Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

па зависи од тога колико пара та компанија може да тражи, и у каквом су стању авиони (старост, пређена километража и сл., исто као када купујеш полован ауто). влада Каталоније је рекла да ће да убризга паре у Спанер, али је питање да ли ће им ЕУ дозволити јер они не допуштају мешање државе у пословање авио компанија
 
BG-Voz do Aerodroma?!

Kada ce konacno neko da se odupre taxi-lobiju i krene da gradi prugu do Aerodroma?

Preko 3 miliona putnika u 2011, pa da cetvrtina koristi voz i kupi kartu to bi se debelo isplatilo i gradu i zeleznici a i putnicima koje ne bi morao niko da ceka i sacekuje nego da kao i svuda u svetu sednu u voz i odvezu se do grada, kuci ili do zeleznicke ili autobuske stanice i dalje do ostalih gradova u zemlji.

Jel ima neko razuman u gradskoj vlasti da se ovim pozabavi??? :bash:
 
стоји у ГПУ-у да је планирана пруга до аеродрома. не зависи од града градња пуге већ од државе, а од ње нема вајде
 
Zasto se opet renovira deo aerodroma koji je renoviran skroz pre 7-8 godina? Bolje da renoviraju Terminal 1
 
ово су неки кратки радови, око месец дана ће да трају. вероватно раде неко веће текуће одржавање (кречење и слично). иначе, радови су у току на реновирању гејтова А1 до А5 који нису рађени још од 80их година, као и на проширењу транзитне зоне
 
Dusan G":swaeik0e je napisao(la):
dandan":swaeik0e je napisao(la):
Dok sam čekao u ogrnomnom redu ispred kapije na aerodromu NT 30. decembra prošle godine, palo mi je napamet da me upravo očekuje druga sigurnosna provera u intervalu od pola sata.

Sigurno je još neko primetio da u BG-u idu dve provere: glavna, kada ti gledaju boarding pass, pa onda granična policija, pa onda OPET pred ulazak u čekaonicu kod kapije. Nigde drugde nisam naleteo na ovo i mislim da je totalno besmisleno. Security lik koji je čuvao ulaz u čekaonicu se složio sa mnom i dodao da su glavni tako odlučili.

Zna li neko koji je mozak odgovoran za ovo?
To je zato sto su dolasci i odlasci na istom terminalu pa putnici mogu da ostvare medjusobni kontakt...
Ovo nema ama baš nikakvog smisla. Svi putnici koji dođu su već negdje prošli kontrolu i ako već nisu raznjeli jedan avion - nema smisla da se bojimo da će dati nekom od odlaznih putnika eksploziv da raznesu drugi. Koja je logika u tome. I onda bi i svi tranzitni putnici po svijetu bili ponovo pretresani. A koliko se sjećam - dolasci jesu odvojeni onim hodnikom i ne bi bio problem potpuno ih odvojiti - ali su valjda htjeli da olakšaju tranzit il šta. A mislim da je tako i na mnogim drugim aerodromima pa nemaju dve kontrole...

Vjerovatno je trebalo prosto pozapošljavati te silne rođake na poslove kontrolera ili tako nešto...

Ili neko nerazumjevanje aerodroma i države i naši prastari pripisi - jer mi se čini da prvu kontrolu obavlja aerodrosko osoblje - a drugu policija...
 
Svi tranzitni putnici po svetu uglavnom i budu ponovo pretresani, samo sto je to organizovano tako da se ne mesaju dolazeci i odlazeci putnici kao kod nas. Pa opet, i pored tog mesanja ne vidim poentu 2 kontrole, dovoljna je jedna kontrola ispred samog izlaza (trenutno ova druga).

Becki aerodrom ima takvu konfiguraciju, gde postoji samo kontrola na samom izlazu, tj. pre one sobice u kojoj se ceka ulaz u avion, a ponekad je i sama pasoska kontrola tu (pre skenera).

Dakle u Beogradu bi trebalo da postoji samo jedna kontrola, ona na samom gejtu - ona prva pre pasoske kontrole je bespotrebna.

Mada se meni ne svidja previse takva konfiguracija aerodroma, jer kada prodjes tu kontrolu na samom gejtu posle moras da blejis u onoj cekaonici bez ikakvog sadrzaja - ponekad i po sat vremena ako ima nekog nepredvidjenog kasnjenja.

Vise mi se svidja nacin na koji je organizovan npr. aerodrom u Minhenu, tamo postoji jedna kontrola pre ulaska u duty free zonu, a tranzitni putnici takodje prolaze kontrolu odma po izlasku iz aviona, a sami izlazi (gejtovi) su deo duty free zone i ne postoji nikakva sigurnosna kontrola na njima, pa nema ni onih dosadnih praznih sobica-cekaonica.
 
u beču nema kontrole na gejtu, ne vidim razlog što bi u bgu bila?
 
U Becu je uvek kontrola na gejtu, bar je bila poslednji put kada sam bio tamo.

Isto kao u Beogradu.
 
има у Бечу контрола на гејту (био сам пре месец дана), а одмах после ње је и пасошка. сви заборављате да код нас две службе врше безбедносну контролу. прву контролу врши аеродромска и царинска служба, а контролу на гејту врши МУП. иначе сам за то да постоји само једна контрола пре пасошке, на гејту је непотребна
 
ubeđen sam da je kontrola pre gejtova, odnosno da nema pre svakog gejta posebna kontrola

edit:
morao sam da vidim na sajtu:

http://www.viennaairport.com/jart/prj3/va/map.jart?rel=en&get-level=1256781362608

ne znam iz ovoga da li ima kontrola na ostalim gejtovima, ali tamo gde sam ja išao bila je jedna kontrola za više gejtova, pa slobodna zona i prodavnice, znači ne kao u bgu kad ti je kontrola na samom ulazu u sbu koja je na gejtu.

no svejedno, bitno je da je jedna kontrola sve u svemu a ne 2
 
Gargoyle":ggos8ow8 je napisao(la):
ubeđen sam da je kontrola pre gejtova, odnosno da nema pre svakog gejta posebna kontrola

Ja sam bas ubedjen da je suprotno :D i tako je bilo svaki put kada sam bio tamo.

Poslednji put sam isao preko Beca u julu, a ti? Moguce je da je od tada kontrola premestana/aerodrom malo renoviran ili da jednostavno drugaciji delovi aerodroma imaju drugaciju konfiguraciju (negde je kontrola na gejtu, a negde nije).
 
зависи од гејтова које користиш. ја сам ишао на Д-29 и ту је била контрола на сваком гејту. разлика је од тога да ли се возиш после аутобусом до укрцавања у авион или директно улазиш у авион, јер на тим гејтовима на којима директно улазиш у авион, контрола је на самом гејту, док за аутобусе постоји заједничка безбедносна и пасошка контрола. у сваком случају, најбитније је да је само једна контрола
 
http://www.beg.aero/o_нама/статистика.609.html

Објављен је статистички извештај београдског аеродрома за јануар.

Рекордних (за јануар) скоро 215 хиљада путника уз раст од чак 20% у односу на претходни јануар. Највећи међугодишњи раст у једном јануару још од 2003. године. Верујем да је рукометно првенство доста допринело томе. Наредни месеци ће показати праву слику, али ако би се задржао овај тренд, опуштено би пребацили 3,7 милиона путника ове године.

Превоз робе такође порастао за чак 23%. Ко каже да је криза? :laugh:

Раст броја летова је порастао за 5%, тако да су кабине биле значајно пуније или је више робних летова било - како год, већи профит свима.

Једино је превоз поште опао за 12% у односу на претходни јануар. Опет забушавате са слањем разгледница. :D
 
Imam neke slike iz novog salona. Objavio sam ih na Aviokarta.net

Slike nisu sjajne, ali salon mnogo bolje izgleda uživo. Nije ništa posebno luksuzan, ali je veoma pristojan. Baš mi se dopao.
 
Begex":2yp61uo0 je napisao(la):
BG-Voz do Aerodroma?!

Kada ce konacno neko da se odupre taxi-lobiju i krene da gradi prugu do Aerodroma?

Preko 3 miliona putnika u 2011, pa da cetvrtina koristi voz i kupi kartu to bi se debelo isplatilo i gradu i zeleznici a i putnicima koje ne bi morao niko da ceka i sacekuje nego da kao i svuda u svetu sednu u voz i odvezu se do grada, kuci ili do zeleznicke ili autobuske stanice i dalje do ostalih gradova u zemlji.

Jel ima neko razuman u gradskoj vlasti da se ovim pozabavi??? :bash:

Hajde da uzmemo tvoju pretpostavku o cetvrtini:

3.000.000 / 365 = 8.219,17

8220 / 4 = 2055 na dan

Po meni i ne izgleda bas vredno da bi se gradila zeleznica do Aerodroma. Isao je bus do slavije, pa su ga ukinuli zbog malo putnika i uveli mini bus.
 
а запослени на аеродрому? а људи који долазе да испраћају/чекају оне који долазе?
 
А сталан раст броја путника? А чињеница да би увођењем редовне, удобне и поуздане линије, проценат сигурно порастао са тих 25%? А житељи околних насеља, пошто би Бг:воз можда ишао и даље од аеродрома, а неко би путовао и на краћим релацијама?
 
Vrh