Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 7.983
- Pohvaljen
- 15.004
Ја не верујем да јесте већ знам да ово јесте производ немара, незнања и уштеде. Стаклене зид завесе оволике површине обично морају да имају компензационе елементе и/или дилатационе спојеве који дозвољавају фасади да се благо скупља или шири у зависности од температурних промена, барем кад је носи подконтрукција која се качи на бетонску конструкцију објекта. Али то су спојеви на више правилно распоређених фасадних панела и тиме се не губи ритам фасаде. Такође, знам да ово није никакав ликовни израз, посебно не пажљив, јер су цели тај фронт извели симетрично па зарез тиме изгледа још и горе. Притом, да су имали грам мозга и смисла за "ликовни израз", кад су већ зај... додали би макар још једну лажну дилетацију лево како би очували ту симетрију.Зар заиста верујеш да је ово производ немара и незнања, да су као мајстори отишли на бувљак по последњу туру лајсни, па више није било петице, па узели осмицу, исти ђаво, ко ће то да примети… да ли заиста мислиш да је “зарез” производ тога, а не намере, осмишљеног и пажљиво изведеног ликовног израза (за који имаш право и да ти се не свиђа)?
Све ове интервенције под концесионаром се иначе изводе по филизофији "мајстор Миће". Не може конструкција терминала оволиког аеродрома да се изводи класичном зградарском техником. Односно, не може и дилатација кад се дође до критичног растера па крпи, сеци и "фенси" стаклена зид завеса. Није случајно што се оволики терминали по правилу раде челичном конструкцијом која цела, заједно са фасадном подконструкцијом ради као један конструктивни систем.
Poslednja izmena: