Destku su i tamo u Bataji  opsluživala dva kamiona cetringa. . . mmm  

poenta ovog potsecanja je da Batajnica kad treba ona je funkcionisala i funkcionisaće
(Priština je bila i vojni i civilni aerodrom tolkih godina a sletali su i ino linije)
ANT samo ostaje da se lavovski bori (sa povoljnim ledingom)  da podigne  tih 50% redovnog saobracaja
a u tome bi mu siguro 10 % pomogla i Batajnica sa putnicima koj koriste low cost (presedanja)
Low cost, čarter i cargo letovi i nemaju neki čvrst red letenja i potreban im je aerodrom 
gde mogu da koriste svoje ,,klizajuce,, slotove , što nije moguce na ANTu 
jer bi time ometali redovne linije koje imaju prioritet, 
a znamo da gubitak slota svaku kompaniju pa i putnika košta dosta
Dovoljno je da uporedimo koliko je koštalo sredjivanje VIP  salona u tranzitu ANTa
sa predracunom jednog manjeg ,,limenog,,-montažnog terminala za putnike low costa u Batajnici
Nama je potreban low cost,  čij su najveci korisnici studenti , a ne da idu kombijem u Temišvar 
pored ,,žive i zdrave,, Batajnice. a plus nova radna mesta koja donose novac i na širem planu.
Nova Air Srbija (pa i ostale kompanije) ce se truditi-lobirati, da ne dozvoli low cost zbog  ,,odliva,, potecionalnih putika. 
Što je pogresno, jer ljudi ocgledno i pored muke, idu kombijem u Temišvar  
to je  stavar ,,dubine,, djepa i vremena putnika a ne avio kompanija. 
Stoga nema razloga da navijamio  u tom ,,ratu,, za one koje kao pojedincu ,,udaljuju,,  svet od nas. 
i da se odrićemo Batajnice,  ko bajagi u korist ANTa,
 a zapravo u korist avio kompanija a to su dve različite stvari.
srecom ovo nije tema o ,,kompanijskim,, ratovima , gde bi smo otišli... :lool: 
Aerodrom Nikola Tesla jeste odlična luka sa vrlo visokom kategorijom koja jeste zahtevana 
i uvek ce imati adekvatne korisnike koj i zahtevaju tu kategoriju