Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

PRAVILNIK O NAČINU ODUZIMANJA, ČUVANJA I POSTUPANJA SA PRIVREMENO ODUZETIM VOZILOM KOJE JE UPOTREBLJENO ZA IZVRŠENJE PREKRŠAJA ILI PRIVREDNOG PRESTUPA


Hvala!
Pogledao sam na brzinu i ZAKON O PREVOZU U DRUMSKOM SAOBRAĆAJU

Član 52
Novčanom kaznom od 150.000 do 500.000 dinara kazniće se za prekršaj preduzetnik ako:

5) obavlja auto-taksi prevoz, a nije mu pretežna delatnost auto-taksi prevoz ili nije registrovan u Registru privrednih subjekata za obavljanje auto-taksi delatnosti ili nema odobrenje nadležnog organa lokalne samouprave za obavljanje auto-taksi prevoza (član 6a stav 1);
6) obavlja auto-taksi prevoz putnika suprotno odredbama o bližim uslovima za obavljanje auto-taksi prevoza putnika koje propisuje opština, grad i grad Beograd (član 36. stav 1);
Za prekršaj iz stava 1. tačka 5) ovog člana obavezno se izriče i zaštitna mera oduzimanja predmeta - vozila koje je upotrebljeno za izvršenje prekršaja.
Za prekršaj iz stava 1. tačka 6) ovog člana obavezno se izriče i zaštitna mera zabrane obavljanja delatnosti u čijem vršenju je učinjen prekršaj.



Ako dobro tumačim, vozilo se oduzima dok se ne plati presuđena kazna do maks 500 000 dinara. Ako je vozilo oduzeti a ne dođe do presude onda se vozilo vraća, a vlasiku oduzetog vozila bi sledovala naknada.
Dakle, nije suština kazne što je vozilo oduzeto (jer se ono vraća), već što je ,,nelagalni taksuista navatan" da bude osuđen i plati kaznu od 150 000 - 500 000 din,.
 
А док не плати возило као гарант.

Јеидно сматрам некоректним називати предузетником некога ко нема дозволу за рад. Предузетник је регистровано за делатност лице, који може да крши правила. А овај што стави ознаку такси а да при том никад то није ни био официјално то је већ катеогрија "лице"
 
Da li neko ko leti wizzom prolazi kroz novi deo aerodroma ili sve u staroj zgradi resava?
 
Nije mi jasno zašto je pasoška iznad T1 zatvorena, veoma bi doprinela rasterećenju ovog haosa.
 
Nije mi jasno zašto je pasoška iznad T1 zatvorena, veoma bi doprinela rasterećenju ovog haosa.
Slazem se, lowcost putnici bi mogli tamo da prolaze kontrolu. Mada sam skoro prosao tuda i video da je oprema jako zastarela, kao i da ima mozda samo jedan ili dva skenera.

Trenutno se koristi samo kao prolaz za sluzbena lica.
 
Moram da priznam da sam mislio opet po starom, drži vodu dok majstori odu ali svaka im čast ako nastave da oduzimaju kola.

Danas bez divljih taksista na izlasku (ili nisu bili vidljivi). Zato je redovan taksista za vaučer od 2300 do Novog Beograda rekao: Šta oni misle, da je ovo dovoljno?
Pa koliko, taksimetrom bude manje
 
Moram da priznam da sam mislio opet po starom, drži vodu dok majstori odu ali svaka im čast ako nastave da oduzimaju kola.

Danas bez divljih taksista na izlasku (ili nisu bili vidljivi). Zato je redovan taksista za vaučer od 2300 do Novog Beograda rekao: Šta oni misle, da je ovo dovoljno?
Ne vidim sto im malo 2300 za 16 km gde utrose manje od jedne litre do brankovog mosta na primer. Alouuuuuu, trosak manji od 200 dinara i malo im zarada x10
 
Nije mi jasno zašto je pasoška iznad T1 zatvorena, veoma bi doprinela rasterećenju ovog haosa.
Zato što su planirali da bude samo jedna pasoška kontrola i skeneri i da odatle svi putnici ulaze u šoping zonu i da tamo troše pare... kada bi ostavili pasošku na T1 gomila tih putnika bi odmah išla na gejtove na A strani, ne bi se cimali skroz levo do relax zone..
 
Zato što su planirali da bude samo jedna pasoška kontrola i skeneri i da odatle svi putnici ulaze u šoping zonu i da tamo troše pare... kada bi ostavili pasošku na T1 gomila tih putnika bi odmah išla na gejtove na A strani, ne bi se cimali skroz levo do relax zone..
Управо.

Добро дошли у државу која је помирила најгоре из капитализма и комунизма

Отуђена јавна својина и инфраструктура, јавни сервиси практично непостојећи. Све што је јавно је на овај или онај начин подређено профиту корумпираних појединаца блиских партији, страним колонистима или локалној мафији. Е ту смо успели немогуће - спојили капитализам са комунизмом у својим најгорим тачкама.

Рекао бих, сасвим природан и заслужен наставак титоистичког безумља и разарања бића овог друштва.
 
Управо.

Добро дошли у државу која је помирила најгоре из капитализма и комунизма

Отуђена јавна својина и инфраструктура, јавни сервиси практично непостојећи. Све што је јавно је на овај или онај начин подређено профиту корумпираних појединаца блиских партији, страним колонистима или локалној мафији. Е ту смо успели немогуће - спојили капитализам са комунизмом у својим најгорим тачкама.

Рекао бих, сасвим природан и заслужен наставак титоистичког безумља и разарања бића овог друштва.
Уз сав ризик да звучим као апологета режима, али мислим да си престрог.

Гурање аеродромских путника у фри шопове је глобални тренд. Сви аеродроми, без изузетка, на којима сам био последњих година (Женева, Брисел, Цирих, Амстердам...), гурају све путнике право са скенера у вијугаве стазе фри шопова, без икакве могућности избора алтернативног правца кретања. Ова чињеница не чини саму појаву ништа прихватљивијом нити пријатнијом, али не треба да је лепимо себи као још једну негативну маркицу "нашег" менталитета или "наше" идеолошке обезглављености.

Истовремено, овај негативни тренд морамо да видимо у светлу другог - позитивног тренда - демократизације ваздушног саобраћаја. Управо посматрајући тај друг тренд, ја се не слажем да је данас "отуђена јавна својина и инфраструктура" (у домену ваздушног саобраћаја). Мислим да се дешава управо супротно. Јавна својина и инфраструктура су били отуђени управо у време када је летење било доступно искључиво црвеној (или плавој) буржоазији. У то романтично време, када су аеродроме красили мозаици, водоскоци и кристални лустери, раскошну јавну инфраструктуру је користила искључиво елита, а финасирали су је сви, укључив и већину којој је била недоступна.
 
Nemam problem s tim što se putnici "teraju" da troše pare u aerodromskim šoping zonama, ali mislim da su mogli da dograde sprat na veznom delu između T1 i T2 na kojem bi postavili pasošku i skenere, za putnike koji se čekiraju na T1.. odatle bi se ulivali u veliku šoping zonu koju sada prave na spratu T2 i svi srećni i sve koze na broju.
 
Не би био проблем да нису гужве. А гужве су због уских грла. А наш проблем није менталитет већ недостатак апарата који би могао да "подигне џеву". Власт је узурпирала медије, ништа осим њихове агенде нити је могуће чути нити неко има приступ тим ресурсима.
 
Pa jesu gužve, zato i kažem da je trebalo dograditi sprat na veznom delu i tu postaviti pasošku i skenere za ove što se čekiraju na t1.
 
Да бре!

То је то ббројање у којем увек показујеш "раст"
 
Beograd - Moskva preko Kuvajta

Jazeera Airways Beograd - Moskva.jpeg
 
Ja sam inicijalno razumeo da je ovo za njihove putnike do BEG, koji bi ovde presedali za Moskvu.
 
Dobra cena preko Kuvajta. Duplo jeftinije otprilike. Ali ne znam kakva je usluga u dzaziri, ako je kao u kuwait airways onda je super (infotainment, ćebad, jastuci i domacinski obroci)
 
Vrh