Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Sad mi je drug evakuisan iz aviona. Da je bila prava bomba svi bi izginuli, ljudi se hvataju za kofere, niko ne moze da izadje. Okacio bih snimak ali nema nista spec. Onaj zlatni standard od minut ipo pao u vodu.
Koja bu**** je naredila evakuaciju aviona, kad se zna da kod nje postoji opasnost od povređivanja?!
Nakon sprovedene evakuacije avion mora da prođe određene procedure.

Edit:
Pista je zatvorena, tako se svi dolasci divertuju kojekude (Zagreb, Temišvar, Sofija)
Problem je dolazak iz Moskve koji će najverovatnije u Niš jer on nema ove alternative.

Baš lepo.
:poop:
 
Poslednja izmena:
Opet on o Er Srbiji, sada mu definitivno nije dobro:

"Razmišljamo i o brzoj liniji do Seula", rekao je Vučić

Kako to brzoj liniji? Voz Soko do Juzne Koreje? Ili ima nekog Konkorda u planu da ukrade iz muzeja i obnovi?

"Danas je teško pronaći velike avione a da ne troše previše i ne budu neisplativi, ali je naš posao da nađemo avione kojima ćemo moći u Centralnu ali i Južnu Afriku, i pokušaćemo da to obezbedimo u narednih godinu dana", najavio je Vučić.

Avion za Juznu Afriku vec ima, kraci put do Johanesburga nego do Cikaga. Ili misli na neki A350 koji ne trosi previse ali je TOTALNO preskup, neisplativ i nepotreban. Za godinu dana u Centralnu i Juznu Afriku?? Znaci bez mozga, totalno prolupao.
 
Koja bu**** je naredila evakuaciju aviona, kad se zna da kod nje postoji opasnost od povređivanja?!
Nakon sprovedene evakuacije avion mora da prođe određene procedure.

Edit:
Pista je zatvorena, tako se svi dolasci divertuju kojekude (Zagreb, Temišvar, Sofija)
Problem je dolazak iz Moskve koji će najverovatnije u Niš jer on nema ove alternative.

Baš lepo.
:poop:

Зашто се у оваквим случајевима већина летова за Београд не пребаци на Ниш?
 
Opet on o Er Srbiji, sada mu definitivno nije dobro:

Vau, kako si mu objasnio. Mislim da tebi nije dobro posto mislis da predsednik treba da bude aviation geek i da zna sve detalje vezano za kilometrazu tipove aviona itd. Procita u nekom od sto izvestaja koje mu dostave i to pokusa da reprodukuje, iskreno saznali smo da razmisljaju o direktnim linijama za JAR i Juznu Koreju i da uvode ove godine Majami i dve kineske linije, meni je to skroz ok. Koreja mi je jasna jer ce tamo potpisati isti sporazum o trgovini kao i sa Kinom, za JAR nisam siguran bas koja je logika.
 
Зашто се у оваквим случајевима већина летова за Београд не пребаци на Ниш?
Pisali smo pre jedno pola godine, direktorat za civilno vazduhoplovstvo doneo je uredbu o novom radnom vremenu aerodroma u Srbiji. Jedino je ANT otvoren non stoop, dok ostali rade dok imaju letove, to je nekih par sati dnevno. Primera radi petkom ne radi Niški aerodrom.
 
Vau, kako si mu objasnio. Mislim da tebi nije dobro posto mislis da predsednik treba da bude aviation geek i da zna sve detalje vezano za kilometrazu tipove aviona itd. Procita u nekom od sto izvestaja koje mu dostave i to pokusa da reprodukuje,
Zašto onda uopšte priča o tome na tom pseudostručnom nivou?!
On je predsednik države a ne Vlade. Čak i da je premijer, Airserbia nije javno preduzeće pa da im naređuje i da im On (veliko O) određuje prioritete i planove.
 
Zašto onda uopšte priča o tome na tom pseudostručnom nivou?!
On je predsednik države a ne Vlade. Čak i da je premijer, Airserbia nije javno preduzeće pa da im naređuje i da im On (veliko O) određuje prioritete i planove.

Kmeee, izabrani predstavnici vlasti nas obavestavaju sta se desava u javnim preduzecima i firmama u drzavnom vlasnistvu, kmeee, laku noc demokratijo ko zadnji izadje nek ugasi svetlo putuj Evropo ne misli na nas
 
Opet on o Er Srbiji, sada mu definitivno nije dobro:

"Razmišljamo i o brzoj liniji do Seula", rekao je Vučić

Kako to brzoj liniji? Voz Soko do Juzne Koreje? Ili ima nekog Konkorda u planu da ukrade iz muzeja i obnovi?

"Danas je teško pronaći velike avione a da ne troše previše i ne budu neisplativi, ali je naš posao da nađemo avione kojima ćemo moći u Centralnu ali i Južnu Afriku, i pokušaćemo da to obezbedimo u narednih godinu dana", najavio je Vučić.

Avion za Juznu Afriku vec ima, kraci put do Johanesburga nego do Cikaga. Ili misli na neki A350 koji ne trosi previse ali je TOTALNO preskup, neisplativ i nepotreban. Za godinu dana u Centralnu i Juznu Afriku?? Znaci bez mozga, totalno prolupao.
Мисли на А330 а Сеул као директна линија. Вероватно је то мислио и рекао је да ће Ер Србија ове године летети за 3 града у НР Кини и да се отвара Мајами у САД.
 
Kmeee, izabrani predstavnici vlasti nas obavestavaju sta se desava u javnim preduzecima i firmama u drzavnom vlasnistvu, kmeee, laku noc demokratijo ko zadnji izadje nek ugasi svetlo putuj Evropo ne misli na nas

Pa valjda izabrani predstavnici vlasti imaju svoje funkcije koje treba da obavljaju..

Na primer, ovo bi bilo primereno da izjavi neko iz ministarstva za saobraćaj ili trgovine, a ne da se predsednik javlja kao radio Mileva o stvarima o kojima ne bi trebao nužno ni da se pita.

Ima valjda u toj vlasti još nekih ljudi majku mu...
 
Zašto onda uopšte priča o tome na tom pseudostručnom nivou?!
On je predsednik države a ne Vlade. Čak i da je premijer, Airserbia nije javno preduzeće pa da im naređuje i da im On (veliko O) određuje prioritete i planove.
Како зашто? Па зтао што је он всје и всја. Зар није он тражио од Радојчића жичару са три жице? Мисли, тих примера има много, као и Тито, и да струже и да свира клавир и да се мачује и да буде ловац и да сипа бетон. Све зна, све уме.

Успешност ЕрСрбије као једног ретко успешног пројекта Вучићеве власти има друго, ружно лице. Ко су путници који су толико допринели расту?
Исправите ме ако грешим, али то је милион исељених Срба који неколико пута годишње долазе да обиђу фамилију. Наравно да постоје и други путници, туристи, па тек онда путовања генерасана због привредне активности.
Не критикујем ЕрСрбију, просто констатујем факт.
 
Vau, kako si mu objasnio. Mislim da tebi nije dobro posto mislis da predsednik treba da bude aviation geek i da zna sve detalje vezano za kilometrazu tipove aviona itd. Procita u nekom od sto izvestaja koje mu dostave i to pokusa da reprodukuje, iskreno saznali smo da razmisljaju o direktnim linijama za JAR i Juznu Koreju i da uvode ove godine Majami i dve kineske linije, meni je to skroz ok. Koreja mi je jasna jer ce tamo potpisati isti sporazum o trgovini kao i sa Kinom, za JAR nisam siguran bas koja je logika.
Meni jeste dobro, ne mislim da treba da bude aviation geek već da čita pripremljen tekst sa telepromptera a ne da improvizuje stručnjaka za sve.

Slažemo se da nema logike za let za Južnoafričku republiku a spomenuo je i Centralnu! to tek nema veze. I brza linija sa Seulom, pa da mu je neko napisao tekst ne bi se tako brukao.
 
Тај се никад не брука.

А немојте да мислите да централна африка нема везе, напротив, око 20000 радних миграната је договорено између Србије и Кеније. А то му дође негде у средини Африке.
 
Novo sranje na aerodromu. Sad su kolegu evakuisali iz aviona. Upao SAJ u punoj opremi u avion.
 
Често се овде помиње тај фамозни “пургер”, али бојим се да је његов јучерашњи текст о стању на београдском аеродрому прилично тачан.
 
Често се овде помиње тај фамозни “пургер”, али бојим се да је његов јучерашњи текст о стању на београдском аеродрому прилично тачан.
Слажем се са тобом АЛИ човек не говори о неким битним чињеницама. Претерује често, онда подваљује као ономад са Ер Пинком итд.
 
Често се овде помиње тај фамозни “пургер”, али бојим се да је његов јучерашњи текст о стању на београдском аеродрому прилично тачан.

Bojim se da daješ kredibilitet tekstu osobe koja građane Srbije zove poremećenim. Već je ovde pisano o desetinama primera ljudi koje je vređao, lagao, brisao komentare kojima su ga ispravljali pa ne vidim koje opravdanje imaš što mu i dalje veruješ.

Kada je prošlog leta bilo puno kašnjenja i otkazivanja letova na Aerodromu Nikola Tesla, Purger je izmislio još jednu teoriju da će zbog toga putnici, pre svega Er Srbije, u periodu posle toga odbijati da lete:

AlenPurger1.JPG


Kad su mu stručnjaci i razumni komentatori objasnili da mu je teorija potpuno netačna i da će skoro svi i dalje leteti (što se naravno desilo jer je Aerodrom imao rekordnih 7,95 miliona putnika u 2023 a Er Srbija rekordnih 4,19 miliona), on je prozvao domaće stanovništvo (očigledno Srbije) da nisu normalni:

AlenPurger6.JPG
 
On piše o ASu i Srbiji jer se to jedino i čita pa mu u smislu relevantnodt bloga pomažu svi da postoji :)

Ostale njegove "analize" nikoga ne zanimaju. Tako da piše sa namerom da iznervira iako ponekad recimo kao zadnji tekst i ima smisla, opet je napisan tendeciozno

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
On piše o ASu i Srbiji jer se to jedino i čita pa mu u smislu relevantnodt bloga pomažu svi da postoji :)

Ostale njegove "analize" nikoga ne zanimaju. Tako da piše sa namerom da iznervira iako ponekad recimo kao zadnji tekst i ima smisla, opet je napisan tendeciozno

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Uhvatio se onih stvari koje su se na 90% drugih aerodroma u svetu nekada u nekom trenutku isto desile.
Nisam ekspert za avio saobraćaj kao što nije ni on, ali kada sam mu postavio par krajnje dobronamernih pitanja a koja su se odnosila na njegovo laganje lik je ladno obrisao sve do jednog.
 
Pročitao sam njegov tekst, i tendenciozan je, čak i svaki pasus završava sa "o moj Bože" kao teko nešto je neviđeno i slično.
I da, mislim da je zlonameran, pa ni ne čitam taj portal odavno, ali evo sad zbog ove rasprave gore otišao sam i pročitao tekst o aerodromu.
Ono što mislim je da njega instant nervira to što je broj putnika mnogo veći nego u ZG.

Ali ono što nas treba da zabrine je to što je svaki pasus u kojem je opisao po jedan poseban problem koji vidi u funkcionisanju BG aerodroma bolno pogodio "u sridu".

Možda čak trenutno i nemamo bolju listu propusta na jednom mestu, pa možemo da je držimo kao "check list" da proveravamo da li je išta konačno ispravljeno.
Čini mi se da je čak dobro i konstatovao da su, što se tiče aerodroma, naše vlasti ukapirale da stvari funkcionišu dosta nekontrolisano i pokušale - preko Vesića (što je možda samo po sebi problem, ali on je na tom mestu da je njegova nadležnost - što je opet verovatno drugi problem) - da "pritisnu" Vinci, ali da su izgleda i one posustale.

Konstatacija da nismo normalni ako nas funkcionisanje aerodroma, sada već u svim segmentima, ne nervira i odvraća od korišćenja istog - pa osim što u zemlji faktički i nemamo drugi izbor (Niš tu ni blizu nije zamena - a i to je veštački zakočeno ugovorom sa Vincijem) - pa nismo nenormalni nego prosto bez izbora.
Inače, nažalost, tačno je - jako smo spremni da prihvatimo svakakvo neprofesionalno ponašanje prema nama kada smo korisnici neke usluge - a samo da bi je imali kakvu-takvu.

Zaista - da li je normalno da je glavni hol posle bezbednosne i pasoške kontrole u onom stanju skoro godinu dana u novoj zgradi?
Da li je normalno da su toaleti baš večito na vrlo niskom nivou održavanja? Da li je normalno da mesecima nisu u stanju da otvore lokale da bude više ponude, čak i u navodno gotovom delu zgrade? Da li je normalno da pri svakoj jačoj kiši nova zgrada prokišnjava?
Po pitanju prtljage i otpreme/prihvata putnika stvarno su isto zabrljali.

U poslednjih godinu i jače sam jedno 7-8 puta leteo iz BG i dva puta iz Budimpešte. Iskustvo na samom aerdromu u Budimpešti je prijatnije (pogotovo kada let niije sa njihovog low-cost terminala, mada i on je ozbiljno unapređen u odnosu na stanje pre par godina), put do Budimpešte je zbog granice potencijalno naporan, inače bih Budimpeštu i češće uzimao u obzir kao alternativu, ovako ipak mnogo ređe - možda voz promeni i to.
 
Vrh