Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Prosao sam juce, parking se polako prazni, ne znam kako i kuda, ali bilo je jos 5-6 vozila.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mrzim divlje taksiste, divlje parkinge, divlje ljude....

Jel i ovaj divlji parking?, Tu parkiram, ako jeste menjam ga
rparking-lokacija-350x296.jpg
rParking-mapa-350x296.jpg
 
Zatvoren je divlji parking to je pozitivno.

Poroblem ce sada biti zato sto ce ostati onaj kontejner i nasuti soder narednih par decenija. U regluisanom sistemu sud ili inspekcija nalozi da se vrati u prvobitno stanje u sto kracem roku i do poslednjeg kamena, tj komada zemlje.
 
Mrzim divlje taksiste, divlje parkinge, divlje ljude....

Jel i ovaj divlji parking?, Tu parkiram, ako jeste menjam ga
rparking-lokacija-350x296.jpg
rParking-mapa-350x296.jpg
R Parking je privatan parking, nije u nadleznosti i vlasnistvu aerodroma. Da li je divlji - zavisi sta tumacis kao "divlji parking", ali svakako nije zvanican parking.

Jedini zvanicni parkinzi, pod kontrolom i vlasnistvom aerodroma su P1, P2, P3, P7, Garaza i P11 - Tesla Parking. Svi ostali su privatni.
 
Valjda može i privatni parking da bude zvaničan.
Pod uslovom da ima sve potrebne dozvole,naravno.
 
Ljudi, jesu li kod divljaka toliko povoljnije cene, pa da ne koristite zvanične aerodromske parkinge?
 
Шта то тачно представља "званичан" паркинг у правном систему Србије? Да имам плац у зони аеродрома, и ја бих отворио паркинг. У чему је проблем? Не, него треба да си Француз и да звиждућеш Марсељезу - је л` мора и паркиран ауто да буде Рено или Пежо?

Проблем може да буде недостатак легалног прикључка на одређени пут (мада некакав прикључак мора да се обезбеди), и то је све.
 
NНије проблем ако си пољопривредно земљшите превео у грађевинско, регистровао делатност, плати пројекат, урадио паркинг како то треба да изгледа и онда правиш бизис и плаћаш порез од прихода. Такође, треба и да гарантујеш власницима возила да им се ништа неће десити са возилима. Свака од наведених активности кошта и утиче на цену паркинга.

Ако неко откупи пољопривредно земљиште, сам га заспе туацником, откине заштитну ограду како му се свиђа, направи саобрађајни проблем јер нем раскрснице у габаритима и са хоризонталном сигнализацијом, тј још саздаје потенцијално опасну ситуацију, јер се још и прљавшина извози на пут, онда је то дивљи паркинг који треба да буде затворен, а предузетник правно гоњен по гомили тачака.
 
Ljudi, jesu li kod divljaka toliko povoljnije cene, pa da ne koristite zvanične aerodromske parkinge?
mislim da od kad postoji Tesla parking, ljudi koriste one privatne parkinge samo iz nužde. Ja sam pre nekih 6 meseci morao da parkiram tu, jer je Tesla bila popunjena. Ispalo je skuplje ali smo imali i uključenu vožnju i po odlasku i po dolasku s terminala. Inače se ne bih parkirao tu, jer onaj shuttle bus radi kao sat svaki put kad sam ga koristio. Ali eto u tom trenutku smo morali tamo da parkiramo
 
Такође, треба и да гарантујеш власницима возила да им се ништа неће десити са возилима.
То не гарантује нико.

Подразумева се да треба да се плаћа порез и да фирма буде регистрована за делатност којом се бави.
 
Valjda može i privatni parking da bude zvaničan.
Pod uslovom da ima sve potrebne dozvole,naravno.
Ja zvanican parking tumacim kao parking u vlasnistvu i pod kontrolom aerodroma. To ne znaci da je privatan parking divlji ako ima sve potrebne dozvole, ali ne moze ni biti zvanican.

Ljudi, jesu li kod divljaka toliko povoljnije cene, pa da ne koristite zvanične aerodromske parkinge?
Svi do jednog privatnog parkinga su skuplji nego Tesla parking i to znacajno skuplji. Tesla parking je 240 dinara dan, dok je R Parking 700 dnevno.
Jeftiniji su od P1, P2, P3, P7 i garaze.

Шта то тачно представља "званичан" паркинг у правном систему Србије? Да имам плац у зони аеродрома, и ја бих отворио паркинг. У чему је проблем? Не, него треба да си Француз и да звиждућеш Марсељезу - је л` мора и паркиран ауто да буде Рено или Пежо?

Проблем може да буде недостатак легалног прикључка на одређени пут (мада некакав прикључак мора да се обезбеди), и то је све.
Nekoliko stvari:
  1. Plac je registrovan kao gradjevinsko zemljiste na kome si izgradio parking, a ne kao poljoprivredno zemljiste na koje si sipao sljunak.
  2. Imas obezbedjeni prikljucak na magistralu, u skladu sa svim saobracajnim i bezbednosnim propisima.
  3. Placas porez na prihode od parkinga.
 
I jako je nezgodno sto svi ti ,,privatni" parkinzi placaju reklame, pa kad uneses ,,parking aerodrom" iskoce 4 sponzorisane reklame i dosta ljudi i ne zna da Tesla ima svoj parking.
A bas su svi ti parkinzi mnogo skuplji, kao sto rece LukaK. Valjda bi Tesla trebao da se izbori za sto bolji visibility.
 
То не гарантује нико.
Када се деси случај по осигуравајућој полиси, прво што те питају где си био паркиран. Ако си био на дивча паркингу, онда можеш да се опростиш од надоканаде. Ако је паркинг легалан, још и имаш шансе да се надаш
 
I jako je nezgodno sto svi ti ,,privatni" parkinzi placaju reklame, pa kad uneses ,,parking aerodrom" iskoce 4 sponzorisane reklame i dosta ljudi i ne zna da Tesla ima svoj parking.
A bas su svi ti parkinzi mnogo skuplji, kao sto rece LukaK. Valjda bi Tesla trebao da se izbori za sto bolji visibility.
A što bi se borili kad su skoro uvek puni?! :) Trebalo bi povećati zvaničan aerodromski parking i to najmanje duplo!
 
A što bi se borili kad su skoro uvek puni?! :) Trebalo bi povećati zvaničan aerodromski parking i to najmanje duplo!
Pa kako kad. Desilo mi se jednom da nema mesta, a ostalih 50x je bilo solidno popunjeno.
Ali da treba povecati, treba itekako, a taksijima smanjiti broj mesta, posto je tamo popunjenost nikakva.
 
Ljudi, jesu li kod divljaka toliko povoljnije cene, pa da ne koristite zvanične aerodromske parkinge?
Meni je najvise smetalo, ranije, sto nisi imao garantovano mesto i sto su mesta poprilicno uska (vozio sam veci auto) i neki ljudi cesto znaju da zauzmu dva mesta kada se prakiraju...
 
Такође, треба и да гарантујеш власницима возила да им се ништа неће десити са возилима. Свака од наведених активности кошта и утиче на цену паркинга.

Obično piše da parking ne garantuje za bezbednost vozila. To je osnovno.
Brzo bi ti zatvorio parking da imaš plac :D
 
I jako je nezgodno sto svi ti ,,privatni" parkinzi placaju reklame, pa kad uneses ,,parking aerodrom" iskoce 4 sponzorisane reklame i dosta ljudi i ne zna da Tesla ima svoj parking.
A bas su svi ti parkinzi mnogo skuplji, kao sto rece LukaK. Valjda bi Tesla trebao da se izbori za sto bolji visibility.

Ako neko ne razlikuje reklamu i zvaničan link aerdoroma ili ako mu nije čudan šljunkoviti parking sa očigledno divljim uključenjem, onda i treba da plati 700 din umesto 240 din... Na sajtu aerodroma ima info oko parkinga koji su u njihovom vlasništvu, ali mislim da nisu problem Google reklame, već što je aerodromski parking stalno pun.
 
Zar nije planirano rušenje svih privatnih parkinga duž saobraćajnice ka Ledinama i to zbog izgradnje pruge? Trasa prolazi preko tih parcela.
 
Ako neko ne razlikuje reklamu i zvaničan link aerdoroma ili ako mu nije čudan šljunkoviti parking sa očigledno divljim uključenjem, onda i treba da plati 700 din umesto 240 din... Na sajtu aerodroma ima info oko parkinga koji su u njihovom vlasništvu, ali mislim da nisu problem Google reklame, već što je aerodromski parking stalno pun.
Ljudi su slali novac nigerijskom princu, nista me ne cudi
 
Obično piše da parking ne garantuje za bezbednost vozila. To je osnovno.
То није нормално.
Додуше ти вероватно мислиш на крађу, а ја мислим на пад дрвета, елементарне непогоде и слично
 
Vrh