Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Slobodno možeš da beležiš u minus i sledeće maltretiranje: skidanje cipela, kaiševa, jakni, vađenje svega iz džepova, laptopa iz ranca, tečnosti, rendgensko skeniranje i sve ostalo što se radi na kontroli. Nema aerodroma na svetu koji se štrecnuo za mišljenje putnika o tom maltretiranju. Isto sa ovom dodelom gejtova pre ukrcavanja, to postaje uobičajeno na sve većem broju aerodroma, svidelo se to nama ili ne. Ne zanima ih, pa ti se navikni ili biraj neki drugi prevoz.
Beležim, i izbegavam kad god mogu, hvala na pouci. Još nisam sreo osobu koja često leti, a da joj nije muka od same pomisli na aerodrom, što dosta govori o svemu.

Lepo je videti da ima i vas koji uživate u tom teatru do mere da ga zastupate i opravdavate.
 
Чајна садерн се припрема за летове из Гуангџоуа за Београд, летеће са 787. тако да ће и они и Ер Србија летети на тој линији, са врло вероватно обостраним код-шером. поред Кинеза, могуће је да ће и привући доста путника за Аустралију, ако буду погодне конекције.

с друге стране, израелски Sun d’Or је јуче покренуо летове из Тел Авива за Београд, два пута недељно. карте су у слободној продаји, а потражња је толика да од зимског реда летења уводе и трећи лет недељно
 
Чајна садерн се припрема за летове из Гуангџоуа за Београд, летеће са 787. тако да ће и они и Ер Србија летети на тој линији, са врло вероватно обостраним код-шером. поред Кинеза, могуће је да ће и привући доста путника за Аустралију, ако буду погодне конекције.

с друге стране, израелски Sun d’Or је јуче покренуо летове из Тел Авива за Београд, два пута недељно. карте су у слободној продаји, а потражња је толика да од зимског реда летења уводе и трећи лет недељно
Mosad ima snažno prisustvo u Beogradu, obučava Turke (kojima ne treba inače viza za ulazak u Srbiju) za špijunažu u Turskoj, a s obzirom da sada i uz srpski pasoš ne treba viza za ulazak u Iran do 15 dana, ovo uvođenje letova iz Tel Aviva za Beograd dobija dodatno pojašnjenje.
 
Ni meni, ali je veliki broj pušača u regionu uključujući i transferne putnike koji satima moraju da čekaju.
Po meni ovo je za njih samo plus, koliko god da im to ne prija trenutno, ali to nešto neće zapaliti cigaretu par sati (pa nek je i 10) može samo pozitivno da utiče na njihv u vezi zdravlja
 
Брендиране кабине за пушење постоје само (колико памтим) на швајцарским аеродромима зато што је Швајцарска једна од последњих земаља на свету у којима је дозвољено рекламирање цигарета.

Иначе, мислим да је кабина за пушење на аеродрому неопходна колико и ве це, јер је код (нас) никотинских зависника то равно физиолошкој потреби, а не хиру. А сваком непушачу који би се томе ругао понеки пушач може да се руга како има слабу петљу.

Простор за пушење, при том, не треба да изгледа као садистичка казнионица (као на већини европских аеродрома), већ мора да се направи да пружа достојанство у тој (нашој пушачкој) муци, као нпр. на новом истамбулском аеродрому. Иживљавање над пушачима какво се често среће по светским аеродромима је мера савремене колективне неслободе.
Al ste vi pusaci delulu je*******ote.
Mogli bi da ubace i kabine za heroinske i alkohol zavisnike, kao i u protugalu.
Ne bih imao nista protiv pusenja da mozete da pojedete sav dim i smrad koji generesite, a ne da me trujete na svakom koraku. Nadam se da cu doziveti nivo civilizacije kao i u EU gde je totalno zabranjeno pusenje u zatvorenom prostoru. Krste se i ateisti kad ih dovedem u neki restoran a ono smrdi na kancer.
Neverovatan nivo egoizma, od svih zavisnika pusaci su mi definitivno najgori, jer ovi koji se fiksaju, cepaju secer i alkohol bar ne mogu da uticu na mene. A ovako em me truji em smrdim kao konj
je*** ti cigare i ko ih izmisli
 
Прича Вучић данас нешто о могућим сезонским линијама Београд-Александрија или Ниш-Александрија
 
Al ste vi pusaci delulu je*******ote.
Mogli bi da ubace i kabine za heroinske i alkohol zavisnike, kao i u protugalu.
Ne bih imao nista protiv pusenja da mozete da pojedete sav dim i smrad koji generesite, a ne da me trujete na svakom koraku. Nadam se da cu doziveti nivo civilizacije kao i u EU gde je totalno zabranjeno pusenje u zatvorenom prostoru. Krste se i ateisti kad ih dovedem u neki restoran a ono smrdi na kancer.
Neverovatan nivo egoizma, od svih zavisnika pusaci su mi definitivno najgori, jer ovi koji se fiksaju, cepaju secer i alkohol bar ne mogu da uticu na mene. A ovako em me truji em smrdim kao konj
je*** ti cigare i ko ih izmisli
Тема је о кабинама за пушаче на аеродрому, не о томе шта ти мислиш (врло неартикулисано) о безобзирним пушачима уопште (за то постоји посебна тема). Да умеш да раздвојиш те две теме, око доста ствари од овога што си навео бисмо се сложили.
 
Прича Вучић данас нешто о могућим сезонским линијама Београд-Александрија или Ниш-Александрија
Uopste nije nemoguce, mozda bude cartera sledeceg leta. Sezonska redovna linija sigurno nece, mislim da ni ne moze zbog bilaterale, mogu da prodju jedino carteri. Posto vec ima cartera za mnogo manju i nerazvijeniju Mersa Matruh, imalo bi smisla da se proba 1-2pw za Aleksandriju. Masa kompanija leti tamo, Qatar, Turkish, Wizz, Aegean, itd...

Mnogo bitnija stvar je da JU vrati Kairo kao redovnu liniju, samo ovog puta mnogo bolje da se organizuje, ali naravno nije na odmet ni carter linija za Aleksandriju.
 
Poprilično haotična i bizarna situacija na aerodromu danas.

Nakon ogromnih redova kod pasoške kontrole i policajca koji savija pasoše dok ih očitava i tako ih uništava, susrećemo se sa pandemonijumom pri preuzimanju prtljaga.

Ne znam tačno šta se desilo ali je traka bila puna kofera koje niko nije preuzimao pa koferi sa ostalih letova nisu mogli da se izbace. Osoblja nigde.

Jedan čovek je uzeo stvari u svoje ruke i počeo da skida kofere kako bi oslobodio prostor za izbacivanje kofera sa njegovog leta. Ostali putnici nisu hteli da pomognu ali je bilo šala tipa “treba da ti daju dnevnicu”.

Ljudi su pokušali da se žale osoblju aerodroma ali niko nije bio zainteresovan da interveniše.

Takođe tu tik pored renovirane trake curi tečnost iz neke cevi u plafonu koju je neko pokušao da sanira izolir trakom.

Toaleti kao i obično u lošem higijenskom stanju.

Sve u svemu dosta loš utisak.
IMG_3605.jpeg
IMG_3607.jpeg
 
Def treba vise ljudi. Hronican nedostatak radnika, redara, čistača. Tipkala od vodokotlica počupana, pisoari zamandaljeni izolir trakama, sapuna nema...

Policija redovno dzibersko izivljavanje. Pasose unistavaju koje pritom ne vrate nego bacaju kako se ni psu ne baca. Ne pomisljajte da cete cuti ni dobar dan. Najbolji su kad neko zabode sa vizom pocnu da urlaju na sprskom (kao da ce vikanje na sprskom da razume neko iz Gvatemale)
 
Zaboravio sam da napišem da takođe ne radi plaćanje karticom na rampi na parkingu. Zaglavili smo kolima i onda sam morao da trčim do automata da platim.

Ovo mi se desilo i pre dve nedelje na drugoj rampi.

Izgleda da ne može čovek da se oslanja na to da će moći karticom da plati na rampi pa je bolje koristiti automat.
 
Изи је аплицирао за Станстед - Београд. искрено, не видим да имају неку будућност на тој рути. боље им је да покрену Манчестер, јер за тамо нико не лети, а Лондон је већ доста покривен
Е сам реко... :) Манчестер би имао можда више смисла, видећемо како ће проћи са овом рутом. Свакако је добро да се уводе нове дестинације.
 
Sve zavisi od cena koje postave. Leteo sam Ryanom na Stansted, i ekstremno brzo smo prosli aerodrom i bili u vozu za London, tako da je manja zagušenost aerodroma veliki plus, čak i pored toga što je aerodrom dalje od grada (mada otprilike kao i Luton).
Leteo sam proletos sa British-om na Hethrow, i zaista je let bio dobar, do grada se stiže brzo, jedino smo, čak i u proleće nakon sletanja koje je bilo manje više na vreme, 45 minuta sedeli u avionu jer je bila gužva na terminalu i nisu mogli da nas opsluže tj. da nas iskrcaju. British je bio ubedljivo, ubedljivo najjeftiniji - avion je bio pun, tako da jedini problem koji vidim sa British letovima je termin polaska iz Londona, koji je jako rano ujutro, tako da je za mnoge turiste potpuno nepraktičan - platite noćenje, a od tog dana nemate ama baš ništa i još morate da ustanete u nedoba oko zore. Iz tog razloga smo se i mi vraćali sa Lutona, Wizzom koji je ipak popodne, pa se i celo prepodne još iskoristi.
British-u bi verovatno mnogo bolje bilo da je rani let iz BG (još bi imali i putnika za konekcije ka SAD), ali to bi podrazumevalo da avion noći u BG.
 
Ja sam pre potpisivanja rekao da Francuze ne smatram ozbiljnom nacijom. Dati im aerodrom je politička svinjarija i politička odluka. Nema od te priče ništa, aerodrom će povećavsti broj putnika, a biće sve gori i gori. Na kraju se beće znati kuda dalje od sve te količine gov. pa ce praviti drugi u Batajnici, kad tad.
 
Vrh