Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

- U Direktoratu se trenutno obrađuje zahtev jedne američke kompanije koja je zainteresovana da uspostavili liniju Beograd - Čikago. Očekujemo da oni Direktoratu dostave još neku tehničku dokumentaciju kako bi im dozvola bila izdata, a kada se sve prikupi, dozvola za letove iz Beograda može da se izda i za nekoliko dana. Sada je sve na njima - kaže Andrić-Milosavljević.
:)
 
Nova autobuska linija od 1. aprila

Aerodrom „Nikola Tesla” i Direkcija za javni prevoz dogovorili su se da pokrenu novu autobusku liniju koja će prevoziti putnike od centra grada do aerodroma. Za sada je poznato da bi cena bila 250 dinara za vožnju u jednom pravcu, a ovo je predloženo kao još jedna od mera za borbu protiv taksi javašluka. Putnici bi tako dobili još jednu alternativu za dolazak do vazdušne luke, osim gradske linije 72, a prema najavama, ova linija bi mogla da počne sa eksperimentalnim radom od 1. aprila.

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=487353
 
Croatia Airlines kreće od 20.06. da leti BEG-DBV, dobio je dozvolu od Direktorata. pored njih kreće i neka nova kompanija iz Italije Eagles Airlines da leti BEG-FRL (valjda je neki low-cost, nemam pojma, po cenama mi se čini nešto između, kao i Spanair)
 
JohnnyLee":3ag5j0t1 je napisao(la):
Croatia Airlines kreće od 20.06. da leti BEG-DBV, dobio je dozvolu od Direktorata. pored njih kreće i neka nova kompanija iz Italije Eagles Airlines da leti BEG-FRL (valjda je neki low-cost, nemam pojma, po cenama mi se čini nešto između, kao i Spanair)
super je to, al valjda je ovo važnija vest:
Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije izdao je dozvolu američkoj avio-kompaniji “Rajan internešnal ervejz”, koja će od 3. juna do 29. oktobra saobraćati na liniji Beograd - Čikago i Beograd - Toronto, saznaju “Novosti”. Tako će, konačno, posle 19 godina pauze ponovo biti uspostavljeni direktni letovi između Srbije i Severne Amerike.

U Direktoratu kažu da je ova američka kompanija aplicirala za čarter-letove, a saobraćaće širokotrupnim avionom “boing 767”. Letilica “Rajana” praktično će dva puta nedeljno poletati iz naše vazdušne luke. Prema zahtevu Amerikanaca, redosled planiranih letova je Čikago - Beograd, Beograd - Toronto, Toronto - Beograd i Beograd - Čikago. Tehničko sletanje predviđeno je u Šenonu. Ova avio-kompanija iz Ilinoisa, osnovana je 1976. godine i u svojoj floti danas ima 10 aviona, uglavnom “boinga”
http://www.b92.net/putovanja/vesti.php?&nav_id=488416
 
Nova zgrada oblasne kontrole letenja, aerodrom Nikola Tesla, Surčin


screenhunter02jan271340.gif


screenhunter03jan271340.gif


screenhunter01jan271340.gif


http://www.projektomontaza.rs
Nova zgrada Aerodromske kontrole leta u Batajnici

Novi objekat Aerodromske kontrole letenja, koji je u rekordnom roku izgradio konzorcijum Deneze M inženjering, Projektomontaže i Telefonije je visine 24 m zajedno sa kupolom ( P+4+kupola), bruto građevinske površine oko 1.200,00 m2, sa kotom poda kupole koja nalazi se na oko 20m od kote poda prizemlja iz razloga dobre preglednosti celokupne manevarske površine aerodroma u svim pravcima.
Ceo objekat je izveden u rekordnom roku od 81 dan.

Projektomontaža A.D. je na objektu izvodila sledeće radove:
- unutrašnji i spoljni vodovod i kanalizaciju
- unutrašnje i spoljne elektroenergetske instalacije
- elektromotorni pogon termotehničkih instalacija
- termotehničke instalacije
- dizel agregatsku stanicu sa skladištem goriva

screenhunter05jan271344.gif


screenhunter06jan271344.gif


screenhunter07jan271344.gif


screenhunter04jan271343.gif


http://www.projektomontaza.rs
:vops:
 
Bataju bi mogli prvo da pokose ociste one rusevine uklone zaostale projektile ,smaknu havarisana vojna vozila uf mogu vako do sutra :kafa:
 
Bataja iskleda skoro ko aerodrom za cernobilj,bar ako je isto kao pretprosle godine kada je bio aeromiting.
 
"Bataja polako za civilne potrebe" sta ce beogradu dva aerodroma?
 
dosta kompanija je izrazilo želju da bi leteli za Beograd, ali ne na Teslu nego na Batajnicu. a rekonstrukcija podrazumeva puno toga, uključujući i košenje trave, čišćenje ruševina i ostalo
 
Da li neko zna koji je bio najveći broj putnika na Tesli osamdesetih godina?
Ranije sam pročitao da je Jat u najboljim godinama imao 4,5 miliona putnika ali za ANT nigde nema podataka iz osamdesetih.
 
Danas sam u jednom domaćem „toaletoidu” na poslednjoj stranici video oglas za Emirates, reklamiraju ekonomsku klasu, put preko Istanbula za ostale destinacije i sređivanje viza za UAE.

Znam da su ovi naši kriminalci prošlog proleća sabotirali stopover u Beogradu za let za Veneciju ali ne znam šta ovo konkretno znači. Raspitaću se u toku dana ali moguće je da je u pitanju prosto postojeće partnerstvo sa Turkishem.

Sa druge strane, maštam o tome da će možda produžiti Istanbulsku liniju do Beograda, to bi mi leglo savršeno pošto putujem gotovo isključivo na istok, sve preko IST aerodroma. Takođe, sada kada JAT ponovo leti direkt za Dubai mislim da čak ni ovi naši mafijaši ne mogu da spreče Emirates da leti preko ili do BEG. Šta je babi milo, to joj se i snilo! :D
 
Pa možda je to i ok, razdvojiti low-cost i velike kompanije...
Ali koje su kompanije tražile Batajnicu? Zašto? Izvor...
 
Pa zbog visine naknade za aer. usluge, Bataja neuporediivo jeftinija... kao npr Luton i Heathrow (LON), ili Henri Coanda i Baneasa (BUC), tako se bar pričalo
 
shumar":38ne04bm je napisao(la):
Da li neko zna koji je bio najveći broj putnika na Tesli osamdesetih godina?
Ranije sam pročitao da je Jat u najboljim godinama imao 4,5 miliona putnika ali za ANT nigde nema podataka iz osamdesetih.
Ne,ne,to je greska,cak ni Nikola Tesla nije imao nikad vise od 3,5 miliona,cini mi se,a kamoli JAT.mislim da je u pitanju '87 ili '88. godina.
 
shumar":392nech1 je napisao(la):
Da li neko zna koji je bio najveći broj putnika na Tesli osamdesetih godina?
Ranije sam pročitao da je Jat u najboljim godinama imao 4,5 miliona putnika ali za ANT nigde nema podataka iz osamdesetih.
1987godina 3 331 951
 
Vrh