Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

стара линија "Јадранска Стрела", најпрофитабилнија ЈАТ-ова домаћа линија. ај у то има :vops:
 
JohnnyLee":1uj07yb9 je napisao(la):
стара линија "Јадранска Стрела", најпрофитабилнија ЈАТ-ова домаћа линија. ај у то има :vops:
I Jat će otvoriti Beograd - Dubrovnik, petkom i nedeljom, ali to još nije zvanično objavljeno.
 
и Дубровник Ерлајн је најавио линију још у децембру, али се о томе ништа не зна да ли ће бити тога или не
 
Pegasus":3drgs1h0 je napisao(la):
Kakve su procene za aerodrom BG Nikola Tesla za 2011godinu po pitanju broja putnika, tj ima li sanse da prebaci 3mil putnika?

I jel ima negde da se vidi dugorocniji plan razvijanja BG aerodroma, videh da se pominju negde i nove piste,mada mi se cini da za njima nece biti potrebe josh duze vremena?
Apropo pista... najprometniji svetski aerodrom sa samo jednom pistom je... London Getvik. Taj aerodrom je prošle godine koristilo oko 31 milion putnika (oko 11 puta više nego Aerodrom Beograd. Znam da korišćenje pisti zavisi i od konfiguracije terena i drugih faktora... ali ipak, iako se izuzmu ti faktori, mislite onda kada će Aerodromu Beograd biti neophodna druga pista...

Gatwick Airport is the UK’s second largest airport and the busiest single-runway airport in the world. It serves more than 200 destinations (more than any other UK airport) in 90 countries for around 33 million passengers a year on short- and long-haul point-to-point services.
Izvor: http://www.gatwickairport.com/business/about/
 
Juce sam doletio JAT om iz Tivta sa atrom kabinsko osoblje veoma usluzno ljubazno blo je cjelih 10 putnika avion se raspada buka plastika se trese iznad glave gledas kad ce da otpadne ,2para sjedista ubacena iz nekog drugog aviona .Let je trajao 55min po sletanju na ATN i po prolaku carine krece saletanje taksista nigdje nisam vidio salter za vaucere vidno obliljezen pa sam otiso na 72 :bash:
 
задње С ти је вишак. летеће два пута недељно (уторком и суботом). полазак из Берна је у 1130, стиже се у Београд у 1335, повратак је у 1405, стиже се у Берн у 1610. крећу 1 новембра, цена је 59€ по правцу. у флоти имају два авион, уз још два која треба да им стигну током ове године. све су пропелерци, и то ДХЦ-8 и ДО-328. слике авиона: ДХЦ-8 и ДО-328

едит: 27.03. креће летњи ред летењa
 
Jedno pitanje za poznavaoce,jeste li prodali akcije Aerodroma ili mozda jel neko investirao ustedjevinu u njih? Vidim da cena dosta fluktuira od kada je Aerodrom izashao na berzu,kakva su vasha predvidjanja?
 
JohnnyLee":2kgjv7sm je napisao(la):
и Дубровник Ерлајн је најавио линију још у децембру, али се о томе ништа не зна да ли ће бити тога или не
Najdebilnije ime aviokompanije :laugh: pazi, "Dubrovnik Airline" - znaci voze samo jednu liniju, sta?
A slika na avionu im je kao da im je kolor semu pravio mali Perica u Paint-u '96. godine :lool:
A na sajtu jos stoji neka poruka (i to na prvoj strani!) direktora kompanije iz 2008....
 
Pegasus":1yaopy23 je napisao(la):
Jedno pitanje za poznavaoce,jeste li prodali akcije Aerodroma ili mozda jel neko investirao ustedjevinu u njih? Vidim da cena dosta fluktuira od kada je Aerodrom izashao na berzu,kakva su vasha predvidjanja?
нисам продао, планирам да почнем са куповином. цена ће ићи од 450 до 700 још неко време.
 
JohnnyLee":356r3jpy je napisao(la):
Pegasus":356r3jpy je napisao(la):
Jedno pitanje za poznavaoce,jeste li prodali akcije Aerodroma ili mozda jel neko investirao ustedjevinu u njih? Vidim da cena dosta fluktuira od kada je Aerodrom izashao na berzu,kakva su vasha predvidjanja?
нисам продао, планирам да почнем са куповином. цена ће ићи од 450 до 700 још неко време.
Mislish da moze cena rasti na 700dinara, ono sto sam video je da je maximum bio oko 600dinara prvih dana od kada je izashao Aerodrom na berzu,ali cena posle padala lagano do 440-450din i imala rast do 550din a sada je opet u laganom padu?
 
Evo info za plane spottere, Iran Air je potpisao sporazum sa Beogradskim aerodromom, tako da će koristiti BEG kao technical stop za sipanje goriva. Danas je jedan oko 4 odleteo (a310 mislim da je bio) :)
Pa valjda će u nekoj budućnosti iskoristiti to da i uvedu liniju BEG - IKA
 
ау, неће бити те линије још неко време, јер нема интереса са обе стране за тако нешто. једино, ако би искористили ово техничко заустављање па да буде кружна линија (IKA-LHR-BEG-IKA), али питање је да ли би било заинтересоаних путника
 
па неће то још, може се очекивати до краја недеље. иначе, нема ништа од летова за Америку, Рајан Интернешнал није добио дозволу, нису доставили сву документацију. што се мене тиче, и боље што нису добили, јер су то нека Ш компанија

едит: информација у вези Sky Work-а: сваки путник добија током лета iPad да користи. имате овде доста о тој компанији

едит2: од 01.04. се наплаћује нова такса у Србији од 0,98 евра, исто што су увели у Немачкој и Аустрији, а изгледа биће тога и у другим земљама. такса важи само за одлазне летове из Србије и она је у склопу цене авионске карте. такса не важи за путнике у транзиту. имте овде детаљније
 
JohnnyLee kako komentarishesh skok cene akcija Aerodroma u zadnjih nedelju dana, cena je skocila sa 470dinara na 535din uz milionske promete?
 
JohnnyLee":2hjkkg5u je napisao(la):
па неће то још, може се очекивати до краја недеље. иначе, нема ништа од летова за Америку, Рајан Интернешнал није добио дозволу, нису доставили сву документацију. што се мене тиче, и боље што нису добили, јер су то нека Ш компанија
Zasto je bolje? Oni su jedini hteli da lete te carter letove, pa sta ako su "S" kompanija? Ne razumem.
 
па када су били летови за Канаду 2005 (ако се сећаш) летела је једна ш компанија (мислим да се звала Зум, нисам сигуран, давно је било), и то са Б757 (еееј, интерконт лет са ускотрупним авионом), људи су масовно кукали када слете, ем неудобно, ем спрчено, ем лоша услуга. е сад, и ови су хтели да лете са Б757 (и то 21 годину стар), ап рекох боље и да не лете, него да лете са тим авионом.

Pegasus":3kpezrbo je napisao(la):
JohnnyLee kako komentarishesh skok cene akcija Aerodroma u zadnjih nedelju dana, cena je skocila sa 470dinara na 535din uz milionske promete?
нисам пратио, нисам имао времена, а и другар што се тиме бави, није ми ништа јавио. морам мало да га прекорим. не изненађује ме. може се очекивати и даље раст (по мени), с обзиром да аеродром још није објавио податке за март (моја процена је раст од неких 15%). а ја бу****, никако да одем на Нови Београд да отворим налог и почнем да купујем
 
JohnnyLee":13sbopbm je napisao(la):
па када су били летови за Канаду 2005 (ако се сећаш) летела је једна ш компанија (мислим да се звала Зум, нисам сигуран, давно је било), и то са Б757 (еееј, интерконт лет са ускотрупним авионом), људи су масовно кукали када слете, ем неудобно, ем спрчено, ем лоша услуга. е сад, и ови су хтели да лете са Б757 (и то 21 годину стар), ап рекох боље и да не лете, него да лете са тим авионом.
A od kada to aviokompanije ne koriste uskotrupne avione na trans-atlantik letovima? Pa evo ti samo primer Continental/United koji na velikom broju letova između istočne obale i Evrope koristi upravo B757.

Kanadska kompanija se zvala Skyservice airlines i u međuvremenu je bankrotirala.
 
од свих америчких компанија само Континентал шаље Б757 на рути Њуарк-Велика Британија/Ирска. а и не можеш да поредиш квалитет услуге Континентала (који је једна од највећих у свету) и Скајсервиса који је био чартер компанија. лично, транс-атлантик летови бу требало да буду са широкотрупним авионима, а не са ускотрупним
 
Zalili su se, pa su opet avioni bili puni...isto tako bi bilo i sad.
 
Vrh