Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

boca-ica":2ygzztqd je napisao(la):
Dok se presvlačila pista ANTa odakle je onda saobracaj išao :dil:

koliko se secam, preslacenje piste ANTa se vrsilo nocu deo po deo, tako da saobracaj nije ometan...
 
Ne secaš se uopšte , pista je presvucena u cugu mašine se nisu gasile ni danju ni noću :kafa:
a evo malo i mog secanja :grand:
Čekiranje i prijem prtljaga, carinska i pasoška kontrola radjena je na ANTu
a potom sa platforme (A-2) su autobusom prevoženi putnici (tada je postaojao samo put preko Ugriniovaca) do aerodroma u Batajnicu do prvog hangara(gledano sa Pazovačke strane) gde je bila KDZ kontrola i ostale pratece službe koje su zadužene za P/O putnika i letelica.Putnici iz hangara sa platforme sobzirom da nema gejtova su preko auto stepenica ulazili u avione . U prihvatu iz aviona direktno u autobuse pa na ANT . Tokom puta autobusi su unutra imali po jedno sl. lice za pratnju
Roba je tovarena u kamione (slično TIRu)
Sve je to zahtevalo od ubičajenog vremena svega dodatnih 30 minuta
Pored inostranih linija takodje su funkcionisale po istom principu i domće linije (samo za njih bila poz A-4).
Takodje mora se istaci da vojni deo i nj. ljudstvo bilo je izuzetno dobronamerno i fenomenalni u saradnji
pa čak su se trudili da budu gotovo nevidljivi za putnike. :)
 
misliš da je to prva ili jednino presvlečanje piste Surčinskog aerodroma ?

Tesko bih uspeo da nazovem te radove "Strabag"a ,za 5 mil. Ev. rekonstrukcijiom ,
tadasnji stručni ljudi sa aerodroma često su uz te radove izgovarali reč muljačina
elem
tacno sam ti opisao kada su domace firme oko 1997 g. radile adekvatno presvlacenje piste i kako je saobracaj funkcionisao
a za izvedene radove nikada nisam čuo lošu reč ni po kvalitetu ni po rekordnom vremenu za koje su uradili .
a avio saobracaj jeste bio prebacen na Batajnicu. :dil:
To je vreme kada internet nije bio baš kod nas u masovnoj upotrebi , pa teško da ce se izgooglati ,
bolje pitaj ljude koj su radili na aerodrmu u to vreme,
još ako natrapaš na nekogog supervajzera ili Ireovca, dobiceš mnogo više detalja :)
 
Саобраћај јесте, због обнове писте, био пребациван у Батајницу, и 1997. и тамо негде у другој половини осамдесетих - иако је тада постојао и интерконтинентални саобраћај, није био проблем да ДЦ-10 слети на 2,5 км дугачку писту батајничког аеродрома.
(Чекирање је обављано на Сурчину, а путници су у Батају превожени аутобусима.)
 
Destku su i tamo u Bataji opsluživala dva kamiona cetringa. . . mmm :)
poenta ovog potsecanja je da Batajnica kad treba ona je funkcionisala i funkcionisaće
(Priština je bila i vojni i civilni aerodrom tolkih godina a sletali su i ino linije)

ANT samo ostaje da se lavovski bori (sa povoljnim ledingom) da podigne tih 50% redovnog saobracaja
a u tome bi mu siguro 10 % pomogla i Batajnica sa putnicima koj koriste low cost (presedanja)

Low cost, čarter i cargo letovi i nemaju neki čvrst red letenja i potreban im je aerodrom
gde mogu da koriste svoje ,,klizajuce,, slotove , što nije moguce na ANTu
jer bi time ometali redovne linije koje imaju prioritet,
a znamo da gubitak slota svaku kompaniju pa i putnika košta dosta

Dovoljno je da uporedimo koliko je koštalo sredjivanje VIP salona u tranzitu ANTa
sa predracunom jednog manjeg ,,limenog,,-montažnog terminala za putnike low costa u Batajnici

Nama je potreban low cost, čij su najveci korisnici studenti , a ne da idu kombijem u Temišvar
pored ,,žive i zdrave,, Batajnice. a plus nova radna mesta koja donose novac i na širem planu.

Nova Air Srbija (pa i ostale kompanije) ce se truditi-lobirati, da ne dozvoli low cost zbog ,,odliva,, potecionalnih putika.
Što je pogresno, jer ljudi ocgledno i pored muke, idu kombijem u Temišvar
to je stavar ,,dubine,, djepa i vremena putnika a ne avio kompanija.
Stoga nema razloga da navijamio u tom ,,ratu,, za one koje kao pojedincu ,,udaljuju,, svet od nas.
i da se odrićemo Batajnice, ko bajagi u korist ANTa,
a zapravo u korist avio kompanija a to su dve različite stvari.

srecom ovo nije tema o ,,kompanijskim,, ratovima , gde bi smo otišli... :lool:

Aerodrom Nikola Tesla jeste odlična luka sa vrlo visokom kategorijom koja jeste zahtevana
i uvek ce imati adekvatne korisnike koj i zahtevaju tu kategoriju
 
Ako su 1997 prebacivali na bataju, a 2005 nisu, znaci da nema razloga da prilikom sledece rekonstruckije prebacuju, jer ocigledno da je moguce izvrsiti rekonstrukciju bez ometanja saobracaja, pa samim tim argument da batajnicu treba imati zbog sta-cemo-sa-saobracajem-kad-se-ant-zatvori, ne pije vodu.
 
To šta cemo da radimo za narednu rekostrukciju niko nije ni spomenuo

Kao sto svaki ,,skupi,, i ,,jeftin,, kafic imaju svoju klijentelu i ne ugrožavaju jedan druge
tako isto ove dve vazdušne luke mogu da bez straha funkcionišu
 
е да, да не заборавим. немој Боцо погрешно да ме схватиш, ја јесам за Батајнички аеродром, само не сада (као што сам већ и напоменуо раније). у једном моменту сам чак урадио шему како сам ја то замислио. тако да ћу то поделити овде, чисто да имамо мало о чему да дискутујемо, с обзиром да се још увек ништа ново не дешава на аеродрому (док не крене Ер Србија)

шема аеродрома:



шема зграде (урађена је по спратовима, скроз десно је нацрт жел. ст., доле је гледано спреда):



е сад, одвојене куле служе за прилаз путника авионима, јер нису планирани авио мостови (аеродром за нискотарифне и чартер превознике, који увек гледају да то не користе због уштеде). доласци су у приземљу (право из авиона у зграду), а одласци су на првом спрату, одакле се гости спусте степеницама кроз кулу до авиона (чиме су одлазни и долазни путници скроз одвојени). једино систем није исто код капија 7 и 8, јер би се ту путници одвозили аутобусима од/до авиона (док траје искрцавање, путници који чекају укрцавање су у чекаоници на првом спрату, а онда када почне укрцавање сиђу у приземље па аутобусима до авиона)
 
Ne zameram ić :) tako i tako smo total švorc
pa čak ,ni sneg kao kredit, ni Eskimi nam ne bi dali :lool:



Prepoznaces ovaj čošak Bataje sa Google Eartha i ako sam ga malčice ,,sklepao ,, kao predlog


žuta kriva crta ,,Kafonja,, .... pa pravac aerodrom Nikola Tesla (za tranzitne putnike i robu )
U stvarnosti nedaleko je prava postojeca pruga , može posle da se koristu i za onaj buduci metro :!:
Žuto crvenom uokvireni isečci (gde se završava trasa Kafonje )
zgrada RCM i JATov magacin sa PTTom sa A N.Tesle
druga uokvirena zgrada stara pristanišna zgrada sa ANTa sa par gejtova a a ostale poz. auto stepenište

Tek kada dostigne više od 50 % kapaciteta tek tada bih aktivirao tvoj ,,projekat,,
dotle em nebi mnogo smetalo em bi malo kostalo a montažni objekti garantuju brzu postavljanje
 
MINISTAR LJUT: Antić rešio da presliša rukovodstvo Aerodroma!

BEOGRAD - Ministar saobraćaja Aleksandar Antić najavio je da će koliko sutra imati ozbiljan ragovor s rukovodstvom Aerodroma "Nikola Tesla", nezadovoljan situacijom kakvu je zatekao večeras na aerdoromu po povratku iz Barija.

"Nedopustivo je da mi čekamo određeno vreme da nam neko otključa most, da toaleti na aerodromu budu u ovakvom stanju i imaću već koliko sutra najozbiljniji razgovor sa rukovodstvom aerodroma", kazao je Antić
Ministar Antić je u Bariju boravio s političko privrednoim delegacijom Srbije koju je, od 25. septembra do danas, predvodio predsednik Skupštine grada Jagodine i narodni poslanik Dragan Marković Palma.
"Prvi put sam bio negde u inostranstvu od kada sam ministar saobraćaja i sada sam u obavezi da drugim očima gledam sve ono što se dešava, a ima bilo kakve veze sa mojim resorom", rekao je Antić.
"Ne što to lično smeta nama, nego ako se takve stvari događaju kada dolazi jedna zvanična državna delegacija mogu tek da zamislim kako tek izgleda u nekim regularnim i uobičajnim situacijama", rekao je Antić.
Ministar je kazao da neće da prećuti da mu se ne sviđa kakav utisak imaju ljudi kada dođu na naš aerodrom o našoj zemlji

http://www.kurir-info.rs/ministar-ljut- ... ak-1008273
 
Nešto mi ovde smr...

da je hteo da unapredi stvar i ukaže na neke propuste mogao je to da uradi daleko od medija, ovako mi to liči opet na neku političku kujnu. :notok: Možda poćinje borba za Aerodrom, jedno od retkih JP koje pozitivno posluje...
 
Pa ciji je direktor ako nije iz odgovarajuce stranke eto ga problem
 
Izvor: Beobuild.rs

Investicije na aerodromu "Nikola Tesla"

131004-ANT-03.jpg


Aerodrom “Nikola Tesla” realizovao je deo investicionog ciklusa na modernizaciji i proširenju svojih kapaciteta. Nedavno su završeni radovi na proširenju C platforme, a u naredna 2 meseca biće završeno postavljanje poslednja dva od ukupno šest novih avio mostova.

Sa ponudom jeftinih letova i nedavnom libelarizacijom viznog režima nastupio je period snažnijeg rasta u broju putnika i letova sa beogradskog aerodroma. Statistika aerodroma kontinuirano obara rekorde u prometu, a sa preko 2.7 miliona putnika u prvih 9 meseci ove godine ulazi u mnogo ozbiljniju regionalnu trku. Očekuje se da ove godine prestigne aerodrom u Sofiji, pošto je prošle godine premašio kombinovani promet Zagreba i Ljubljane. Sa novim dogovorom između JAT-a i Etihada, tranzitna funkcija i nove linije trebale bi da omoguće stabilan rast i u narednim godinama.

Kompletnu vest kao i veliku foto reportazu mozete videti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/618.html

131004-ANT-02.jpg

131004-ANT-18b.jpg


Ostale fotografije na gore navedenom linku
 
Браво Игоре! Ово је један леп искорак Беобилда до крајњих граница Београда. :gobb: :vops:
 
и пар додатака, ако смем. наиме, 4 нова моста су отишли на капије А1-А3 и Ц6. сада су затворене А4 и А5, где ће се уградити нови авио мостови (ко се сећа, прошле године су управо урађене А1-А5 капије, када је рађена реконструкција тог дела аеродрома). А6-А10 ће сачекати неко ново време (и новце од Етихада, с обзиром да формално А капије припадају Терминалу 1). једино што не знам је куда ће путници ићи ка авионима на новој Ц платформи, јер колико се ја сећам, не постоје капије за укрцавање на бус, већ само за искрцавање из буса (врата код пасошке контроле)
 
куда ће путници ићи ка авионима на новој Ц платформи, јер колико се ја сећам, не постоје капије за укрцавање на бус,
Kao i uvek za posebne situacije preko prolaz D-1 (prizemlje) ispred pozije A-2 pa u bus. . . :D
mada i u ,,Vip,, holu -salonu u prizemlju na C strani ima dva prolaza .
 
па то је тамо где је пасошка контрола, ту се само искрцавају. колико се ја сећам, ту нема услова за укрцавање
 
Samo jedno pitanje za upucene - C6 je sad zaseban gate, nije spojen sa C5 onako kao sto su C1/C2 i C3/C4?
 
Etihad A330-200 na aerodromu,let Abu Dabi - Beograd. sutra u 12.15 (14.oktobar) pa ko moze neka slika.
 
данас су ЈАТ-ови АТР-ови у доласку били паркирани на новој Ц платформи (Ц7-Ц10), а Адријини путници су се искрцали на Б4 позицији. и сутра ће неки летови слетети на Ц7-Ц10
 
In an important development, EX-YU Aviation News can reveal reconstruction work on Belgrade Airport’s terminal one will begin by the end of this yesr. The terminal will be used exclusively by Air Serbia and Etihad Airways.

Meanwhile, the tender for the second phase of the airport’s expansion and overhaul of both terminal one and two gates and departure lounges has come to a close. Work is expected to begin next month.

http://exyuaviation.blogspot.com/
 
поново за Барсу од јуна:
шпанска нискотарифна компанија Вуелниг од 20.06 креће Барселона-Београд.

eff 20JUN14 Barcelona – Belgrade 3 weekly (until 15SEP14)
VY1286 BCN1735 – 2005BEG 320 3
VY1286 BCN2045 – 2315BEG 320 1
VY1286 BCN2150 – 0020+1BEG 320 5

VY1287 BEG0100 – 0335BCN 320 6
VY1287 BEG2045 – 2320BCN 320 3
VY1287 BEG2355 – 0230+1BCN 320 1
 
Rekao bih da postajemo sve zanimljiviji aerodrom.

Inace kakve cene se mogu ocekivati za Barsu
 
Vrh