DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.015
- Pohvaljen
- 7.655
Da, i to je sve što znamo. Nije loše, ali smo se nadali da će biti više.
A sada da citiram sebe: Znači, sadašnja check-in zona na T2 ulazi u sklop airside-a?To će već biti u bezbednosnoj zoni?
Nemam utisak da se tu stvara guzva zbog radnika. Stvara se jer ljudi koji ne putuju tu cekaju da im ljudi koje su dopratili izadju iz vidokruga. Nikada tu nisam cekao vise od 2 minuta.Da li se zna voce li biti postavljeni skeneri za boarding passove ili ce ih idalje rucno kontrolisati radnici? Time bi se u velikoj meri smanjile guzve koje sada nastaju na delu odakle dalje ne mogu putnici koji ne putuju.
Mislim da posle 4 godine od preuzimanja aerodroma od strane VINCI je ipak dovoljno vremena da se malo i skinu ruzicaste naocare i da se vidi u kom pravcu to ipak ide. Neka analiza vecih strucnjaka bi bila i pozeljnija ovde ali iz moje perspektive, nece se VINCI zadrzati ovde sigurno 20 godina. Dosli su ljudi i napravili sebi biznis. Nisu oni sigurno doneli francuske pare i ulozili, oni su digli kredite gde je zalog pogadjate aerodrom i gde nas aerodrom otplacue rate kredita. i za koncesionu naknadu i za radove. Posao su naravno dali cerki kompaniji VINCI constructions da ona izvodi radove, koji ce na kraju sigurno izaci vise od milijardu eura koje ce ici diretkno VINCI constructions i glavnoj firmi naravno od kredita koje ce i dalje otplacivati Belgrade Airport. Kvalitet tih radova sigurno nece biti u vrednosti od milijardu eura, secamo se svih G17 vaza od 30 hiljada eura za VIP salon. Zato se i ne pravi kvalitetno i smisleno i da francuzi to posle ubiru prihode. Oni ce ispostovati ugovor, napravili su sebi posao i na kraju ce otici, verovatno nesto tipa "visa sila" "recesija" i slicno a dugovi ce ostati aerodromu da vraca kredite. To sve vidim po nacinu kako njih opusteno zabole za glavni posao aerodroma a to je operativa. U tom delu je totalna anarhija, sve pusteno niz vodu sto se videlo u prosloj letnjoj sezoni. Sa ovim najavama novih linija i buma, kako stvari stoje, spremite se za kolaps tokom leta na BEG.Francuzi prave aerodrom koji ce oni odrzavati sledecih 20 godina. Znaci po ovoj prici ako prave lose, prave sami sebi rupu u dzepu, ako se sve vec raspada pre nego sto je i zavrseno. Ne verujem da su toliki imbecili ali ok, da vidimo.
Izvini kako mozes da zalozis nesto sto si zakupio? Jel imas neki dokaz za tu tvrdnju?
Po meni bice u minusu. Jos plus ih je zadesila korona pa sad i to dok izvuces.
Zelim im svakako svu srecu da zarade novac dok su pod zakupom.
E, pa to! Živ bio.Čekaj da li koristimo iste termine - nivo gde čekaš dolazne putnike je -1, nivo gde je check-in zona (šalteri na kojima se čekiraš, predaješ kofer) je 0 a nivo iznad check-in šaltera tj nivo gde je sadašnji centarlizovan security i odlazna pasoška je nivo 1.
Sadašnja ček-in zona tj zone šaltera 200, 300, 400 itd nalaze se na nivou 0 terminala 1 i 2. Koliko znam ništa sa tog nivoa nije ni neće biti u sklopu airside-a.
Kada se sadašnji centralizovan security check na nivou 1 preseli iz T2 u novu zgradu onda će na tom mestu na T2 biti napravljen airside prostor za hranu, piće i šoping. Nadam se da će ove slike pomoći, sve su već objavljene ovde:
Novi check-in šalteri na nivou 0 nove zgrade:
https://forum.beobuild.rs/attachments/received_829594038251127-jpeg.150077/
Novi šalteri za odlaznu pasošku na nivou 1 nove zgrade. Za razliku od sadašnjeg rasporeda, u budućnosti ide prvo pasoška pa tek onda security check:
https://forum.beobuild.rs/attachments/received_541275814164839-jpeg.150076/
Novi centralizovi security check na nivou 1 nove zgrade, slikano iz suprotnog ugla pa se zato šalteri odlazne pasoške vide u dubini:
https://forum.beobuild.rs/attachments/x1-jpg.149926/
Tek kad se prođe ova poslednja slika dolazi se na onaj render airside-a koji sam postavio pre par slika, dakle na nivou 1 renoviranog T2.
Oni mogu da zaloze svoje preduzece ciji su oni vlasnici i osnivaci, kao sto si poslao u ovom dokumentu, na osnovu njegove imovine i zarade da dobiju kredit itd, uostalom kao i svaka firma u Srbiji. Aerodrom nije predmet zaloge, mada to zakon ne sprecava. Dalje, ako i bude predmet zaloge ne moze biti predmet izvrsenja.
NIje to druze zakupljeno, koncesija je u pitanju.