I Jat će otvoriti Beograd - Dubrovnik, petkom i nedeljom, ali to još nije zvanično objavljeno.JohnnyLee":1uj07yb9 je napisao(la):стара линија "Јадранска Стрела", најпрофитабилнија ЈАТ-ова домаћа линија. ај у то има
Apropo pista... najprometniji svetski aerodrom sa samo jednom pistom je... London Getvik. Taj aerodrom je prošle godine koristilo oko 31 milion putnika (oko 11 puta više nego Aerodrom Beograd. Znam da korišćenje pisti zavisi i od konfiguracije terena i drugih faktora... ali ipak, iako se izuzmu ti faktori, mislite onda kada će Aerodromu Beograd biti neophodna druga pista...Pegasus":3drgs1h0 je napisao(la):Kakve su procene za aerodrom BG Nikola Tesla za 2011godinu po pitanju broja putnika, tj ima li sanse da prebaci 3mil putnika?
I jel ima negde da se vidi dugorocniji plan razvijanja BG aerodroma, videh da se pominju negde i nove piste,mada mi se cini da za njima nece biti potrebe josh duze vremena?
Izvor: http://www.gatwickairport.com/business/about/Gatwick Airport is the UK’s second largest airport and the busiest single-runway airport in the world. It serves more than 200 destinations (more than any other UK airport) in 90 countries for around 33 million passengers a year on short- and long-haul point-to-point services.
Najdebilnije ime aviokompanije :laugh: pazi, "Dubrovnik Airline" - znaci voze samo jednu liniju, sta?JohnnyLee":2kgjv7sm je napisao(la):и Дубровник Ерлајн је најавио линију још у децембру, али се о томе ништа не зна да ли ће бити тога или не
нисам продао, планирам да почнем са куповином. цена ће ићи од 450 до 700 још неко време.Pegasus":1yaopy23 je napisao(la):Jedno pitanje za poznavaoce,jeste li prodali akcije Aerodroma ili mozda jel neko investirao ustedjevinu u njih? Vidim da cena dosta fluktuira od kada je Aerodrom izashao na berzu,kakva su vasha predvidjanja?
Mislish da moze cena rasti na 700dinara, ono sto sam video je da je maximum bio oko 600dinara prvih dana od kada je izashao Aerodrom na berzu,ali cena posle padala lagano do 440-450din i imala rast do 550din a sada je opet u laganom padu?JohnnyLee":356r3jpy je napisao(la):нисам продао, планирам да почнем са куповином. цена ће ићи од 450 до 700 још неко време.Pegasus":356r3jpy je napisao(la):Jedno pitanje za poznavaoce,jeste li prodali akcije Aerodroma ili mozda jel neko investirao ustedjevinu u njih? Vidim da cena dosta fluktuira od kada je Aerodrom izashao na berzu,kakva su vasha predvidjanja?
Zasto je bolje? Oni su jedini hteli da lete te carter letove, pa sta ako su "S" kompanija? Ne razumem.JohnnyLee":2hjkkg5u je napisao(la):па неће то још, може се очекивати до краја недеље. иначе, нема ништа од летова за Америку, Рајан Интернешнал није добио дозволу, нису доставили сву документацију. што се мене тиче, и боље што нису добили, јер су то нека Ш компанија
нисам пратио, нисам имао времена, а и другар што се тиме бави, није ми ништа јавио. морам мало да га прекорим. не изненађује ме. може се очекивати и даље раст (по мени), с обзиром да аеродром још није објавио податке за март (моја процена је раст од неких 15%). а ја бу****, никако да одем на Нови Београд да отворим налог и почнем да купујемPegasus":3kpezrbo je napisao(la):JohnnyLee kako komentarishesh skok cene akcija Aerodroma u zadnjih nedelju dana, cena je skocila sa 470dinara na 535din uz milionske promete?
A od kada to aviokompanije ne koriste uskotrupne avione na trans-atlantik letovima? Pa evo ti samo primer Continental/United koji na velikom broju letova između istočne obale i Evrope koristi upravo B757.JohnnyLee":13sbopbm je napisao(la):па када су били летови за Канаду 2005 (ако се сећаш) летела је једна ш компанија (мислим да се звала Зум, нисам сигуран, давно је било), и то са Б757 (еееј, интерконт лет са ускотрупним авионом), људи су масовно кукали када слете, ем неудобно, ем спрчено, ем лоша услуга. е сад, и ови су хтели да лете са Б757 (и то 21 годину стар), ап рекох боље и да не лете, него да лете са тим авионом.