Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Добра им фора да ти објаве гејт сат времена пре лета, а локале као отварају по целом аеродрому.
Ево баш ћу отићи да седнем у локал на Ц10 само да ми објавили полазак на А10 15 минута касније.

Учинићемо све за удобност муштерије. - помисли никад нико у Србији.
 
Једном ће поставити, а онда иде одржавање... Е то ће бити интересантни. Једна таква капија била је давно постављена те је радила те није, а најјаче кад је радила пандури се деру на сваког ко туда крене
Secam se toga. Mada bilo je i do ljudi. Skeniranje pasosa pre ulaska u samu kapiju (ako to ima smisla) je trajalo oko 10ak sekundi I kad se nista nije desilo posle par sekundi ljudi su odustajali i govorili kako "NE RADI". Onda kada udjes u taj ogradjeni prostor morao si da skeniras prst. To je uglavnom radilo tek iz drugog, treceg pokusaja ako ne pozicioniras prst kako treba. Ali moras podici prst pa opet. Ljude je i to bunilo pa su opet govorili kako "NE RADI". Daleko od toga da branim takvo resenje jer nije dobro, ali bilo je dosta ovakvih slucajeva. Svakako se nadamo malo modernijim kapijama tako da ovo vise (nadam se) nece biti problem.
:D
 
Добра им фора да ти објаве гејт сат времена пре лета, а локале као отварају по целом аеродрому.
Ево баш ћу отићи да седнем у локал на Ц10 само да ми објавили полазак на А10 15 минута касније.

Учинићемо све за удобност муштерије. - помисли никад нико у Србији.
Изгледа ниси пуно путовао са других и пре свега већих аеродрома у Европи...дешавало ми се да не само да промене гејт него и терминал пола сата пре лета а ако ниси упознат са аеродромом то изазива трчање :) На Тесли у најгорем случају могу да те са Ц14 пребаце на А10, то је 10-15мин хода а већином се гејтови померају на тој страни где је било и планиран одлазак. Такође бординг никада не може да крене изненада са другог гејта пошто је за чишћење, пуњење горива, утовар и истовар пртљага итд. у просеку потребно пола сата.
 
I kad se nista nije desilo posle par sekundi ljudi su odustajali i govorili kako "NE RADI"
Ta kapija iz nekog razloga nije radila za pasoše izdate pre 2019 pa su se ljudi stalno zaglavljivali jer to naravno nije nigde pisalo. A policajci su naravno sedeli pored i vrteli telefone i smejali se svakom ko tuda krene.
 
Hm, moj pasos u to vreme je bio iz 2011-e i mogao sam da prodjem. Ali kontam da je bagovalo povremeno.
:D
 
Изгледа ниси пуно путовао са других и пре свега већих аеродрома у Европи...дешавало ми се да не само да промене гејт него и терминал пола сата пре лета а ако ниси упознат са аеродромом то изазива трчање :) На Тесли у најгорем случају могу да те са Ц14 пребаце на А10, то је 10-15мин хода а већином се гејтови померају на тој страни где је било и планиран одлазак. Такође бординг никада не може да крене изненада са другог гејта пошто је за чишћење, пуњење горива, утовар и истовар пртљага итд. у просеку потребно пола сата.

Pojedinac na aerodromu je potrošač koji skupo plaća boravak i maltretman tamo suvim novcem, a ne portparol preduzeća za prevoz ili za upravljanje aerodromom (i to još sa stranim kapitalom).

Tu perspektivu na ovom forumu prelako zanemarujemo.
 
Шире се гласине о покретању летова изиџета за Лондон Станстед- Београд. То би било интересантно :)
 
Ер Србија и Виз су избацили Бритиш. зашто мислиш да би Изи преживео дуже од једне сезоне? ову Женеву што држе, чини ми се реда ради
 
Ер Србија и Виз су избацили Бритиш. зашто мислиш да би Изи преживео дуже од једне сезоне? ову Женеву што држе, чини ми се реда ради
Само констатујем да се прича. Али свакако је Изиџет конкурентнији од Бритиша за П2П саобраћај.
 
Изи мора да буде конкурентант Визу, а Виз лети сваки дан. Бритиш је гледао да буде конкурентан на трансферима ка Америци, али нису успели. тако да, мислим да од тога нема ништа. остаће само непроверена гласина
 
Једна занимљивост: сутра ће се на Тесли извршити 285 авиооперација а ускоро ће Београдски аеродром прећи рекордну бројку од 300 летова за 24 сата. Мислим да ће то бити апсолутни рекорд ;)
 
Шире се гласине о покретању летова изиџета за Лондон Станстед- Београд. То би било интересантно :)

искочио ми је наслов са АШП-овог сајта који се тиче тога. да ниси ту видео, па те је срамота да кажеш?
 
искочио ми је наслов са АШП-овог сајта који се тиче тога. да ниси ту видео, па те је срамота да кажеш?
Он је само пренео гласине по питању слота и то погрешно.
 
Он је само пренео гласине по питању слота и то погрешно.

аутор му је неки дописник из Београда. мада, могуће је да му је то алтер-его, да се не каже како он све пише

Ukinuli prostoriju za pusenje koja je bila na pocetku C, kazu da nece otvarati drugu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

као непушачу, и није неки губитак
 
Pojedinac na aerodromu je potrošač koji skupo plaća boravak i maltretman tamo suvim novcem, a ne portparol preduzeća za prevoz ili za upravljanje aerodromom (i to još sa stranim kapitalom).

Tu perspektivu na ovom forumu prelako zanemarujemo.

Ne razumem. Kad sedim u centralnoj zoni Terminala 5 na London Hitrou i nestrpljivo čekam da aerodrom objavi da mi je sledeći let sa kraja dalekih C gejtova za manje od sat vremena, koga je briga za perspektivu, za to što sam potrošač koji skupo plaća boravak tamo, da li putujem sa malom decom itd? Ako ne trčiš, treba skoro pola sata dok dođeš do najdaljih C gejtova. Zabole ih.
 
Poslednja izmena:
као непушачу, и није неки губитак

Ni meni, ali je veliki broj pušača u regionu uključujući i transferne putnike koji satima moraju da čekaju. Razumno je omogućiti i održavati tu prostoriju a ne da zapale u WC-u, na šta ih teraju ako nema normalog rešenja. Isto za punjenje flaša za vodu, isto za mesto gde kućni ljubimci mogu da obave posao itd. Ima jako mnogo relativno malih ulaganja koje aerodrom može da uradi za putnike, ali ih izgleda boli krivi krastavac.
 
Ni meni, ali je veliki broj pušača u regionu uključujući i transferne putnike koji satima moraju da čekaju. Razumno je omogućiti i održavati tu prostoriju a ne da zapale u WC-u, na šta ih teraju ako nema normalog rešenja. Isto za punjenje flaša za vodu, isto za mesto gde kućni ljubimci mogu da obave posao itd. Ima jako mnogo relativno malih ulaganja koje aerodrom može da uradi za putnike, ali ih izgleda boli krivi krastavac.
Само треба дати приватном предузећу да изгради 2 пушачке кабине. Типа Винстон, Малборо,... исте сам виђао по европским аеродромима иако сам непушач. Онда они брендирају тај део заузврат.
 
Само треба дати приватном предузећу да изгради 2 пушачке кабине. Типа Винстон, Малборо,... исте сам виђао по европским аеродромима иако сам непушач. Онда они брендирају тај део заузврат.
Брендиране кабине за пушење постоје само (колико памтим) на швајцарским аеродромима зато што је Швајцарска једна од последњих земаља на свету у којима је дозвољено рекламирање цигарета.

Иначе, мислим да је кабина за пушење на аеродрому неопходна колико и ве це, јер је код (нас) никотинских зависника то равно физиолошкој потреби, а не хиру. А сваком непушачу који би се томе ругао понеки пушач може да се руга како има слабу петљу.

Простор за пушење, при том, не треба да изгледа као садистичка казнионица (као на већини европских аеродрома), већ мора да се направи да пружа достојанство у тој (нашој пушачкој) муци, као нпр. на новом истамбулском аеродрому. Иживљавање над пушачима какво се често среће по светским аеродромима је мера савремене колективне неслободе.
 
Брендиране кабине за пушење постоје само (колико памтим) на швајцарским аеродромима зато што је Швајцарска једна од последњих земаља на свету у којима је дозвољено рекламирање цигарета.

Иначе, мислим да је кабина за пушење на аеродрому неопходна колико и ве це, јер је код (нас) никотинских зависника то равно физиолошкој потреби, а не хиру. А сваком непушачу који би се томе ругао понеки пушач може да се руга како има слабу петљу.

Простор за пушење, при том, не треба да изгледа као садистичка казнионица (као на већини европских аеродрома), већ мора да се направи да пружа достојанство у тој (нашој пушачкој) муци, као нпр. на новом истамбулском аеродрому. Иживљавање над пушачима какво се често среће по светским аеродромима је мера савремене колективне неслободе.
Франкфурт и брендирана кабина
 
Слабо памтим☺️ то је нешто новије (за мене је новије до десет година). У сваком случају нисам за брендиране кабине, индустрији смрти не треба чинити никакве уступке. Треба само омогућити људима који већ не могу без тога (као ја) да на достојанствен начин задовоље потребу.
 
Слабо памтим☺️ то је нешто новије (за мене је новије до десет година). У сваком случају нисам за брендиране кабине, индустрији смрти не треба чинити никакве уступке. Треба само омогућити људима који већ не могу без тога (као ја) да на достојанствен начин задовоље потребу.
Слажем се а увео би троструке акцизе на дуван и све дуванске производе а зато смањио акцизу на гориво и порез на воће и поврће а увео додатни порез на шећер и слаткише како би мотивисао народ да се здравије храни, као што то раде Британци и многи други.
 
Ne razumem. Kad sedim u centralnoj zoni Terminala 5 na London Hitrou i nestrpljivo čekam da aerodrom objavi da mi je sledeći let sa kraja dalekih C gejtova za manje od sat vremena, koga je briga za perspektivu, za to što sam potrošač koji skupo plaća boravak tamo, da li putujem sa malom decom itd? Ako ne trčiš, treba skoro pola sata dok dođeš do najdaljih C gejtova. Zabole ih.
Свако малтретирање мене као путника бележим у минус и пишање по сиротињи, не занима ме да ли територијом на којој је аеродром управљају Шешељеви сведоци или краљичини поданици.
 
Slobodno možeš da beležiš u minus i sledeće maltretiranje: skidanje cipela, kaiševa, jakni, vađenje svega iz džepova, laptopa iz ranca, tečnosti, rendgensko skeniranje i sve ostalo što se radi na kontroli. Nema aerodroma na svetu koji se štrecnuo za mišljenje putnika o tom maltretiranju. Isto sa ovom dodelom gejtova pre ukrcavanja, to postaje uobičajeno na sve većem broju aerodroma, svidelo se to nama ili ne. Ne zanima ih, pa ti se navikni ili biraj neki drugi prevoz.
 
Vrh