Pročitao sam njegov tekst, i tendenciozan je, čak i svaki pasus završava sa "o moj Bože" kao teko nešto je neviđeno i slično.
I da, mislim da je zlonameran, pa ni ne čitam taj portal odavno, ali evo sad zbog ove rasprave gore otišao sam i pročitao tekst o aerodromu.
Ono što mislim je da njega instant nervira to što je broj putnika mnogo veći nego u ZG.
Ali ono što nas treba da zabrine je to što je svaki pasus u kojem je opisao po jedan poseban problem koji vidi u funkcionisanju BG aerodroma bolno pogodio "u sridu".
Možda čak trenutno i nemamo bolju listu propusta na jednom mestu, pa možemo da je držimo kao "check list" da proveravamo da li je išta konačno ispravljeno.
Čini mi se da je čak dobro i konstatovao da su, što se tiče aerodroma, naše vlasti ukapirale da stvari funkcionišu dosta nekontrolisano i pokušale - preko Vesića (što je možda samo po sebi problem, ali on je na tom mestu da je njegova nadležnost - što je opet verovatno drugi problem) - da "pritisnu" Vinci, ali da su izgleda i one posustale.
Konstatacija da nismo normalni ako nas funkcionisanje aerodroma, sada već u svim segmentima, ne nervira i odvraća od korišćenja istog - pa osim što u zemlji faktički i nemamo drugi izbor (Niš tu ni blizu nije zamena - a i to je veštački zakočeno ugovorom sa Vincijem) - pa nismo nenormalni nego prosto bez izbora.
Inače, nažalost, tačno je - jako smo spremni da prihvatimo svakakvo neprofesionalno ponašanje prema nama kada smo korisnici neke usluge - a samo da bi je imali kakvu-takvu.
Zaista - da li je normalno da je glavni hol posle bezbednosne i pasoške kontrole u onom stanju skoro godinu dana u novoj zgradi?
Da li je normalno da su toaleti baš večito na vrlo niskom nivou održavanja? Da li je normalno da mesecima nisu u stanju da otvore lokale da bude više ponude, čak i u navodno gotovom delu zgrade? Da li je normalno da pri svakoj jačoj kiši nova zgrada prokišnjava?
Po pitanju prtljage i otpreme/prihvata putnika stvarno su isto zabrljali.
U poslednjih godinu i jače sam jedno 7-8 puta leteo iz BG i dva puta iz Budimpešte. Iskustvo na samom aerdromu u Budimpešti je prijatnije (pogotovo kada let niije sa njihovog low-cost terminala, mada i on je ozbiljno unapređen u odnosu na stanje pre par godina), put do Budimpešte je zbog granice potencijalno naporan, inače bih Budimpeštu i češće uzimao u obzir kao alternativu, ovako ipak mnogo ređe - možda voz promeni i to.