Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

@barrcode11
Bravo za Gaster Hub. Mnogo mi se sviđa!

Danas sam tražio neke karte za Malme na Wizz-u za kraj aprila i ostao sam šokiran. Jedan od letova je imao oznaku "sold out" a na jednom je karta koštala 16500 dinara u jednom pravcu i 8999 za povratak. U ostalim terminama karte su bile dosta jeftinije ali ipak znatno skuplje od reklamirane najniže od oko 2500 dinara. To dokazuje da je Malme razgrabljen odnosno da je veoma dobro prodata linija.
 
inače, mnogo mi je sexy odnos VizVazduha™ u letovima iz ZG:BG. 1-9.

osvrt na onu moju konstataciju na previše letova iz Švedske:
kad razmislim, ipak serbi iz Šveden nemaju alternativu avionskom prevozu u Zavičaj™ kao oni iz Njemačke (Zlatan Reisen i sl. )-- otud i ovoliko letova.
 
Anonymous @ Ex-YU aviation":2777bbd3 je napisao(la):
Raspored letenja aviona po danima:

(1)
05.30-11.55(LTN) /35min/ 12.30-17.25(MMX) /30min/ 17.55-23.25(NYO)

(2)
05.40-10.30(DTM) /30min/ 11.00-14.50(FMM) /35min/ 15.25-20.20(CRL) /30min/ 20.50-00.30(FCO)

(3)
05.30-11.55(LTN) /35min/ 12.30-17.25(MMX) /30min/ 17.55-23.25(NYO)

(4)
05.40-10.30(DTM) /30min/ 11.00-15.55(EIN) /45min/ 16.40-22.00(GSE)

(5)
05.30-11.55(LTN) /35min/ 12.30-17.25(MMX) /30min/ 17.55-23.25(NYO)

(6)
05.40-10.30(DTM) /30min/ 11.00-14.50(FMM) /35min/ 15.25-20.20(CRL) /30min/ 20.50-00.30(FCO)

(7)
05.30-11.55(LTN) /35min/ 12.30-17.25(EIN) /30min/ 17:55-23:15(GSE)
http://exyuaviation.blogspot.com/2010/12/more-wizz-air-flights-to-belgrade.html
 
belgrey":2lzl85d4 je napisao(la):
@barrcode11
Bravo za Gaster Hub. Mnogo mi se sviđa!

Danas sam tražio neke karte za Malme na Wizz-u za kraj aprila i ostao sam šokiran. Jedan od letova je imao oznaku "sold out" a na jednom je karta koštala 16500 dinara u jednom pravcu i 8999 za povratak. U ostalim terminama karte su bile dosta jeftinije ali ipak znatno skuplje od reklamirane najniže od oko 2500 dinara. To dokazuje da je Malme razgrabljen odnosno da je veoma dobro prodata linija.
Probaj AirBaltic preko Rige, mene su prijatno iznenadili, doduše nisam leteo za Malme.
 
KimIlSin":3vtkji63 je napisao(la):
belgrey":3vtkji63 je napisao(la):
@barrcode11
Bravo za Gaster Hub. Mnogo mi se sviđa!

Danas sam tražio neke karte za Malme na Wizz-u za kraj aprila i ostao sam šokiran. Jedan od letova je imao oznaku "sold out" a na jednom je karta koštala 16500 dinara u jednom pravcu i 8999 za povratak. U ostalim terminama karte su bile dosta jeftinije ali ipak znatno skuplje od reklamirane najniže od oko 2500 dinara. To dokazuje da je Malme razgrabljen odnosno da je veoma dobro prodata linija.
Probaj AirBaltic preko Rige, mene su prijatno iznenadili, doduše nisam leteo za Malme.
Da ali airBaltic kreće od 29 marta ili tako nekako ;)
 
Mislim da bi Barsa ili Madrid za Wizz bili cist zicer!

Ali u svakom slucaju je fantasticno to sto nisu odustali od nas kao od Zagreba. Konacno da i mi malo putujemo kao ljudi :)
 
pa Zagreb ima dosta problema sa LCC jer ima dosta visoke takse (za veličinu aerodroma) i jedan terminal. EZY kreće sad u februaru za LGW, pa će da vidimo kako će da ispadne.
Beograd je druga priča, jer ima dva terminala, pa može sebi da priušti da stavi niže takse.

edit: Niki i Air Berlin su otvorili pretstavništo u Beogradu. ima detaljnije kod belgrey-a na sajtu
 
JohnnyLee":4g3nwnvq je napisao(la):
pa Zagreb ima dosta problema sa LCC jer ima dosta visoke takse (za veličinu aerodroma) i jedan terminal.
Broj putnika im prevazilazi kapacitete - može biti jedan razlog zašto ne forsiraju low cost.
 
Cika Boza Djelic je sad u nacionalnom dnevniku rekao da se 7 niskobudzetnih aviokompanija interesuje za uvodjenje letova iz Beograda u 2011 :kk: Da bar polovina njih dodje u 2011 bicu zadovoljan :vops:
 
gde je on našao sedam? Ryan sigurno neće leteti na Teslu, zato što su takse visoke za njihove uslove (jedino na Batajnicu i eventualno Niš). jedino mi je EZY siguran da će doći. još ko bi možda mogao da se pojavi su Transavia.com za Holandiju i Francusku i Vueling za Španiju. Jet2.com i Flybe bi došli samo ako UK ukine vizu za Srbiju. i tu je kao mogućnost Windjet, koji su hteli prošlo leto da lete Beograd-Palermo ali su odustali od te linije. e sad, ako je on TUI-eve kompanije računao u low-cost, onda je taj broj od 7 i moguć
 
JohnnyLee":2wp7q96g je napisao(la):
gde je on našao sedam? Ryan sigurno neće leteti na Teslu, zato što su takse visoke za njihove uslove (jedino na Batajnicu i eventualno Niš). jedino mi je EZY siguran da će doći. još ko bi možda mogao da se pojavi su Transavia.com za Holandiju i Francusku i Vueling za Španiju. Jet2.com i Flybe bi došli samo ako UK ukine vizu za Srbiju. i tu je kao mogućnost Windjet, koji su hteli prošlo leto da lete Beograd-Palermo ali su odustali od te linije. e sad, ako je on TUI-eve kompanije računao u low-cost, onda je taj broj od 7 i moguć
Nagađam (nadam se :))):

SunExpress (TR) - Antalija (sezonski),
Pegasus Airlines (TR)- Istanbul Sabiha Gukčen
Sky Express (RU) - Moskva Vnukovo
Za ove tri su potrebne dozvole pošto Turska i Rusija nisu u ECAA (otvoreno nebo)

Easyjet (UK) - Luton, Ženeva, Berlin, Pariz
Vueling (ES) - Madrid
Ryanair (IR) - iz Niša: Frankfurt Hahn, Bolonja
Za ove tri potrebna je želja da dođu i dogovor sa aerodrom. Nisu potrebne nikakve dodatne dozvole.

Za sedmu nisam siguran. Može da bude Transavia (Amsterdam) a možda Boža smatra Air Berlin za lcc koji bi mogao da otvori Berlin i Nirnberg. Isto bi se i Brussels Airlines (Brisel) mogao smatrati budžetskom kompanijom pošto im karte u bruto iznosu retko prelaze 50 evra po pravcu.
 
Turci i Rusi nema šanse. dogovori su takvi, da tu nema šta da se priča. čak i da se potpišu ti specijalni ugovori, nema ništa od toga barem dve godine. a možda je i Air Arabia, sećate se da smo potpisali open skies sa Emiratima da pet njihovih (Emirates, Ethiad, Air Arabia i ne znam koje su još dve) i jedna naša (JAT) mogu da lete između te dve zemlje. samo ne znam da li je taj sporazum ratifikovan
 
JohnnyLee":25t9l6pe je napisao(la):
Turci i Rusi nema šanse. dogovori su takvi, da tu nema šta da se priča. čak i da se potpišu ti specijalni ugovori, nema ništa od toga barem dve godine. a možda je i Air Arabia, sećate se da smo potpisali open skies sa Emiratima da pet njihovih (Emirates, Ethiad, Air Arabia i ne znam koje su još dve) i jedna naša (JAT) mogu da lete između te dve zemlje. samo ne znam da li je taj sporazum ratifikovan
Da, i ja isto mislim da nema šanse za turske i ruske kompanije. Krajem 2008 je Siberia htela da otvori liniju ka Srbiji ali nisu dobili dozvolu. Siberia je danas S7 i član je Oneworld alijanse.

Nije isključeno da se radi o Air Arabiji. Mislim da bi to bilo fenomenalno!
 
belgrey":h5pacx3w je napisao(la):
JohnnyLee":h5pacx3w je napisao(la):
Turci i Rusi nema šanse. dogovori su takvi, da tu nema šta da se priča. čak i da se potpišu ti specijalni ugovori, nema ništa od toga barem dve godine. a možda je i Air Arabia, sećate se da smo potpisali open skies sa Emiratima da pet njihovih (Emirates, Ethiad, Air Arabia i ne znam koje su još dve) i jedna naša (JAT) mogu da lete između te dve zemlje. samo ne znam da li je taj sporazum ratifikovan
Da, i ja isto mislim da nema šanse za turske i ruske kompanije. Krajem 2008 je Siberia htela da otvori liniju ka Srbiji ali nisu dobili dozvolu. Siberia je danas S7 i član je Oneworld alijanse.

Nije isključeno da se radi o Air Arabiji. Mislim da bi to bilo fenomenalno!
Heh vala teško da je AirArabia iskreno, malo malo pa ukidaju linije, prvo su Jerevan ukinuli, sada i Atinu... Mada ako kojim slučajem bude Beograd to bi bilo fenomenalno.... Ali ja se nekako nadam da će FlyPgs poleteti za SAW... i ako znam da su šanse male ;)
 
A zna li neko kakva je poltika Aegean airlines-a? I koje su sanse da naprave neku direkt vezu do Atine npr ili do nekog od ostrva tokom sezone?
 
HaLyl":179m29cf je napisao(la):
A zna li neko kakva je poltika Aegean airlines-a? I koje su sanse da naprave neku direkt vezu do Atine npr ili do nekog od ostrva tokom sezone?
Kod Grka je haos. Postoji nekoliko problema.

Problem 1.
Aegean i Olympic bi trebalo da se spoje u jednu aviokompaniju koja će zadržati menadžment Aegeana a ime Olympic-a. Međutim EU im još uvek ne dozvoljava spajanje navodno zbog zaštite od monopolskog položaja.

Problem 2.
Bez spajanja Aegean i Olympic fukcionišu kao najljući konkurenti i svađaju se oko svake linije.

Problem 3.
Tržište u Grčkoj nije slobodno uopšte. Tamo se ne primenjuje sporazum o otvorenom nebu i linije se određuju po političkim odlukama a ne po tržišnoj logici. Tako je i linija ka Beogradu postala predmet trgovine. Obe kompanije su privatne pa nijedna nema status "grčke nacionalne aviokompanije" pa se prema tome sve strateške linije (Beograd je tu) moraju ravnomerno podeliti. Tako je prošle zime Olympic izgubio pravo da leti do Bgd. a to pravo je dodeljeno Aegean-u.

Problem 4.
Za razliku od Olympic-a koji je imao razgranatu internacionalnu mrežu linija i koji je putnicima iz Beograda nudio i veoma zanimljiv tranzit preko Atine (ka Bliskom Istoku i Johanesburgu npr.) Aegean putnicima iz Beograda može da ponudi samo Atinu pa je i popunjenost aviona bila manja. Aegean nije imao nikakve dobre konekcije prema grčkim ostrvima za razliku od Olympica. Takođe imao je neodgovarajuću flotu i nedovoljno aviona. Beograd je bio solidno popunjen ali je pravio minus, pa je zato ugašen.

Trenutno osim Jat-a niko ne leti ka Atini ni Aegean ni Olympic. Beograd će sigurno biti na spisku destinacija nove jedinstvene aviokompanije kada se ona formira a do tada interesovanje pokazuju obe postojeće mada se ne zna ko će početi i kada. Veliki su izgledi da se Aegean vrati na proleće.
 
nece JAT nikad proglasiti bankrot dok bude u drzavnim rukama. Adria je ad i ako akcionari donesu odluku da proglase bankrot, oni ce to i da urade
 
Adria je u većinskom državnom vlasništvu... :)

EX-YU_aviation_news":tcl6wdw7 je napisao(la):
Adria Airways is owned mostly by the Slovenian Government although a certain number of shares are held by minority stock holders.
 
tri informacije: aerodrom je prešišao 2,7 miliona putnika, i time oborio rekord iz 2008. i približio se rezultatima pre 90-ih. druga informacija, Dubrovnik Airline u maju uvodi sezonsku redovnu liniju Dubrovnik-Beograd, dva puta nedeljno. treća informacija, otkazani su sledeći letovi: JU109 Sarajevo, LH 1406 Frankfurt, JU 681 Tivat (ali to nije iznenađenje, JAT skoro svaki dan otkazuje Tivat i Podgoricu ako mu neki avion ispadne iz saobraćaja).
 
sa Blica:
Aerodrom Ponikve ustupljen Užicu na korišćenje. i slika:
18938_0804-kontrolni-toranj-ponikve_f.jpg


ista vest sa uvazduhu.com.

ajmo dalje.
Počeo sa radom e-gate na Aerodromu Beograd
 
Vrh