Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Што да не. Што више посредника, течака прекаковања како би се сакрио траг.
 
Q1 на Тесли рекордан!
1.609.305 путника што је повећање од 22,5%! Ако се настави овај тренд Тесла сигурно прелази 9,5 милиона путника ове године а Синиша Мали је пре неки дан рекао да очекује око 10 милиона путника (вероватно зна неке планове Ер Србије које ми још не знамо) што би било изнад свих очекивања посебно након инцидента са Мартоном. Колико чујем и април је добар а мај ће због спојених празника на почетку месеца бити веома јак.
 
мај можда изгура милион. евентуално 900к
Оно што је заиста интересантно је напредак аеродрома у Тирани захваљујући лоукост компанијама. У првом кварталу имају Шиптари више путника од Београда. И постоји могућност да ове године имају и више путника од Тесле АЛИ тај раст је заснован на базирању Виз ера пре свега и летовима ка Италији. Дугорочно ће достићи неки плато као и Сплит без правог развоја Хаба.
 
Mislim da će ih pre toga kapacitet aerodoma ograničiti, koji je, ako se ne varam, oko 10 miliona
 
ма какви, капацитет је далеко мањи од 10 милиона

Оно што је заиста интересантно је напредак аеродрома у Тирани захваљујући лоукост компанијама. У првом кварталу имају Шиптари више путника од Београда. И постоји могућност да ове године имају и више путника од Тесле АЛИ тај раст је заснован на базирању Виз ера пре свега и летовима ка Италији. Дугорочно ће достићи неки плато као и Сплит без правог развоја Хаба.

они немају органски раст, тако да ће само ове године имати више путника од Београда (ако уопште и буду имали на крају године), већ следеће године иде стагнација
 
ма какви, капацитет је далеко мањи од 10 милиона



они немају органски раст, тако да ће само ове године имати више путника од Београда (ако уопште и буду имали на крају године), већ следеће године иде стагнација
Наравно да немају. Када се погледа које су дестилације у питању све своди на УК, Италију и Немачку. Дакле дијаспора и мало туриста. Опет морају преко Београда или Франкфурта, Беча за Америку или Истанбула на исток.
 
могу само да кажем да је за Београд срећа што Рајан није дошао. јер да јесте, аеродром би колабирао, али тотално колабирао
 
Зато што пре Рајана није имао ништа.
 
Znači mi samo tražimo način da budemo neefikasni.
Mi izgleda ne umemo nista sami da vodimo, da osmislimo, vec samo da budemo sljakeri i motaci kablova. NIS je bio firma u kojoj se znalo kad je pedikir, kad frizura, niko nista nije radio, a sada su u debelom plusu. Da li je taj Rus toliko sposobniji od naseg coveka?

Da li VINCI ume bolje od nas? Razumem da ce da uloze velike pare, ali sto Srbija nije mogla da ulozi pa da ubira profit od rada aerodroma? Ako se ima za Rafale 3 milijarde, ima se i za ovo... Sve vise nam ,,lezi" podanicki mentalitet, cini mi se..
Vinci nije doveo previse bitnih prevoznika u Bg, napravio je umetnutu pistu cija je svrha diskutabilna, kvalitet radova je upitan...
Da li smo mi mogli bolje? Jesmo.
 
Па, добро. Можемо сами. Је л` би ти да се уложи 3 милијарде у борски рудник, па да онда чекаш да ти се то врати да би градио путеве и све што треба - а не мора да се врати, ризик је на теби, овако кад други гради и чека профит, ризик је његов - или хоћеш да одмах уложиш у путеве и друго што ти треба? Јер, не можеш да се задужиш одмах и за једно и за друго, много је.

Први приступ је спорији и темељнији, после 40 година може да да богатију земљу (нпр. Јужну Кореју) али ја немам још 40 година да чекам: кад сам био мали, говорили су да тако треба и живео сам у бедној земљи која се никад није развила (сад је мање бедна, штагод причали носталгичари-манијаци, којих ми је пун к... и сврставам их међу рђаве људе). Ти, да ли би чекао? Ја, ето, не бих.
 
Vrh