Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

А шта кажу стандарди за дужину спојнице? И ово што је урађено како се односи ка тим истим стандардима?

Mislim da nema nekog propisanog standarda za duzinu spojnice, ali ima za razmak centralne ose PSS i centralne ose staze za vozenje a to direktno diktira i duzinu spojice. Za aerodrom referentnog koda 4E to iznosi 172,5 metara, dok je na beogradskom aerodromu to svega 110 metara. Postoji i zvezdica koja kaze da razmak moze biti manji ako je dokazano da ne utice nepovoljno po bezbednost.

Izvor ICAO Annex 14 i Doc 1957
1708386578898.png
 
Pre će aerodrom da sruše. Tu ima kineza i njihovih objekata više nego što možemo da pojmimo.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
и те ту

Pre će aerodrom da sruše. Tu ima kineza i njihovih objekata više nego što možemo da pojmimo.

ма и Бог отац да је лично изградио, има да се руши. ако немају муда то да ураде, нека се склоне и пусте оне који имају муда то да ураде
 
Шешељева логика. И кад су правили, било је пуно људи који су говорили да ће бити проблем.
 
Slažem se, ali kod nas tako nešto ne biva. Čak šta više, tek će tu da se gradi.
и те ту



ма и Бог отац да је лично изградио, има да се руши. ако немају муда то да ураде, нека се склоне и пусте оне који имају муда
 
Po ovom NOTAM-u, još nisu sredili ILS antene i šta je već onaj zakačio na poletanju.

A0985/24 NOTAMR A0942/24 ILS CATEGORY 3
Q) LYBA/QIUCG/I/NBO/A/000/999/4449N02018E005
A) LYBE B) 2402191511 C) 2402232000EST
E) ILS RWY 12R CAT III DOWNGRADED TO ILS CAT I
 
и те ту



ма и Бог отац да је лично изградио, има да се руши. ако немају муда то да ураде, нека се склоне и пусте оне који имају муда то да ураде
Samo dok ne dodje jos jedan ovakav,al sa malo vecim vazduhoplovom.
 
Ostade Air Srbija bez pet aviona i posada. Meni su bili glavni adut kad sam optimisticki prognozirao broj putnika za ovu godinu.
 
Koliko sam skapirao, posade su i ovako planirali da zamene svojima i da zato zapošljavaju sad. Avione verovatno mogu da preuzmu od Maratona, ali su piloti (uvek) problem
 
јесте, имали су то у плану, да кабинско особље буде њихово, а летачко Маратоново

Ostade Air Srbija bez pet aviona i posada. Meni su bili glavni adut kad sam optimisticki prognozirao broj putnika za ovu godinu.

неће тек тако дозволити да им дође сезона без пет авиона. снаћи ће се већ

мада су ово приче за тему о Ер Србији, не аеродрому
 
иначе, ове стамбене објекте треба моментално рушити, а оне који су им дозволили да то изграде похапсити без изузетака:
eeee ... hajde da spekulšem malo.

Mogao bih ruku u vatru da stavim da je pola ovih kuca legalizovano a druga polovina u procesu legalizacije odnosno da je država već uzela neki novac za to. Nažalost je ovaj urbanistički svinjac koji smo poslednjih 30 godina napravili praktično nerešiv i ostaje nam samo da se na njega naviknemo.
 
И колико је коштала легализација? 100Евра? Па нека држава врати и четири пута ту суму, КОја је то глупост како ми зарад јефтиниих политичких поена себе усеремо и да нам сваки инфраструктурни пројекат буде скупљи 3-4 пута од пројкетованог.

Мени се у том смислиу Кинези допадају. Пројектни од јавног значаја имају приоритет. Човеку обезбедиш смештај о трошку државе, платиш му пресељењ. Ови наши праве толике квадрате, па могу да одвоје неки фонд за такве ствари.
 
Mogao bih ruku u vatru da stavim da je pola ovih kuca legalizovano a druga polovina u procesu legalizacije odnosno da je država već uzela neki novac za to. Nažalost je ovaj urbanistički svinjac koji smo poslednjih 30 godina napravili praktično nerešiv i ostaje nam samo da se na njega naviknemo.

у праву си. сада сам погледао насумично у катастру, тачно су уписани објекти
 
Тачно, мада, та пруга не пролази ни кроз Добановце (а заправо пролази кроз Батајницу - код нас мора све наопако).

Али биће то добар Ерпорт сити 2 у Сурчину (кад имамо Старо и Најстарије сајмиште, као и Стари Меркатор, што не бисмо имали и Стари Ерпорт сити).

Урбанизам, бато.
 
Naravno da su legalizovani. Kao što rekoh, pre će aerodrom da sruše. Ne prave oni plan za novi aerodrom iza dobanovaca za džabe. Imaće i brzu prugu do Bg i Ns.

тај нови аеродром им је боље да праве у Земун Пољу, с обзиром да им је пруга одмах поред. односно, боље је било да су га одмах у тамо правили
 
Vrh