Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Privatni parkinzi su skuplji od onog velikog Tesla parkinga. Aerodrom parking, dnevna karta 300 dinara, kod privatnih oko 700 dinara.
Prednost privatnih je da online zakazes mesto, dobijes potvrdu i kada parkiras vozilo, odmah te vozi kombi na terminal. Istp je za povratak (cak u bilo koje doba moci), ljudima javis i dodju po tebe. Na aerodromskom parkingu sada cesto nema mesta, cekas bus (nekada sa puno ljudi), nocu ima je raspored redji od 10m.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Privatni parkinzi su skuplji od onog velikog Tesla parkinga. Aerodrom parking, dnevna karta 300 dinara, kod privatnih oko 700 dinara.
Prednost privatnih je da online zakazes mesto, dobijes potvrdu i kada parkiras vozilo, odmah te vozi kombi na terminal. Istp je za povratak (cak u bilo koje doba moci), ljudima javis i dodju po tebe. Na aerodromskom parkingu sada cesto nema mesta, cekas bus (nekada sa puno ljudi), nocu ima je raspored redji od 10m.
Na aerodromskom parkingu takodje online rezervises i dobijes 20% popusta - tako da je cena 240 dinara dnevno.

Sa aerodromskog parking ide autobus na svakih 10 minuta 24/7, dakle imas prevoz do terminala maltene stalno. Red voznje na sajtu nije tacan, na njemu pise da tokom noci ide na 20 minuta, ali tacna info je da ide na 10 minuta i tokom noci.
 
a da se neko seti i izgradi visespratnu garazu?
Колика је просечна попуњеност садашње гараже? Колико људи је спремно да плати 3000 динара дневно паркирање? Јасно ти је да у гаражи парикрање не може да кошта као на обичном паркиралишту усред њиве.
 
Ја плаћах пре неки месец у Бечу 10 евра дан, у подземној гаражи на ближој периферији и уз то при метро станици, што значи да не мора да буде 3.000 дневно.

Али јасно је да концесионар хоће да извуче што више може пара; свуда је паркинг на аеродрому скуп. Е сад, ако би неко направио лоукост гаражу у Радиофар насељу и одатле понудио шатл до аеродрома, зашто би то иком сметало? Мени сигурно не би - једна опција више.
 
Ја плаћах пре неки месец у Бечу 10 евра дан, у подземној гаражи на ближој периферији и уз то при метро станици, што значи да не мора да буде 3.000 дневно.

Али јасно је да концесионар хоће да извуче што више може пара; свуда је паркинг на аеродрому скуп. Е сад, ако би неко направио лоукост гаражу у Радиофар насељу и одатле понудио шатл до аеродрома, зашто би то иком сметало? Мени сигурно не би - једна опција више.
U tom istom Becu je 24h u zvanicnoj aerodromskoj garazi 46,8 evra.
 
U tom istom Becu je 24h u zvanicnoj aerodromskoj garazi 46,8 evra.
U tom istom Becu je javni prevoz takav da bi tu istu garazu naplacivao 100 evra po danu. Posedovanje kola tamo bi trebalo da gledano kao cist luksuz. Ista ti uopste nisu potrebna. Svuda je em brze, jeftinije, em komotnije gradskim prevozom.
 
U tom istom Becu je 24h u zvanicnoj aerodromskoj garazi 46,8 evra.
Имаш гомилу опција и "незваничних" паркинга. Код ових је од 10-ак евра дан за краће, па иде надоле како се продужава боравак.

`Беш монополе, то никоме није срећу донело, осим монополисти.
 
IMG_4631.jpeg

IMG_4641.jpeg

IMG_4640.jpeg

IMG_4642.jpeg

IMG_4643.jpeg
 
Ја плаћах пре неки месец у Бечу 10 евра дан, у подземној гаражи на ближој периферији и уз то при метро станици, што значи да не мора да буде 3.000 дневно.

Али јасно је да концесионар хоће да извуче што више може пара; свуда је паркинг на аеродрому скуп. Е сад, ако би неко направио лоукост гаражу у Радиофар насељу и одатле понудио шатл до аеродрома, зашто би то иком сметало? Мени сигурно не би - једна опција више.
И да је паркирање у вишеспратној гаражи 1000 динара, колико људи би пре изабрало гаражу уместо паркинга на отвореном за 300 динара? Ако је већ изградња вишеспратне гараже некоме исплатива, како се нико није сетио да је направи? А никло је толико паркинга.
 
Moje iskustvo - P11 i pored pokušaja rezervacije je za moje dane putovanja bio zauzet. Potaknut komentarima ovde, proverim jedan od privatnih koji sam i ranije koristio, firma postoji u APR i registrovana je za "pružanje usluga u drumskom saobracaju", uglavnom rezervišem kod njih, dobri su - skuplji od P11, ali zaista efikasni i za tri minuta nas preveze na terminal- 5 dana 2500 dinara. Iako su oni s one strane na surčinskom putu, ogradu je aerodrom postavio i ka njima, ali kako su ti parkinzi na privatnim parcelama valjda, i kako postoji dodatni makadamski put ucrtan u katastar onda se parkinzima sad pristupa preko tog putića. Realno to rešenje radi, ali je zapravo izlaz na Surčinski put na lošijem mestu jer je odmah iza one blage krivine. Po meni - aerodrom, kad su već bili neopisivo glupi pa nisu napravili veći P11 i na parceli gde su bezveze solarne panele postavili na tlo umesto da naprave natkriveni parking gde bi ti isti paneli bili nadstrešnice, ni ne treba da se bori protiv privatnih parkinga već da omogući da se oni koriste bezbedno (dakle onaj na prilazu s auto puta - nikako), a vremenom neka ulaže u svoje veće kapacitete pa će privući više ljudi, jer ako broj putnika raste očigledno da sadašnji parking kapaciteti aerodroma nisu dovoljni. Osim toga, privatna firma Vinci je na poklon dobila i parkinge i garažu koji su bili u sastavu Parkinga Beograd, drastično podigla cene, pa nije baš da treba da ih posebno žalimo zbog postojanja konkurencije.
 
Prosao sam juce, parking se polako prazni, ne znam kako i kuda, ali bilo je jos 5-6 vozila.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jesu li im naplatili parking po izlasku sa poljane? :)

U tom istom Becu je javni prevoz takav da bi tu istu garazu naplacivao 100 evra po danu. Posedovanje kola tamo bi trebalo da gledano kao cist luksuz. Ista ti uopste nisu potrebna. Svuda je em brze, jeftinije, em komotnije gradskim prevozom.

Eh sada, u Beču večina plaća uredno kartu za prevoz. Možda se prošvecuje neki jugović koji je došao na produženi vikend u Beč... Sa druge strane, u Beogradu niko ne plaća ni ovu sniženu kartu od 50 din, a grad subenvcioniše prevoz sa, koliko beše, 250mil EUR godišnje.

Pa, ne može i ne treba da bude kao u Beču.

Pre se pričalo da je karta preskupa za kvalitet prevoza, evo sada je skoro duplo jeftinija, pa opet niko ne plaća :)
Sada može da se kaže da je usluga po meri kupca tj. kakvi kupci takva i usluga.

Što se tiče aerodroma, GSP bi mogao da uvede nove linije ka aerodromu ili neki dodatni vid prevoza.
 
Poslednja izmena:
Moje iskustvo - P11 i pored pokušaja rezervacije je za moje dane putovanja bio zauzet. Potaknut komentarima ovde, proverim jedan od privatnih koji sam i ranije koristio, firma postoji u APR i registrovana je za "pružanje usluga u drumskom saobracaju", uglavnom rezervišem kod njih, dobri su - skuplji od P11, ali zaista efikasni i za tri minuta nas preveze na terminal- 5 dana 2500 dinara. Iako su oni s one strane na surčinskom putu, ogradu je aerodrom postavio i ka njima, ali kako su ti parkinzi na privatnim parcelama valjda, i kako postoji dodatni makadamski put ucrtan u katastar onda se parkinzima sad pristupa preko tog putića. Realno to rešenje radi, ali je zapravo izlaz na Surčinski put na lošijem mestu jer je odmah iza one blage krivine. Po meni - aerodrom, kad su već bili neopisivo glupi pa nisu napravili veći P11 i na parceli gde su bezveze solarne panele postavili na tlo umesto da naprave natkriveni parking gde bi ti isti paneli bili nadstrešnice, ni ne treba da se bori protiv privatnih parkinga već da omogući da se oni koriste bezbedno (dakle onaj na prilazu s auto puta - nikako), a vremenom neka ulaže u svoje veće kapacitete pa će privući više ljudi, jer ako broj putnika raste očigledno da sadašnji parking kapaciteti aerodroma nisu dovoljni. Osim toga, privatna firma Vinci je na poklon dobila i parkinge i garažu koji su bili u sastavu Parkinga Beograd, drastično podigla cene, pa nije baš da treba da ih posebno žalimo zbog postojanja konkurencije.

Ovo je OK, samo ne treba očekivati da VINCI omogući bilo kakav pristup ili dodatne parkinge, već Grad ili Republika. Kao što kažeš, ako je već VINCI podigao cene parkigna, pa onaj npr. P1 ima cene kao u Londonu, a država ne uspeva da reši taxi prevoz, onda moraju makar da omoguće konkurenciju po pitanju parkinga. Svi ti privatni parkinzi su delom improvizacija ili je u pitanju makadam ili su pristupne "zaobraćajnice" loše i nebezbedne.
 
Moje iskustvo - P11 i pored pokušaja rezervacije je za moje dane putovanja bio zauzet.
Ako sam dobro razumeo, rezervisao si P11, ali kad si stigao na aerodrom bio je popunjen i nisi mogao da uđeš na parking?
Jer oni na sajtu aerodroma tvrde ako se rezervise i plati parking unapred da te sigurno čeka parking mesto.
 
Природно би било да и Паркинг сервис, као највећи оператер, отвори паркинг у близини аеродрома.
 
Ako sam dobro razumeo, rezervisao si P11, ali kad si stigao na aerodrom bio je popunjen i nisi mogao da uđeš na parking?
Jer oni na sajtu aerodroma tvrde ako se rezervise i plati parking unapred da te sigurno čeka parking mesto.
Ne, samo danima unapred mi je prijavljivao da za tražene termine nema slobodnog mesta. Zato sam i rezervisao online privatni, nisam baš rad da problem parkiranja rešavam ad-hoc na licu mesta pre leta.
 
Jesu li im naplatili parking po izlasku sa poljane? :)



Eh sada, u Beču večina plaća uredno kartu za prevoz. Možda se prošvecuje neki jugović koji je došao na produženi vikend u Beč... Sa druge strane, u Beogradu niko ne plaća ni ovu sniženu kartu od 50 din, a grad subenvcioniše prevoz sa, koliko beše, 250mil EUR godišnje.

Pa, ne može i ne treba da bude kao u Beču.

Pre se pričalo da je karta preskupa za kvalitet prevoza, evo sada je skoro duplo jeftinija, pa opet niko ne plaća :)
Sada može da se kaže da je usluga po meri kupca tj. kakvi kupci takva i usluga.

Što se tiče aerodroma, GSP bi mogao da uvede nove linije ka aerodromu ili neki dodatni vid prevoza.
Прича се да ће бити нека линија Аеродром-Београд на води-Трг Републике
 
Putujem baš često, redovno mi nude taksi u holu na dolascima.
Pre 5 dana sam stigao iz Dohe i startovao me lik na dolaznom terminalu, i baš sam ga sočno oterao u p.m. (doslovno) i lik samo prešao da smara nekog drugog.

Baš me je iznervirala ta situacija. Nije mi jasno kako ne mogu permanentno da reše. Pa to su sve isti bilmezi, nek ih stave na crnu listu i obezbeđenje da im zabrani ulaz u zgradu.
 
Vrh