Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Pa i Jat je nekada leteo za Australiju preko Singapura, zar ne?

U svakom slucaju je lepa vest, jer su otklonjene politicke prepreke da se "direktni" letovi uspostave.

@JL

ne mora nuzno Qantas, mozda ima zainteresovanih australijskih carter kompanija kao sto je leteo Skyservice iz Kanade
 
постоје још само две компаније које имају авионе за летове Европа-Аустралија, то су V Australia (део Вирџина) и Jetstar Airways (који је Квантсова нискотарифна компанија)
 
Fine vjesti nego pade mi napamet kako je nekad JAT jedini letio za peking pa su amerikanci isli za isti vasinton /beograd/peking ,kao i italijani kao i mnogi drugi JAT je jedini imao ekskluzivno pravo na letove izmedju DDR i SRN.I mnoge druge pogodnosti a da neazem da su letjeli gdje god je energoprojekt imao iole vece gradiliste
 
JohnnyLee":1ce2x1hk je napisao(la):
постоје још само две компаније које имају авионе за летове Европа-Аустралија, то су V Australia (део Вирџина) и Jetstar Airways (који је Квантсова нискотарифна компанија)

avion se lako zakupi ako se proceni da postoji potraznja
 
да, али не верујем да је ико заинтересован да лети из тамо неке Србије у Аустралију. долази до знатног смањења летова ка Аустралији. чак су и БА и Квантас редуковали летове на Кенугровој рути (види слику доле (c) Aviokarta.net). од осталих великих европских компанија ниједна не лети доле. то не значи да ја не би волео да ЈАТ поново покрене Београд-Сингапур-Мелбурн-Сиднеј, сасвим супротно, био бих пресрећан, али се то на жалост неће десити још неко време
kengurova%20ruta.jpg
 
Putovao sam na odmor kad je Merkelova bila u Beogradu. Ovo je njen avion koji je čeka na platformi C u povratku, a Lufthansin avion iz koga sam slikao, prolazi pored. S obzirom da je garda bila već postrojena, verovatno se očekivao njen skori ispraćaj.

img9336e.jpg

img9337g.jpg

img9338u.jpg

img9339p.jpg
 
gledao sam danas negde, da li TV ili u novinama, ne secam se... Lauda prica da Niki ide sa jos jednim daily letom BEG-VIE od novembra 2011...

pojedinim danima ce biti i neverovatnih 8 dnevnih letova BEG-VIE ukupno, ogroman broj ljudi ce birati destinacije sa stopoverom u VIE, i zbog cene i zbog termina.
 
ah ta kriza :rolleyes:
realnih 3m za 2011:
Belgrade Nikola Tesla Airport handled 316.711 passengers this September, an increase of 15.4% compared to the same month last year.
So far this year Nikola Tesla Airport has welcomed 2.419.163 passengers.
 
данас је обављен први промотивни лет БЕГ-КВО. има на Б92 вест, али овде ћу поставити један део, да видите колико су новинари тамо, заправо, ретардирани:
Biće to, posle niškog i beogradskog, treći aerodrom u Srbiji sa međunarodnim karakteristikama.

међународни аеродроми у Србији:
- Међународни аеродром Београд Никола Тесла
- Међународни аеродром Ниш Константин Велики
- Међународни аеродром Приштина (што се Србије тиче)
- Међународни аеродром Вршац
- Међународни аеродром Краљево Морава
 
Koji je rekord BEG-a sto se putnika tice? Mislim na rekord of all times.

Ako se dobro secam, to je bilo onih godina kad su i 4 aviona DC-10 svakodnevno ordinirale sirom sveta (LAX, JFK, ORD... DXB, SIN, MEL, SYD... itd...), negde krajem 1980s?
 
1979 2 839 995
1980 2 392 521
1981 2 594 229
1982 2 462 681
1983 2 452 630
1984 2 408 646
1985 2 570 771
1986 2 822 908
1987 3 311 951 REKORD
1988 3 277 537
1989 2 775 883
1990 2 720 358
1991 1 952 037
1992 817 676
1993 443 287
1994 420 737
1995 976 476
1996 1 191 247
1997 1 397 865
1998 1 375 760
1999 544 078
2000 1 280 527
2001 1 497 519
2002 1 621 798
 
sledeće godine postoji šansa da se obori rekord.....


samo da krize ne bude.
 
JohnnyLee":2p2n43ux je napisao(la):
данас је обављен први промотивни лет БЕГ-КВО. има на Б92 вест, али овде ћу поставити један део, да видите колико су новинари тамо, заправо, ретардирани:
Biće to, posle niškog i beogradskog, treći aerodrom u Srbiji sa međunarodnim karakteristikama.

међународни аеродроми у Србији:
- Међународни аеродром Београд Никола Тесла
- Међународни аеродром Ниш Константин Велики
- Међународни аеродром Приштина (што се Србије тиче)
- Међународни аеродром Вршац
- Међународни аеродром Краљево Морава


Tvrde da ce Vrsac tek biti mednjunarodni...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=10&dd=05&nav_id=547008
 
čudi da wizz nije otvorio nove linije po zimskom redu letenja za npr. Pariz, Bergamo, Bern.
jasno je da bi im ove linije bile isplative za 4x nedeljno.
manjak aviona?
 
чуо сам неке гласине, али се још ништа званично не зна. можда и почну, то се никада не зна, знам само да, ако не буде сада, биће сигурно од летњег реда летења. аеродром у Вршцу има међународни статус од 2006. године
 
a koje su oznake za Vrsac i Kraljevo? (kao sto je BEG za BG i INI za NI)
 
Vrsac i Kraljevo imaju samo ICAO oznake (LYVR i LYKV), a jos nemaju troslovne IATA oznake.
 
lento":11hs0bnn je napisao(la):
Vrsac i Kraljevo imaju samo ICAO oznake (LYVR i LYKV), a jos nemaju troslovne IATA oznake.

Zar nije KVO za Kraljevo i VRC za Vršac?

EDIT: Sad sam proverio u Amadeusu. KVO ne postoji ali nije zauzeto, pa pretpostavljam da će je dobiti Kraljevo, dok je VRC zauzeto ali ne za Vršac već sa filipinski grad Virac.
 
Cini mi se da bi trebalo da JAT podnese zahtev IATA za dodelu kodova, pa kad IATA odobri kodove da to objavi u svom biltenu. Posle toga ce se ti kodovi videti i u CRS/GDS.
 
а није Вршац ВРЦ? ја колико сам чуо, KVO је резервисано за Краљево. а Ужице већ има ознаку UZC, као и Батајница BJY
 
Vrh