Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

A može i prostija varijanta, za koju ne kapiram zašto ne postoji - redovni polasci sa Lastine stanice koji stanu još negde usput..
 
Ovo je suludo, zašto autobus ne ide putem kao stari Jatov? Plus stajanje kod Arene, Slavija, Železnička stanica, Fontana. Nije mi jasno kuda će ići ako bude stajao kod crkve sv Marka?
 
Verovatno će da kreće od crkve Svetog Marka, sa parkinga, nema smisla da ide obrnutim redom..
 
Imam pouzdanu informaciju da će biti dve linije i da se tek sada utvrđuje ruta za obe. Ovaj posao radi grad na inicijativu beogradskog aerodroma. Sa aerodroma su molili grad bar dve godine da to uradi, pošto oni ne mogu jer to nije u njihovoj nadležnosti. Na ovome se radi već dosta dugo ali je tek sad taj neki lik iz gradske direkcije nagovestio tu mogućnosti. Verujte mi da se radi ozbiljno i da će linije biti prave ekspres aerodromske. Biće obavezna vozila koja imaju poseban prostor za kofere, neće stajati na svim usputnim stanicama i karta će koštati više nego gsp cena trenutna.
Koliko sam shvatio celu priču će uraditi aerodrom iz senke, dok će grad biti zvanični pokretač linija.
 
Ma treba napraviti prugu od zel. stanice Zemun do Aerodroma i zavrsiti posao jednom za svagda.
 
Zar smo i sumnjali,uvesce minibus da ne bi mogli da budu prava konkurencija taksi mafiji


BEOGRAD 06. 12. 2010
PRESS
Minibus do aerodroma
Ukoliko bude zainteresovanih prevoznika, minibusevi od crkve Svetog Marka i Slavije do Aerodroma "Nikola Tesla" (i nazad) polaziće u intervalu od 20 minuta do pola sata

KONKURENCIJA... Minibusevi protiv visokih cena taksi vožnji

Grad će uskoro raspisati konkurs za uvođenje minibusa, koji će prevoziti putnike od crkve Svetog Marka i Slavije do Aerodroma "Nikola Tesla" i nazad. Polasci će biti u intervalu od 20 minuta do pola sata, u zavisnosti od godišnjeg doba, doba dana i broja letova sa aerodroma.
Ova vozila neće saobraćati u sklopu javnog gradskog prevoza, pa za njih neće važiti pretplatne karte sugrađana, odnosno markice koje se koriste u GSP-u. Reč je o posebnim autobusima u koje će putnici moći da unesu prtljag i da ga smeste pored sedišta.
Mogućnost izbora
- U nekom ranijem periodu za ovakav vid prevoza nije bilo velikog interesovanja, ali putnicima moramo obezbediti mogućnost izbora - istakao je član Gradskog veća Dejan Mali.
On je dodao i da ovaj vid prevoza neće negativno uticati na rad taksi službe na aerodromu, u kojoj je nedavno uveden fiksni cenovnik za pet zona, u zavisnosti od udaljenosti od aerodroma.
TAKSI PO FIKSNOJ CENI
Od 1. decembra počela je primena fiksnih cena za vožnju od aerodroma. U zavisnosti od destinacije, cene su od 1.500 do 7.000 dinara. Najjeftinija je vožnja do užeg centra i delova Novog Beograda i iznosi 1.500 dinara, a najskuplji prevoz od aerodroma do Mladenovca, 7.000 dinara. Postoji pet zona - prva je 1.500 dinara, druga 2.000, treća 3.000, četvrta 4.500 i peta 7.000 dinara.

- Uvođenje fiksnih cena vožnje do aerodroma donelo je probleme, ali ne u smislu da je nekom više naplaćeno, nego u rasporedu i organizaciji taksi vozila na stajalištu na aerodromu. Vozači su hteli i pokušali su da pravljenjem problema poremete uvođenje novog sistema. Mi smo pretpostavljali da će do problema dolaziti, ali isto tako smo spremni da ih rešimo - objašnjava Mali.
Vlasnik "Beogradskog taksija" Zlatan Zlatković misli da je dobro to što je u planu uvođenje novih polazaka od aerodroma.
- Konkurencija je uvek dobra, a putnicima uvek treba ostaviti mogućnost izbora. Ja prvi u nekom drugom gradu volim da sačekam autobus na aerodromu, lepo se smestim, uživam u vožnji i razgledam okolinu - kaže on.
Prema njegovim rečima, obim posla od kada su uvedene fiksne cene se smanjio u odnosu na prošlu godinu.
- Na to smanjenje je uticalo i nevreme, pa su tako mnogi letovi otkazani. Mnogo je bolje jer postoji neki red i vozač je siguran da će dobiti neku vožnju do grada, što ranije nije bilo sigurno. Dobro je i to što putnici mogu da pozovu taksi prevoznika koji njima odgovara. Jedino velike probleme imaju zaposleni koji nas raspoređuju na samom aerodromu, ali iskreno se nadam da će se i to srediti i da će sve funkcionisati normalno - priča Zlatan Zlatković.
Uvođenje minibuseva za vožnju do aerodroma sigurno će smanjiti obim posla taksista, ali sve kategorije putnika imaće način da se prevezu do grada.
- Dobro je što će biti prevoznika za svačiji džep, još samo da bude putnika - objašnjava Milivoje Armuš, predsednik "Beotaksija".


http://pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/143048/Minibus+do+aerodroma.html
 
a da posaljemo Gradu apel sa mogucim trasama aerobusa ? :D
 
zidar":3ciq9y7q je napisao(la):
a da posaljemo Gradu apel sa mogucim trasama aerobusa ? :D
U pitanju je minibus,dzaba mu i da ide brzinom svetlosti kad ga namerno stavise da bi ovi mafijasi gulili kozu sa ledja narodu
 
Ekskluzivno!!!Prikazujemo novi model minibusa dizajniran samo za Beograd!Sto je vazno reci nece koristiti ni dizel ni aviodizel,icice na ekoloski pogon.Sami cete razumeti o cemu se radi kada pogledate sliku tog revolucionarnog vozila

flinstones%20car%20eBay.jpg



Clan gradskog veca Dejan Mali je povodom ovog neverovatnog vozila izjavio sledece:"Ovo je mali korak za Beograd,a veliki za ekosistem Zemlje.Na ovaj nacin cemo sacuvati izbacivanje 3 do 5 kila CO2 u atmosferu svakog dana!Gradjani mozda to odmah ne uvidjaju,ali,oni ce biti spasioci ovog sveta time sto ce se voziti ovim minibusom!Sto se tice zalbi sto nema stajalista na Novom Beogradu to je uradjeno jer kada ovo vozilo dostigne optimalnih 8,523955221 km/h nije rentabilno usporavati ga.A on tu brzinu dostize tacno jedan metar od Brankovog Mosta na strani Novog Beograda.

Sto se tice taksista,oni su bas cool.Misljenja sam da ne treba menjati ono sto dobro funkcionise.Inace,ja sam hteo da budem taksista kad porastem.Ovim putem zelim da pozdravim direktora njihovog sindikata koji je moj skolski drug,cao Bole,kuci sam posle 7 veceras,dovezi mi onaj pesterski sir tada.
 
Врата долазног терминала. На њих људи излазе са аеродрома.
Супер, зар не?

24q22yo.jpg

34ot4si.jpg
 
Ево како у пракси фунционише такси служба на аеродрому.

По изласку са царине, путнике салећу мушкарци сумњивог изгледа - руке у џеповима, црне кожне јакне и црне вунене капе. Обавезна тродневна брада. Нуде такси услуге до града.
Ја сам прво мислио да су то возачи дивљих такси возила. Међутим, испоставило се да су то возачи прописних такси возила. Не чекају да им такси службеник на аеродрому доведе муштерију. Сами жицкају.

Ја решио да платим хиљаду и по и да видим како све то изгледа.

Време догађања: 23:00.
Дакле, пришао шалтеру на коме пише ТАКСИ и на ком се налази троје људи са жутим прслуцима и истом ознаком. Они ми рекоше да је цена 1500 динара, отцепише из блока неки папирић и одмах ту, у холу га дадоше таксисти који им је најбрже притрчао.

Таксиста ме одведе у кола и кренусмо. Кола, наравно, нису била прва у реду већ нека трећа-четврта.
Ја на задњем седишту, са својих 180 цм једва имам места за ноге.
Таксиста као да ради за обавештајну службу. Не престаје са питањима - одакле идем, колико сам тамо провео, шта сам радио. Какво је време, је ли авион био пун...

На крају, на одредишту, таксиста ми узе 1500 динара, а да ми при томе није дао никакав рачун или признаницу. Дакле, ни на аеродрому ни по завршеној вожњи нисам добио никакав документ.

Док је возач стрпљиво седео за воланом, сам отворих гепек, узех свој кофер, затворих гепек. У гепеку ћебенце...
Таксиста даде гас и оде.

Све у свему - дивота.
Што се мене тиче, господо лопови и преваранти из градске управе, немојте више да нам помажете, молим вас.
 
Ali nisi nam rekao osnovno:

Kakvo je vreme, kako je bilo na putu, gde si i zašto išao, jel' avion bio pun... ?

Mislim, ovo za taksiste sve znamo, tako da eto čisto pitam za novosti ;)
 
- deluje da je Ajndhoven višak pored Brisela, pošto nema ni 100km između.
- 3 grada u Švedskoj=prezasićenje?
- čudi da i dalje nema Pariza, Milana i neke slične gaster destinacije? (ili stvarno Easy dolazi, pa nisu ni pokušali da tamo lete)

9 destinacija- sa jednim avionom?
 
- nije Švedska prezasićenje, ima naših kol'ko hoćeš tamo.
- EIN/CRL je urađeno tako da je to skoro kao daily za Belgiju/Holandiju.
- imene čudi što nema Pariza i Milana. mada, ako stvarno dođe EZY, biće zanimljivo videti gde će sve leteti (LGW ili LTN su sigurni, ali ostali...)
- biće, izgleda, dva aviona u pojedinim danima
 
- ima naših gastosa dosta u Sweden, ali opet za 3 aerodroma... mada svakako oni znaju bolje od mene.
- izbegnuti su svi ti gradovi u kojima Easy ima Hub-ove, a gde srbi imaju ogroman Gaster Hub™ (moram da patentiram ovaj izraz): Pariz, Bazel, Milano , a koji su pride i veliki turistički magnet za nas odavde. Naravno, London u nekom obliku se isto tako podrazumeva.
 
@ beaver
super su ti fotke sta prvo primete nasi gosti aerodroma , i kako se vodi racuna....
mozda treba na svakoj onoj kanti ipak napisati i da je bas nedavno zahvalnica uručena i Velimiru Radosavljeviću, generalnom direktoru Aerodoma „Nikola Tesla". Da putnici ponesu i dobre utiske ... :lol:
 
Vrh