La Vallette Lounge) koji se nalazi na 2. spratu i ima pogled na celu pistu. Takođe ima i otvorenu terasu što je jedini primer salona za koji znam koji ima deo na otvorenom.
 
Saćekajmo da jedini vazduhoplovni alanitićar u regiji napiše koju mudrost.
Juce je grandiozno napisao kako su Brnabic i Vucic poludeli jer je nasa reprezentacija letela avionom sa hrvatskom registracijom.
Uopste nije poenta u zastavi Hrvatske, vec u tome sto avion nije bio u bojama nase drzave. Clickbait klasican, treba ga izbegavati
 
Saćekajmo da jedini vazduhoplovni alanitićar u regiji napiše koju mudrost.
Јоој АНАЛитичар је полудео начисто, критикује Ер Србију и аеродром Никола Тесла и где треба и где не треба. Само игнорисати тог бота!
 
Sve briše što ukazuje na njegove greške i neznanje. Tako kod naivnih kontroliše narativ da je on neki znalac. Zato nije aktivan ili uopšte nema društvene mreže, zato što tu ne bi mogao da ima potpunu kontrolu i spreči ljude koji bi ukazivali na laži. Zato više ne radi intervjue kao što je nekad radio sa recimo Rajanerom ili Er Srbijom, jer su ga valjda otkačili zbog budalaština koje je pisao.

Zato ga nema nigde gde dolazi struka, osim kod onog Kazakstanca (ili šta je već) koji mu je dao kontrolu da postrojava direktore malih aerodroma u regionu. One koji su mu ortaci, kao što je direktor Sarajeva, hvali i kad otvori bankomat na aerodromu. Svrha njegovog portala je da pokuša da našteti Er Srbiji i generalno Srbiji koliko može, a po rezultatima vidimo da ne može baš ništa.
 
Sve briše što ukazuje na njegove greške i neznanje. Tako kod naivnih kontroliše narativ da je on neki znalac. Zato nije aktivan ili uopšte nema društvene mreže, zato što tu ne bi mogao da ima potpunu kontrolu i spreči ljude koji bi ukazivali na laži. Zato više ne radi intervjue kao što je nekad radio sa recimo Rajanerom ili Er Srbijom, jer su ga valjda otkačili zbog budalaština koje je pisao.

Zato ga nema nigde gde dolazi struka, osim kod onog Kazakstanca (ili šta je već) koji mu je dao kontrolu da postrojava direktore malih aerodroma u regionu. One koji su mu ortaci, kao što je direktor Sarajeva, hvali i kad otvori bankomat na aerodromu. Svrha njegovog portala je da pokuša da našteti Er Srbiji i generalno Srbiji koliko može, a po rezultatima vidimo da ne može baš ništa.
Ер Србија се суди са њим колико чујем због будалаштина и лажи које је ширио! Надам се да ће добити високу одштету!
 
Zašto su naši krovovi kišopropusni

 
Od leta/juna dosli smo sad do jeseni
Elektronski čitači pasoša na Aerodromu "Nikola Tesla" biće, prema rečima Vesića, postavljeni na jesen, po 16 sa jedne i druge strane prolaza, a da jedan takav "automatski" prolaz menja pet policajaca.
 
Wizz Air pojacava konacno! Bilo je i vreme da aerodrom poveca rast na 20+ % na mesecnom nivou.
Мора да је АНАЛитичар пао са столице...а тек када дође Рајанер на Теслу (већ се чују такве гласине) и Ер Србија крене у експанзију дуголинијског саобраћаја, онда ћемо видети исконски раст саобраћаја код нас, јер Београд и Србија постају све атрактивније викенд дестинације за европске туристе, плус наш народ све више путује авионом.
 
Ја исто сматрам да ће Ниш почети да расте, ако је Визово повећање резултат решења глобалног проблема са моторима. А ако Виз крене да подиже Ниш, не верујем да ће Рајан да остане по страни. Ипак до милиона има луфта.
 
Ја исто сматрам да ће Ниш почети да расте, ако је Визово повећање резултат решења глобалног проблема са моторима. А ако Виз крене да подиже Ниш, не верујем да ће Рајан да остане по страни. Ипак до милиона има луфта.
Прле и не заборави Ер Србију која ће идуће године можда базирати један АТР-72 или чак у летњим месецима А319 на Константину. Ер Србија ипак мора да генерише још већи раст у наредним годинама. Слично ради и Аустријан и све ми се чини да Марек и екипа копирају Аустриан.
 
Austrian je ukinuo sve baze izvan Beča i letove sa provincijalnih aerodroma ka trećim destinacijama.
Ali bi bilo lepo da se malo ugledaju na Austrian što se tiče npr. prava i uslova kabinskog osoblja, to bih podržao.
 
Аустрија има одличне везе са бечким аеродромом. Ми то још увек немамо
Шта више и имамо све више проблема са друмским саобраћајем
 
Prodjoh kroz aerodrom pre neki dan i to bas u sred one oluje pa evo par utisaka:

- Aerodrom prepun, putnika nikad više, jako puno stranaca. Utisak je da je i sada kapacitet popunjen i da će rast ići na uštrb konfora koji je već upitan.
- Jako loše prostorno i funkcionalno rešen novi glavni ulaz gde se odma sa ulaza ide na stepenice iza kojih odma ide pasoška kontrola. Glavni hol aerodroma koji je trebao da bude ujedno i najatraktivniji prostor je pregradama pretvoren u niz hodnika i čekaonica.
- Gastro ponuda za nijansu bolja nego ranije ali i dalje jako oskudna. Ukupno 3-4 mesta za pojesti i popiti koja su non stop krcata, cene tradiconalno pljačkaške
- Prohodnost na šalterima nešto bolja, umesto jednog nadrkanog policajca ima ih 4-5 pa se i pored gužve prolazilo brže. Dobar dan i dalje ne znaju da kažu
- Informacije o letovima nepouzdane i jako kasne. Displeji neažurn. Bolje sam bio informisan preko kompanije kojom sam leteo nego od aerodroma a trebalo bi da bude obrnuto.
- Novi Free Shop ništa posebno ali sasvim pristojan i u rangu sa prosečnim evropskim aerodromom
- Održavanje tradicionalno očajno. Dosta lampi ne radi pa ima mračnih ćoškova. Klima ponegde radi a ponegde ne.

I za kraj moja tradicionalna aktivnost prijave divljih taksita komunalnoj policiji koja bleji ispred zgrade. Rezultiralo je legitimisanjem mene a uradili nisu ništa pošto bože moj oni ne smeju da udju na terminal nego samo kontrolišu parking. U skladu sa time divljaci su se udobno instalirali bukvalno ispred šaltera za vaučere.
 
Kad se pušta rekonstruisana stara pista? Ako se ne varam neki jun se spomnjao..
 
Vrh