Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Gorstak89":1bvm3vh3 je napisao(la):
a kreativnost... ni nike znak nije kreativan, pa eto, jedan od najpoznatijih! Air france onda isto nije kreativan? :)


Ко каже да "Air France" није било креативно име 1931. године?
 
dsc02359.jpg

dsc02340.jpg

dsc02360.jpg

dsc02362.jpg

dsc02363.jpg

dsc02364.jpg

dsc02365.jpg

dsc02366.jpg

dsc02367.jpg

dsc02368.jpg

dsc02369.jpg

dsc02370.jpg

dsc02371.jpg

ni 9 sati sve zatarabljeno a otvaraju u 10 h ujutro
dsc02373.jpg

dsc02374.jpg

dsc02375.jpg

odlicno za klince
dsc02376.jpg

dsc02377.jpg

dsc02378.jpg

dsc02379.jpg

smeker
dsc02381.jpg

dsc02382.jpg
 
belgrey":hsag9ypb je napisao(la):
Kakva god da su pravila mislim da je ime smislio neko ko nema veze sa životom. Odvratno zvuči, a tek će kada ljudi počnu da ga čitaju te kao Srbija, te kao Serbija, a stranci kada počnu Siberia, Sirija i ostale gluposti. Mislim da Air Serbia samo može da šteti imidžu Srbije.

Svašta - ime Srbija, samo može da šteti imidžu Srbije?! Pa i nismo za bolje od ovoga što imamo.
 
Пантограф":5am3dpcx je napisao(la):
Gorstak89":5am3dpcx je napisao(la):
a kreativnost... ni nike znak nije kreativan, pa eto, jedan od najpoznatijih! Air france onda isto nije kreativan? :)


Ко каже да "Air France" није било креативно име 1931. године?

A Air Canada? :D
 
HM slikano u pokretu ,lose osvjetljenje ,svasta nesto
 
аеродром је у августу имао 441.088 путника (7% више него у августу прошле године). до сада је кроз аеродром прошло 2.380.911 путника (3% више него прошле године). може се комотно очекивати да ће до краја године доћи близу цифре од 3,5 милиона (са растом од 7% ће и да се прође (тачније 3.599.393)
 
Kakvi smo sa tim ciframa u odnosu na region
 
Igor":2v0dhe0q je napisao(la):
Kakvi smo sa tim ciframa u odnosu na region
Аеродром Будимпешта 8.500.000 путника.
Темишвар 1.035.929.
Загреб 2.342.309.
Сарајево 580.058.
Букурешт 7.101.702.
Софија 3.467.455.
Тирана 1.817.073.
 
Виз из Букурешта лети на 30 дестинација, затим Блу Ер (такође нискотарифна компанија) лети на 18, а ТАРОМ на 52, од којих је 8 домаћих (поред тога, до Беча има 54 недељна лета, Рима 45, Париза 44, Лондона 42, Минхена 40, Истанбула 39 и Франкфурта 32).
Виз из Будимпеште лети на 35 дестинација, Рајан на 21. од најпопуларнијих градова, Лондон има 74 недељна лета (то је 10 дневно), Брисел 39, Франфурт 38, Минхен 33, Париз 31, итд.
 
mekbejn":38304429 je napisao(la):
znači naših 3.5 miliona su u rangu Sofije a daleko manje od BDP i Bukurešta
pa dobro jutro i Vama . . .
:laugh: :laugh: :lool: :lool: :laugh: :laugh:

Sam kapacitet Surčinskog aerdroma nikada nije proširivan osim šmikerskog prekrajanja koja su kicena lovorikama
a realno on i jeste dovoljan za sav nama potreban redovan putnički avio-saobracaj

Nisko budjetni i kargo avio saobracaj mogli smo da smestimo u postojecu Batajnicu i tako da
preuzmemo vodstvo od gore navedenih gradova (čitaj prihode)
Na žalost to jeste skapirano ali za necije debele novce i propušteno, te se i radio preskup šmikeraj u Surčinu
Srecom Batajnica uvek ce biti njihov Evropski bauk
jer kad se bude probudila . . . sve će ih progutati. . . :D
 
JohnnyLee":1umr044k je napisao(la):
Виз из Букурешта лети на 30 дестинација, затим Блу Ер (такође нискотарифна компанија) лети на 18, а ТАРОМ на 52, од којих је 8 домаћих (поред тога, до Беча има 54 недељна лета, Рима 45, Париза 44, Лондона 42, Минхена 40, Истанбула 39 и Франкфурта 32).
Виз из Будимпеште лети на 35 дестинација, Рајан на 21. од најпопуларнијих градова, Лондон има 74 недељна лета (то је 10 дневно), Брисел 39, Франфурт 38, Минхен 33, Париз 31, итд.

Usput, Bukurest je veci grad od Beograda i glavni grad zemlje od preko 20 miliona ljudi.

Budimpesta je malo veca od Beograda i zemlje su slicne velicine ali je zato Budimpesta daleko "veca" turisticka destinacija od Beograda - s razlogom.
 
Budimpesta je malo veca od Beograda i zemlje su slicne velicine ali je zato Budimpesta daleko "veca" turisticka destinacija od Beograda - s razlogom.

Tacno ali avio koridori (prave linije ) ka ,,istoku,, kao najkraci put nije preko Budimpeste
Kraci put je ne samo brži vec i jeftinije sto je značajna stavka u ceni prevoza
te Beograd je oduvek bio favorit....
Jednostavno Budimpešta je bila altenativni izbor kada je Bgd bio zatvoren
i nikako ne želi to da izgubi a slučajno dobijeno
S druge strane matematika je neumoljiva i Bgd kada bude odlučio da opet postane značajna tačka i bice.

Odluka da bi bila ozbiljna mora biti dobro potkovana delima a to je nemoguce bez uključivanja Batajnice
i naravno dobro povezana sa Surčinom
:idea: Na primer KAF bi mogao tu daljinu da predje za nekoliko minuta, tako da transver robe i putnika
ne bi bila nikakva prepreka....
Surčinskom aerodromu je uništena mogucnost izgradnje druge piste (proširenjem okolnih naselja)
te svako pratece proširenje (magacini i sl. ) je gotovo besmisleno
Te iz toga proizilazi da nema ozbilnog razvoja Surcinskog bez Batajničkog aerodroma :dil:
sve ostalo rade radnje za lazne (masne) lovorike :violina:
 
hazard":2ma3sb8m je napisao(la):
Usput, Bukurest je veci grad od Beograda i glavni grad zemlje od preko 20 miliona ljudi.

Budimpesta je malo veca od Beograda i zemlje su slicne velicine ali je zato Budimpesta daleko "veca" turisticka destinacija od Beograda - s razlogom.

тај део сам заборавио да напоменем, али то већ свако зна. битно је да се види колико нискотарифних летова има на тим аеродромима, и како су повезани са неким битнијим градовима у Европи. поређења ради, нама су најфреквентнији Тиват (66 недељних летова), Беч 37, Подгорица 35, Москва 28, Истанбул 25, Цирих 24, Франкфурт и Минхен 21. а шта имамо ид нискотарифних? Виз са 13 дестинација, Џерманвингс са једном дестинацијом и три лета, Норвегиан са три дестинације (укупно 4 лета), Изи са једном дестинацијом и три лета, и Пегаз са једном дестинацијом и 6 летова (Анталија је чартер). ФлајДубаи не рачунам

boca-ica":2ma3sb8m je napisao(la):
Surčinskom aerodromu je uništena mogucnost izgradnje druge piste (proširenjem okolnih naselja)
te svako pratece proširenje (magacini i sl. ) je gotovo besmisleno

заправо и није. има доста места у правцу Сурчина и облиазнице. а увек може и да се прави са друге стране аутопута. и Радиофар је дивље насеље, тако да ако се одлучи да се шири у том правцу, оде Радиофар
 
Vrh