Јесте, али већ 2020. би имао катастрофалан губитак (Ковид). Не верујем ни да би експанзија ишла довољно брзо - што би заправо веома наштетило другој државној компанији - али да би добијено било квалитетније, у то сам сигуран. Државни дуг би био једно милијарду и по евра већи, и то је најважније за ову причу. Не кажем да је морао аеродром да оде на концесију, још мање да је ово био добар избор (ако је било избора) - мада ево, Црна Гора још држи аеродроме у државним рукама и инвестиције у потпуности изостају (какву би било ко од нас инвестициону одлуку донео нпр. 2021. док се још вукао ковид, а да није везан уговором као концесионар?) - али принцип "све ћемо сами" би значио вероватно и двапут већи државни дуг за исти ниво економске активности. Само у случају Бора и Смедерева ред величине је отприлике десетак милијарди евра.
Немамо довољно капитала, шта да се ради, морамо или да се задужујемо, или да дамо другом да ради. Па треба изабрати, у конкретном случају, шта чинити.