Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

-pojma nemam možda se ljudi i u Skoplju i u Zagrebu valjaju od smeha svesni njihovih nedostataka, a primljene nagrade.

Ako se valjaju od smeha onda rade u sebi. Internet se lako pretrazi, ne vidim masovno gnusanje nagradom ni u SKP ni u ZAG ni u vezi par drugih aerodroma.
A što bi mene to interesovalo? Iz Skopja nisam leteo nikad, iz Zagreba sa starog terminala jesam par puta, sa novog nisam. Dakle realno dok ne koristim te aerodrome, pa ne znam da li su štrokavi ili ne, baš me briga da li jesu ili nisu dobili neku nagradu.
I ovde se niko ne gnuša nagrade (to se samo u odgovorima potencira) - nama je nagrada SMEŠNA s obzirom na trenutno stanje.
 
Ne obraćam pažnju na te nagrade, nekako su mi nebitne.

Da, ni meni se ne svidja kako Vinci radi svoj posao i smeta mi neurednost i polurešenja koja implementiraju. Sećam se letos da sam sleteo ATRom i dovezao nas je bus do nekoh ulaza gde je sluzbenica otvorila vrata stepeništa, a u prizemlju gomila smeća na podu od slatkiša, omota… Stvarno neverovatna scena da prolazimo kroz smetlište u zgradi.

Sa druge strane, ono što mi se svidja je efikasnost i brzina prolaska na KD kontroli. U tome mnogi aerodromi zaostaju za Beogradom i to treba pošteno istaći.
 
Danas štrajkuje osoblje Austrian-a, i letovi su povučeni iz rezervacionih sistema.

Istovremeno, štrajkuje i osoblje na nekoliko aerodroma u Nemačkoj, uključujući i u Berlini.

E sada jedna bitna razlika. Aerodrom Beograd je uklonio sve letove Austrian-a koji se neće obaviti zbog štrajka. Istovremeno, let Air Serbia za Berlin je i dalje tu, ali stoji kao otkazan.

- Kako ovo utiče na statistiku redovnosti Austrian-a, a kako na statistiku Air Serbia?
- Kako ovo utiče na sliku Air Serbia? Kada neko pogleda tablu, vidi otkazan let, a ne zna koji je razlog (govorim o putnicima koji lete za druge destinacije). Istovremeno, ne vidi otkazivanja drugih aviokompanija, te podsvesno gradi sliku o kompaniji koja stalno otkazuje letove.

Ko je kriv ovde? Avio kompanija (možda Air Serbia nije obavestila na vreme, isl), ili aerodrom?

Austrian - dva leta otkazana zbog štrajka ali nisu na sajtu.png
Berlin - otkazan zbog štrajka.png
 
Danas štrajkuje osoblje Austrian-a, i letovi su povučeni iz rezervacionih sistema.

Istovremeno, štrajkuje i osoblje na nekoliko aerodroma u Nemačkoj, uključujući i u Berlini.

E sada jedna bitna razlika. Aerodrom Beograd je uklonio sve letove Austrian-a koji se neće obaviti zbog štrajka. Istovremeno, let Air Serbia za Berlin je i dalje tu, ali stoji kao otkazan.

- Kako ovo utiče na statistiku redovnosti Austrian-a, a kako na statistiku Air Serbia?
- Kako ovo utiče na sliku Air Serbia? Kada neko pogleda tablu, vidi otkazan let, a ne zna koji je razlog (govorim o putnicima koji lete za druge destinacije). Istovremeno, ne vidi otkazivanja drugih aviokompanija, te podsvesno gradi sliku o kompaniji koja stalno otkazuje letove.

Ko je kriv ovde? Avio kompanija (možda Air Serbia nije obavestila na vreme, isl), ili aerodrom?

Pogledajte prilog 192490Pogledajte prilog 192491
U principu se BEG letove koji se unapred otkazu, na primer 2-3 dana ranije ukloni, a one koji se neplanirano otkazu ili otkazu u kracem roku oznace kao otkazan. Slazem se da nije najbolja praksa, ali sta je tu je.
 
Danas online preneo AŠP teorije zavere o udesu Embraera na Tesli:

https://www.danas.rs/dijalog/licni-stavovi/ko-je-kriv-za-marathonov-udes/komentari/

AŠP koji bez pitanja prenosi informacije sa ExYu, T6 i drugih mesta, sada se buni što mu Danas nije tražio dozvolu:

Danas1.JPG


Ako još bude sudskog spora zbof povrede autorskih prava...

Danas je naravno bez cenzure objavio komentare da je tekst besmislica i pozive da profesionalci koji ispituju desetine nesreća po svetu, savetuju Air Crash Investigation/Mayday itd ocene njegov tekst.

AŠP naravno cenzuriše i ne objavljuje takve pozive jer zna da bi ga pravi svetski stručnjaci razbili:

dalabu7.JPG


dalabu5.JPG
 
Danas online preneo AŠP teorije zavere o udesu Embraera na Tesli:

https://www.danas.rs/dijalog/licni-stavovi/ko-je-kriv-za-marathonov-udes/komentari/

AŠP koji bez pitanja prenosi informacije sa ExYu, T6 i drugih mesta, sada se buni što mu Danas nije tražio dozvolu:

Pogledajte prilog 192632

Ako još bude sudskog spora zbof povrede autorskih prava...

Danas je naravno bez cenzure objavio komentare da je tekst besmislica i pozive da profesionalci koji ispituju desetine nesreća po svetu, savetuju Air Crash Investigation/Mayday itd ocene njegov tekst.

AŠP naravno cenzuriše i ne objavljuje takve pozive jer zna da bi ga pravi svetski stručnjaci razbili:

Pogledajte prilog 192633

Pogledajte prilog 192634
Mislim da će ovi linkovi biti dovoljni da shvatimo o kakvoj osobi se radi i da prestanemo da ga pominjemo i dajemo mu na značaju, koji ne zaslužuje.
Kako je moguće da firma koja ima ugovore sa pola aerodroma regiona, kako kaže pomenuti, ima prihode koji su manji od prihoda trafike u Babušnici?
Kako sa godišnjim prihodima od 42.817,44 EUR može da plaća karte u desetinama hiljada EUR, kako sam kaže, za česte letove mažoretkinja na Martinik?
Koje to "zaposlenike" ima kada ovo mikro preduzeće ima jednog jedinog zaposlenog, gore pomenutog?
Među delatnostima ima i dovršavanje tekstila i popravku motornih vozila, prave reference za analizu kompanije kao što su Air Serbia i aerodrom Beograd, kada bi se šalili. Ostale firme u kojima ima udeo su neka udruženja i član je nadzornog odbora Veterinarske stanice. Ovo su zvanični podaci, javno dostupni a on od sutra može da umišlja i da je astronaut, molekularni biolog ili mažoretkinja, njegov problem.
 
Mislim da će ovi linkovi biti dovoljni da shvatimo o kakvoj osobi se radi i da prestanemo da ga pominjemo i dajemo mu na značaju, koji ne zaslužuje.
Mi mu upravo oduzimamo značaj ukazivanjem na besmislice, zavist i neznanje. Daju mu značaj oni mediji koji mu daju prostor za masovno obraćanje u medijskom prostoru Srbije.

Ako ti isti mediji redovno intervjuišu stručnjake iz celog sveta da bi otkrili pravu istinu o stanju srpske ekonomije, politike itd, kakav izgovor imaju što ne intervjuišu prave svetske eksperte koji imaju iskustva u istragama avio udesa? Pocepali bi ga za par minuta.
 
Au smorili ste vise sa tim purgerom. Neka prica sta hoce. I neka prenosi ko hoce. Ako sa jedne strane imamo nekriticnu stranu koja velica AS u nebesa i nikakve mane joj ne vidi, neka postoji i druga koja je sve vidi crno, a svako ce od nas umeti da nadje neku meru. Za ravnitezu su potrebna dva pola.
 
Valjda je purger taj koji je smorio s mržnjom? Ako bi neko tvrdio da je zemlja ravna i da je kondenzacija koja se vidi iz aviona ustvari kemtrejls, zašto bi bilo ko normalan to prenosio? Ovo što purger govori je isto to, bukvalno teorije zavere. Možeš i sam da vidiš na internetu šta o udesu potpuno drugačije od purgera govori svetska struka a ne navijači Er Srbije.

Kao što si ovde mnogo puta video, on svoje manipulacije bazira na šovinističkoj mržnji. Ne postoji traženje mere i ravnoteža sa ravnozemljašima i kemtrejls fanaticima pa ni sa njim. Uostalom bačena mu je rukavica u lice, da izađe na megdan sa svetskim ekspertima. Nije smeo ni da objavi taj komentar. Do sada ni srpski mediji koji ga prenose i pozivaju nisu napravili takav megdan.

Šta ima loše da ga svetski eksperti ispreslišaju?
 

POZNATA AVIO-KOMPANIJA SMANJUJE BROJ LETOVA IZ BEOGRADA! Prevoznik prizemljio 20 odsto svoje flote, pronađene anomalije​

Wizz Air smanjuje broj letova iz Beograda.
Ово уопште није нова вест - за Визерово смањење фреквенција са београдског аеродрома се знало још пре месец дана.
 

O kakvom se to divljem prakigu radi? Ako sam dobro razumeo, to je ograđeni prostor sa kojeg su skinute ograde? Jel neko naplaćivao parkiranje?Ja parkiram na R parkingu to je privatni parking, jel i on spada u divlje? Da li su svi parkinzi koji nisu vlasništvo aerodroma postali divlji?
 
Vrh