Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Nadam se da će ovi čitači dobro da funkcionišu. Na nekim aerodromima to ide kao podmazano, a na drugim moraš da stojiš 2 minuta dok ne pročita.
 
Pošto putujem par puta mesečno po Evropi, moram da se ne složim oko vrednosti biznis klase unutar Evrope. Jeste da su zakinuli dosta stvari, ali ipak, kad putuješ baš često, puno znači to prazno mesto u sredini i bar neko osveženje ili jelo. Plus, mirnije je napred u avionu i imaš toalet rezervisan samo za bizniz klasu.

Pogotovo kad moraš da presedaš unutar Evrope, ta biznis klasa zna da olakša dosta putovanje: pristup salonima, prioritetno ukrcavanje, par komada kabinskog prtljaga koji ti je zagarantovan i neće ti tražiti da ga čekiraš ako je avion pun.

Opet, jeste da nije ono što je nekad bilo, ali čestim putnicima dosta znači.

Meni je najveća prednost priority na samom aerodromu. Brz prolaz na pasoškoj i security kontroli. Pre par nedelja iz Atine, red za pasoše je bio bar 40min (puno britanaca sada ide na Non-EU)... Priority pass: prošao sam sa krajnje leve strane i na poseban security na kome nije bilo nikoga. Nebitno jesi li EU ili The Others. Tih 40min onda možeš da provedeš npr. u business lounge-u...

Što se samog Lounge tiče - to možeš da imaš i bez business class karte uz neku jaču platnu karticu (Platinum, Infinity itd)...
Ipak, određeni saloni su rezervisani samo za putnike biznis klase određene avio-kompanije (npr. LH Senator Lounge ili taj Aegean-ov lounge u Atini).

Zato me je ta situacija sa poznatim influencerom dodatno začudila.

PS: Neke kompanije daju i onu lutriju/bid za business class upgrade... Tipa pošalješ im koliko bi ti doplatio i to može da prođe.
 
Vrh