Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

zaboravih da prijavim da je mene jedan divljak startovao u zgradi pred izlaz

što se tiče teme oko viza za Britaniju, nije offtopic (nekolicinu puta smo se tako raspitivali već oko sličnih informacija koje su uvek dobrodošle), mene recimo baš zanima da odem tamo turistički i obiđem par gradova, ali takođe jedino znam za te mitove i relativno skoro sam čitao valjda baš na sajtu ambasade o tome i nešto mi se nije dopalo koliko cimanja traže

ukoliko je stvarno lakše onda super, jedino ako nema veze s tim ko je već često putovao tamo pa možda brže prođe

što se tiće buseva od aerodroma do grada, bukvalno se ne sećam ni jednog putovanja po evropi, a da nisam imao serviran bus, voz ili tramvaj do grada.. kao što je neko već napisao, to je nešto što očekujem kao propratni deo aerodroma, nešto sasvim normalno jer aerodromi nisu na kilometar od strogog centra/prvog čvorišta
s tim što je kod nas sve naopako, po manjim gradovima visoki međugradski busevi prevoze radnike i služe na gradskim linijama dok te na aerodromu u Beogradu čeka kombi uz po koje mesto za tašnu i najkraći mogući gradski bus
 
Poslednja izmena:
Британска .... Кад сам ишао тамо у предкоронској ери фризирао сам скоро све податке осим оних о мом идентитету и запослењу (но и ту сам им на захтеваном личном рачуну додао пар нула у фотошопу.

И оно најбитније, због гужве и дугог процесуирања слагао сам и датум поласка за један дан знајући која су .....И наравно виза ми је одобрена и стигла тачно дан након оног наведеног као време поласка у Лондон а што је заправо био прави дан поласка. Тешко да је било счучајно.

Хвала им на малтретирању, било је уживање превеслати тирјанине.
 
Ma teski su do gadjenja. Bio sam na Vimbldonu pre dvadesetak dana Eurostarom. Prosto mi se zgadilo ono kontrolisanje od strane Britanaca u odnosu na Evropljane. Ja srecom imam pasos sto ne treba viza, ali pojedini /non eu/ bas cede kroz iglene usi. Doduse mnogo manje kad se jednom vec dodje tamo u odnosu na ovim stanicama po Evropi. Sa druge strane kad sam se vracao iz Londona u Pariz, opet Englezi sve kontrolisu I dave pre nego se udje u voz, a Francuzi bukvalno I ne pogledaju, udjes u zemlju kao sa bilo kojim domacim vozom.
 
Осим ако у Француску не долећеш из неЕУ земље. Нигде нам нису посебно ради, али француско издрндавање "не знање" енглеског и слишна иживљавање, почевши од маркације корица пасоша још од Москве, нећу ни да помињем. Далеко им лепа кућа.
 
Autobus koji vozi od Glavne železničke u Pragu do aerodroma. Unutra ima posebne pregrade za kofere. Vožnja traje oko 40 minuta a cena je oko 100CZK, što je valjda oko 4eur. Takt je na svakih 20 minuta tokom dana.
Pogledajte prilog 168936

Ja najvise cenim gradjane Tirane, tamo kad sletis na aerodrom saceka te najjaci taksi. Ovi gradjani Praga mogu samo da se nadaju takvoj usluzi. Ako ne verujes proveri i uzivo i na netu.
 
Осим ако у Француску не долећеш из неЕУ земље. Нигде нам нису посебно ради, али француско издрндавање "не знање" енглеског и слишна иживљавање, почевши од маркације корица пасоша још од Москве, нећу ни да помињем. Далеко им лепа кућа.

па не знам. ја до сада нисам имао нигде неких дрндања, чак ни код енглеских говнара. мало су нас Швеђани у Норћепингу превише запиткивали, али било је већ касно у ноћ, па су сигурно и они били надрндани
 
ja obidjoh ~40 zemalja sa srpskim pasosem, nikad me nisu drndali niti ista pitali osim koliko ostajem/zasto dolazim (nekad ni to).
 
Редовно ме питају где, докле зашто. А швапске земље посебно ме воде на антиексплозивни претрес
 
Pozdrav,

@Прле nisi jedini, nije mi se desilo da sam kročio na neki Deu aerodrom u poslednjih 15god a da nisam išao na isti pretres...

Pozdrav,
Petar
 
Razumem da nije prijatno i da čovek oseća nepravdu što je izdvojen. Međutim, letim često po Evropi, uključujući za Beograd sa raznih evropskih destinacija i otprilike u 50% slučajeva policija nekog sprovodi na avion za Beograd. Nikada to nisam video ni na jednom drugom letu unutar Evrope. Možda se dešava, ali ja nisam video.

Dešavalo mi se da letim za Beograd iz Nemačke, Skandinavije, Italije, sa Malte i na svakom od ovih aerodroma sam bio svedok kako čekamo da policija prvo nekog sprovede do aviona pre nego što se ukrcamo.

Hoću da kažem da verovatno postoji razlog zašto nas toliko pregledaju, iako nije prijatno to priznati.

Verovatno ima i puno predrasuda od strane službenika, ali nije to cela priča. Nažalost ima puno naših državljanina koji svojim delima čine da nismo na najboljem glasu. U to sam se uverio živeći u raznim zemljama tokom poslednjih 20 godina.
 
Не бих да нас правдам али узми било који европски народ и у пропроцији га третирај 30 година онако како су они нас третирали и добићеш катаклизму целог континнта.

Последњи пут кад су Немци нпр трпели нешто грубљи третман и то само на економском плану (дакле без милионских избеглица, потпуне изолације, 3 бомбардовања) страдало је 50 милиона људи.
 
ne znam, mene nigde nisu drndali kao dva puta domaći i jednom bugari.. lokalcima se jednom nije sviđalo što se vraćam kući, nisam imao ništa protiv i da me ne prime nazad

u Nemačkoj nikada, ali znam da u Frankfurtu umeju da budu stroži verovatno zbog toga što je veče čvorište

s druge strane, kada sam prvi put bio u Švedskoj čudi me da radnik na pasoškoj nije još izašao i da me zagrli koliko je bio ljubazan, dok sam prošle godine u busu na granici kod Malmea bio maksimalno sumnjiv što pričam tečno švedski sa srpskim pasošem, ali daleko od toga da su bili neprijatni
 
Upravo sam sleteo na beogradski aerodrom i na dolascima je bilo jedno 5-6 divljih taksista. Da sramota bude veća, taksisti su stajali PORED šaltera na dolascima za izdavanje taksi vaučera.

Nadam se da ovo neko iz MGSIa ili MUPa čita da vide kolika je šarena laža njihovo proterivanje divljaka sa aerodroma.
 
Upravo sam sleteo na beogradski aerodrom i na dolascima je bilo jedno 5-6 divljih taksista. Da sramota bude veća, taksisti su stajali PORED šaltera na dolascima za izdavanje taksi vaučera.

Nadam se da ovo neko iz MGSIa ili MUPa čita da vide kolika je šarena laža njihovo proterivanje divljaka sa aerodroma.
Potvrđujem saleću kao osice a komunalci bleje ispred u autu
 
Не бих да нас правдам али узми било који европски народ и у пропроцији га третирај 30 година онако како су они нас третирали и добићеш катаклизму целог континнта.

Последњи пут кад су Немци нпр трпели нешто грубљи третман и то само на економском плану (дакле без милионских избеглица, потпуне изолације, 3 бомбардовања) страдало је 50 милиона људи.
Nažalost, slali smo kriminalce u te zemlje dosta pre poslednjih 30 godina.

U Skandinaviji je "Yugo mafia", kako su je zvali, počela sa radom 60tih i 70tih godina.

Arkan je 1972. počeo sa prvim otmicama i pljačkama.


Uostalom, sumnjam da bilo koji policijski službenik u ovim zemljama ima vremena ili volje da racionalizuje zašto je nešto kako jeste. Oni misle da samo rade svoj posao.

Da li statistički iz neke zemlje dalazi povećan broj kriminalaca nego iz drugih? Ako da, onda proveravaj.

Da li je možda imao lično iskustvo sa par kriminalaca iz neke zemlje? Ako da, onda opet proverava.

Ne sumnjam da postoje i drugi apekti, tipa da neka zemlja vrši pritisak pomoću vizne politike. To se sigurno dešava i ima smisla.

Na kraju krajeva svaka zemlja upravlja svojim granicama i ima pravo da prima ili odbija koga hoće ili pak da destimuliše posete iz određenih zemalja tako što će cimati ljude na granicama.

Mislim da bi svako od nas da je policijski službenik više proveravao ljudi iz određenih zemalja nego drugih, zbog statističke verovatnoće ako ni zbog čega drugog.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: h2o
Nažalost, slali smo kriminalce u te zemlje dosta pre poslednjih 30 godina.

U Skandinaviji je "Yugo mafia", kako su je zvali, počela sa radom 60tih i 70tih godina.

Arkan je 1972. počeo sa prvim otmicama i pljačkama.


Uostalom, sumnjam da bilo koji policijski službenik u ovim zemljama ima vremena ili volje da racionalizuje zašto je nešto kako jeste. Oni misle da samo rade svoj posao.

Da li statistički iz neke zemlje dalazi povećan broj kriminalaca nego iz drugih? Ako da, onda proveravaj.

Da li je možda imao lično iskustvo sa par kriminalaca iz neke zemlje? Ako da, onda opet proverava.

Ne sumnjam da postoje i drugi apekti, tipa da neka zemlja vrši pritisak pomoću vizne politike. To se sigurno dešava i ima smisla.

Na kraju krajeva svaka zemlja upravlja svojim granicama i ima pravo da prima ili odbija koga hoće ili pak da destimuliše posete iz određenih zemalja tako što će cimati ljude na granicama.

Mislim da bi svako od nas da je policijski službenik više proveravao ljudi iz određenih zemalja nego drugih, zbog statističke verovatnoće ako ni zbog čega drugog.

У реду, Аркан пљачкао банке по Италији 70-их, па нас сад малтретирају на граници или са визама,
али зато без проблема приме брод са 5.000 Африканаца без икаквих докумената,
уосталом на дуже стазе далеко више њихов проблем, него наш.
 
Poslednja izmena:
20230802_153745.jpg
20230802_153748.jpg
20230802_153752.jpg
20230802_153757.jpg
 

Odmah da kažem, da ne bude zabune, podržavam primenu represije kako bi se problem sa divljim taksistima rešio. Treba problem rešiti i udariti najjače što se može.

Ali,
Na osnovu kojih propisa se oduzimaju vozila ako su u legalnom posedu?

Nisam pravnik pa me interesuje. Znam da se imovina može oduzeti ako je stečena na nelegalan način, kao i da se može zamrznuti raspolaganje istom tokom trajanja nekog procesa kako bi se sprečile posledice koje bi mogle nastati prodajom ili ukoliko preti opasnost da se pomoću nje učini krivično delo. Nelegalni taksisti pri tome ne mogu da čine krivično delo (nanošenje telesne povrede, ubistvo, teška krađa, delo protiv države,.....), već samo prekršaj.

Dakle, koji je pravni osnov za oduzimanje automobila ukoliko je taj automobil u legalnom posedu?

Ponavljam jesam za represiju, ali ako je propisana. Ako adekvatna represija nije propisana, dajte da se napravida bude propisana.
Pošto se nelegalni taksisti stalno vraćaju moj zaključak je da ne postoji pravni osnov za adekvatno represivno kažnjavanje koje bi dovelo da rizik i kazna prevazilaze dobit ostvarenu nelegalnim vožnjama. Verovatno se sve svodi na lakši prekršaj sa eventualnom manjom novčanom kaznom.

Pa ja kao jedino rešenje vidim da se na jednom od brojnih skupštinskih zasedanja usvoji dopuna odgovarajućeg zakona jednim običnim članom, nešto tipa: ,,ko prevozi drugo lice do/sa aerodroma za novčanu nadoknadu, a da pri tome nije registrovani taksista, ili ako je registrovani taksista a vožnju ostvaruje bez uključenog taksimetra, kazniće se __________ " (dopuniti po volji sa maksimumom od 20 godina zatvora).
 
Odmah da kažem, da ne bude zabune, podržavam primenu represije kako bi se problem sa divljim taksistima rešio. Treba problem rešiti i udariti najjače što se može.

Ali,
Na osnovu kojih propisa se oduzimaju vozila ako su u legalnom posedu?

Nisam pravnik pa me interesuje. Znam da se imovina može oduzeti ako je stečena na nelegalan način, kao i da se može zamrznuti raspolaganje istom tokom trajanja nekog procesa kako bi se sprečile posledice koje bi mogle nastati prodajom ili ukoliko preti opasnost da se pomoću nje učini krivično delo. Nelegalni taksisti pri tome ne mogu da čine krivično delo (nanošenje telesne povrede, ubistvo, teška krađa, delo protiv države,.....), već samo prekršaj.

Dakle, koji je pravni osnov za oduzimanje automobila ukoliko je taj automobil u legalnom posedu?

Ponavljam jesam za represiju, ali ako je propisana. Ako adekvatna represija nije propisana, dajte da se napravida bude propisana.
Pošto se nelegalni taksisti stalno vraćaju moj zaključak je da ne postoji pravni osnov za adekvatno represivno kažnjavanje koje bi dovelo da rizik i kazna prevazilaze dobit ostvarenu nelegalnim vožnjama. Verovatno se sve svodi na lakši prekršaj sa eventualnom manjom novčanom kaznom.

Pa ja kao jedino rešenje vidim da se na jednom od brojnih skupštinskih zasedanja usvoji dopuna odgovarajućeg zakona jednim običnim članom, nešto tipa: ,,ko prevozi drugo lice do/sa aerodroma za novčanu nadoknadu, a da pri tome nije registrovani taksista, ili ako je registrovani taksista a vožnju ostvaruje bez uključenog taksimetra, kazniće se __________ " (dopuniti po volji sa maksimumom od 20 godina zatvora).

PRAVILNIK O NAČINU ODUZIMANJA, ČUVANJA I POSTUPANJA SA PRIVREMENO ODUZETIM VOZILOM KOJE JE UPOTREBLJENO ZA IZVRŠENJE PREKRŠAJA ILI PRIVREDNOG PRESTUPA
 
Vrh