Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Kafić na C9

IMG-d43a3256b445db03e1dd031240be938a-V.jpg
 
Izgradice ga Poljaci za samo 15-20 godina.

Da se vratimo u realnost: Jutros sam bio na BEG oko 4:45, bio je krcat ali provere teku bez problema i zastoja (bolje nego na vecini EU aerodroma! Velika je razlika kad ne moraju da se vade laptopovi iz ranceva i slicno). Prosao sam C krilo do kraja i nazad, izgleda jako pristojno i nista nije predugacko za hodanje kako neki pricaju. Nije naravno ni nista atraktivno ali je funkcionalno i čisto i deluje da moze da primi veliki broj putnika.

Svuda se čuju albanski, ruski, grčki jezik (na letu za Barselonu bas dosta grka) tako da je celokupan utisak pozitivan sa obzirom da su radovi i dalje u toku.

Doduse ona klima na C1 i dalje kondenzuje i pravi baru na tepihu.
 
Šta se dešava sa Vuelingom, ne lete više iz Beograda? (izvinjavam se ako je već neko pominjao)
 
Pa nam je njihov navodno najbolji biro (3LHD) podario K-district :D
Koliko znam Podreka je radio projekat, koji se kasnije kod nas dalje razradjivao. Inače, zaista arhitektonski biroi u Hrvatskoj su na značajno većem novou nego u Srbiji. Što je tiče našeg aerodroma, kao što sam i pisao pre, deluje jeftino, pogotovo uživo. Vidi se na jako puno mesta da se štedelo na svakom ćošku. U svakom slučaju šta je tu je, "rodio se, valja ga sad ljuljati"
 
Zar vuleing ne leti uvek sezonski do barse? Od juna do kraja oktobra?
 
Iskreno, ne vidim prostor za Vueling barem što se tiče Barselone pored Wizza i AS...bolje da se usmere na neke druge destinacije mislim da bi itekako bilo putnika...evo Malaga je skoro uvek rasprodata a gde su još Valencia, Madrid, Sevilja...
 
Jedini problem kod vuelinga je bio taj termin dolaska, oko 1 ujutru. Desilo mi se da sam čekao presedanje za Malagu 6 sati.
Ili ako idete za Barsu, morate da platite to noćenje, a gubite ceo dan.
Ali što se tiče kvaliteta usluge, po meni su bili za klasu više od wiza i ovih naših.
 
Koliko znam Podreka je radio projekat, koji se kasnije kod nas dalje razradjivao. Inače, zaista arhitektonski biroi u Hrvatskoj su na značajno većem novou nego u Srbiji. Što je tiče našeg aerodroma, kao što sam i pisao pre, deluje jeftino, pogotovo uživo. Vidi se na jako puno mesta da se štedelo na svakom ćošku. U svakom slučaju šta je tu je, "rodio se, valja ga sad ljuljati"
Da ne idemo previše u offtopic, Podreka jeste pobedio na konkursu, ali su ga suštinski investitori ispalili (mislim da je rekorder po broju ispala u Beogradu) i angažovali 3LHD koji su kao "razradili" njegovo idejno rešenje.

Da se razumemo - ne mislim da je 3LHD loš studio. Naprotiv, dovoljno je malo pročačkati njihov sajt i shvatiti zašto su toliko hvaljeni. Ipak, mislim da našu arhitektonsku scenu u velikoj meri kroje investitori. K-district ti je čist primer kako će i hvaljen biro da "uprska stvar" kada sarađuje sa bahatim investitorom.

I da ne bude samo off - velika prednost Hrvatske je i to, što se za raliku od Srbije, ipak gradi veći broj javnih objekata i poštuju se rezultati arhitektonskih konkursa. Aerodrom je baš zicer za takve stvari. Da smo primera radi bili dovoljno pametni da ga sami modernizujemo, mogli smo imati konkurs, pa da u oštroj konkurenciji, dobijemo kvalitetno rešenje.

Doduše, kod nas imamo obrnuti primer - da je država, dok je nameravala da gradi Železničku stanici "Beograd centar", imala otužni projekat SI CIP-a, i da smo prelaskom projekta u privatne ruke dobili kudikamo moderniji dizajn.
 
Одлично, најбоље је да се манете фудбала, није он за Србе. Будућност је у некретнинама, a компанија нек остане Црвена Звезда. Хохштаплери бонвивански.
 
Одлично, најбоље је да се манете фудбала, није он за Србе. Будућност је у некретнинама, a компанија нек остане Црвена Звезда. Хохштаплери бонвивански.

многи велики клубови имају своје тренинг центре удаљење од својих стадиона. па ево ти и Партизан код нас. њихов тренинг центар је у Земуну, а на ЈНА повремено први тим тренира. то што је Звезда изабрала близу аеродрома, нема толико везе са аеродром колико са слободним простором којег тамо има колико хоћеш
 
Само, могла би бука мотора да омета тренинге, па би ови кокаински тренери исколачених очију (не мислим на актуелног звездиног, него на његовог претходника) морали још више да се избече и да урлају, а онда може срчка да их окине.
 
Vrh