Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Kartograf":3d9f6bwv je napisao(la):
Pa zbog visine naknade za aer. usluge, Bataja neuporediivo jeftinija... kao npr Luton i Heathrow (LON), ili Henri Coanda i Baneasa (BUC), tako se bar pričalo
Pa da, ali to mi zvuci logicno za manje aviokompanije. Naprosto, Bataja nema takvu infrastr. ni kapacitete, ni izbliza, da bi mogla da konkurise ANT-u. Mislim, jedan je Tesla, ne? :D
 
gygy":3pgp7x46 je napisao(la):
shumar":3pgp7x46 je napisao(la):
Da li neko zna koji je bio najveći broj putnika na Tesli osamdesetih godina?
Ranije sam pročitao da je Jat u najboljim godinama imao 4,5 miliona putnika ali za ANT nigde nema podataka iz osamdesetih.
Ne,ne,to je greska,cak ni Nikola Tesla nije imao nikad vise od 3,5 miliona,cini mi se,a kamoli JAT.mislim da je u pitanju '87 ili '88. godina.
Meni se čini realna brojka od 4,5 miliona jer ipak je Juga imala mnogo aerodroma a Jat je leteo sa svakog aerodroma.


Mastercat, hvala na info.
 
jlaki":3k0cc5q1 je napisao(la):
Pa možda je to i ok, razdvojiti low-cost i velike kompanije...
Ali koje su kompanije tražile Batajnicu? Zašto? Izvor...
pa više nisko tarifnih: Easy, Ryan, i Wizz je zainteresovan. prvenstveno zbog taksi koje bi bile dosta manje nego na Tesli
 
Znao sam nekad i taj podatak koliki je bio prihvat i otprema putnika preko ABa ali čini mi se bilo je
Mnooogooo više putnika u vreme kada je (hromi) Gile bio direktor aerodroma , on je poslednji koj je opremao aerodrom radi aerodroma,
a posle ostali su samo ga rasturali a i kasnije opremanje to nije bilo radi aerodroma. nego radi provizija

Tada je leteo Qvantas, Pan-am , KLM, ČSA....pa bilo je i onih iz afro azijskih zemalja i to sve puni,
bilo je dosta i putnika koj nisu izlazili iz tranzita ,
A tek domaći letovi, pa nekoliko letova za istu destinaciju u toku dana
evo ovako otprilike , format A-4 dva , dva ipo lista ,obostrano tabelarno je bilo ištampano na promeru 1 , plus na to treba dodati poseban avio saobraćaj državnih,privatnih, i medicinskih malih aviona plus vanredne i promotivne letove ...
Računajte kapacitet DC-9 , one starije boinge i nešto 10ki sa naše strane a od inostrane flote baš raznih iz tog vremena
teško će ovi da stignu... a kargo je posebna priča... :rolleyes: važno da deru sa taksama :(
 
Пошто је тема и о авијацији, а пре извесног времена добих од пријатеља слике унутрашњости Ербасовог авиона А-380 авио компаније „Емирати“, па рекох да их поставим да мало сви паримо очи. Лепше и комфорније изгледа него у хотелу Хајат (бар по сликама) !

EMIRATES NEW AIRBUS A-380

http://img511.imageshack.us/i/46650988.jpg/
http://img577.imageshack.us/i/34749994.jpg/
http://img525.imageshack.us/i/71071876.jpg/
http://img585.imageshack.us/i/98643559.jpg/
http://img43.imageshack.us/i/60864824.jpg/
http://img43.imageshack.us/i/60864824.jpg/
http://img109.imageshack.us/i/47754671.jpg/
http://img708.imageshack.us/i/67056770.jpg/
http://img204.imageshack.us/i/52568847.jpg/
http://img820.imageshack.us/i/90207471.jpg/
http://img717.imageshack.us/i/86593749.jpg/
http://img135.imageshack.us/i/44844142.jpg/
http://img26.imageshack.us/i/87550899.jpg/
http://img716.imageshack.us/i/74323579.jpg/
http://img28.imageshack.us/i/83798377.jpg/
http://img141.imageshack.us/i/77735458.jpg/
http://img834.imageshack.us/i/51192925.jpg/
http://img39.imageshack.us/i/96230495.jpg/
http://img26.imageshack.us/i/84783146.jpg/
http://img201.imageshack.us/i/71279610.jpg/
http://img641.imageshack.us/i/35881688.jpg/
http://img577.imageshack.us/i/10142971.jpg/
http://img840.imageshack.us/i/82457401.jpg/
http://img695.imageshack.us/i/72143529.jpg/
http://img10.imageshack.us/i/57653170.jpg/
http://img703.imageshack.us/i/58605285.jpg/
 
A jeste vi uspeli da primetite stolicu kod ovog Emirates? Ja sam toliko zbunjen da i dalje ne shvatam gde je tu prostor za ljude. :laugh:
 
Неко је споменуо у једном од ранијих постова, не могу сад да га пронађем, о карго авионима Антонов и превозу аутомобила за неки рели богаташа.

Желим само да кажем да се ради о гламурозном релију Гамбол 3000 (Gumball 3000) миља који се одржава сваке године и увек је другачији итинерер, а те 2006. године је прошао и кроз Србију (2. маја). Тада су са на аеродрому „Никола Тесла“ ова јефтина „сокоћала“ утоварала у Антонове и транспортовала даље до Пукете у југоисточној Азији.

Иначе кога интересује и ове године Гамбол 3000 пролази кроз Србију, 29. и 30. маја (преспаваће у Београду), а итинерер релија је од Лондона до Истанбула. Ево итинерера на Гамбол сајту: http://www.gumball3000.com/TOUR

Ево пар слика "паковања" возила у Антонове (не знам са ког аеродрома) и у унутрашњости авиона, а има и неколико слика са аеродрома „Никола Тесла“ кад су их исто те 2006. године укрцавали.

http://img26.imageshack.us/i/1226415570antonovrobhea.jpg/
http://img39.imageshack.us/i/1226941158theantonovsha.jpg/
http://img560.imageshack.us/i/1226059974m5offloadingr.jpg/
http://img163.imageshack.us/i/1226940636over20mofcars.jpg/
http://img821.imageshack.us/i/1226059572gumballrollsc.jpg/
http://img195.imageshack.us/i/1226060100porschecargor.jpg/
http://img96.imageshack.us/i/1226059228f430intransit.jpg/

Аеродром "Никола Тесла":
http://img15.imageshack.us/i/trojka.jpg/
http://img155.imageshack.us/i/f100an124.jpg/
http://img200.imageshack.us/i/51furyfinal.jpg/
http://img833.imageshack.us/i/zinuli.jpg/
http://img404.imageshack.us/i/intothepit.jpg/
 
има клип на Јутјубу када је пандур хтео да их заустави на новосадском ауто-путу
 
Kakve su procene za aerodrom BG Nikola Tesla za 2011godinu po pitanju broja putnika, tj ima li sanse da prebaci 3mil putnika?

I jel ima negde da se vidi dugorocniji plan razvijanja BG aerodroma, videh da se pominju negde i nove piste,mada mi se cini da za njima nece biti potrebe josh duze vremena?
 
Pegasus":34jbrrv1 je napisao(la):
videh da se pominju negde i nove piste,mada mi se cini da za njima nece biti potrebe josh duze vremena?
Upravo suprotno, ne znam na osnovu čega si zaključio ovo. Pre ovog poslednjeg miniranja dolaska Emirates na BEG, propali su još jedni pregovori, o kargo letovima. Razlog je bio upravo taj što su nam piste male za njihove najveće avione (+ ono za sletanje po magli ali to je konačno rešeno).
 
Pegasus":2lk5iuwf je napisao(la):
Kakve su procene za aerodrom BG Nikola Tesla za 2011godinu po pitanju broja putnika, tj ima li sanse da prebaci 3mil putnika?
процена је да ће, ако све буде како треба и остане исти раст (13 до 14%), требало би да буде на крају 2011. око 3,1 милион. али све зависи од летње сезоне (ту се још не зна да ли ће можда ТУИ летети из Београда, а два велика закупца у чартер саобраћају Џоли и Кон Тики су пукли, тј. Џоли више не постоји, а Кон Тики је у г****ма до гуше)

Pegasus":2lk5iuwf je napisao(la):
I jel ima negde da se vidi dugorocniji plan razvijanja BG aerodroma, videh da se pominju negde i nove piste,mada mi se cini da za njima nece biti potrebe josh duze vremena?
претпостављам да ће се више приче о томе бити у току ове године.

и Кимбер Стерлинг додаје још један недељни лет између Београда и Копенхагена од 04.05. детаљније
 
COTOHA":ijqua2dr je napisao(la):
Razlog je bio upravo taj što su nam piste male za njihove najveće avione (+ ono za sletanje po magli ali to je konačno rešeno).
Ne razumem, koji su njihovi najveći avioni koji ne mogu da slete na BEG? B747 i DC10 bez problema sleću, a i onaj Antonov i Iljušin. Čak mislim da je dovoljno i za A380 (tu je naravno problem primanja putnika i opsluživanja aviona).
 
може и А380 да слети на БЕГ без проблема, само што је проблем са њим то што каже Амбасадор, опслуживање авиона и примање путника.
а дужина писте је 3.400 м и налази се на надморској висини од 102 м, што је, могло би се рећи, идеално за сваки авион да слети и полети без проблема. укључујући и џина АН-225
 
А који мој би па летео А380 за Београд? Кад би ми напунили џина капацитета 525 до 853 људи? Да пошаљу у Београд A 340-300 три-четири пута недељно, ја бих био презадовољан.
 
Slazem se da je daleko razmisljanje kada ce kod nas moci da slete ogromni avioni tipa A380, pogotovo sto je i vec postojeca pista dovoljna velika(cak mi se cini da je moguce i da se ona produzi za 200-300metara ako bude potrebno).

Koji su inace najveci aerodromi u Evropi i svetu i koliko oni imaju pista?
 
Heathrow (London) - 2 piste
Charles de Gaulle (Pariz) - 4 piste
Frankfurt - 3 piste
 
ima puno takvih aerodroma, baš puno... Cirih koliko se sećam ima 3 piste, Prag takođe, Amsterdam Šiphol 4 ili 5, Madrid Barahas 4 ili 5 itd, itd, itd...
 
и Батајница има три писте (две бетонске и једна травната), с тим да је једна бетонска затворена.


Pegasus":2rynfy4j je napisao(la):
Slazem se da je daleko razmisljanje kada ce kod nas moci da slete ogromni avioni tipa A380, pogotovo sto je i vec postojeca pista dovoljna velika(cak mi se cini da je moguce i da se ona produzi za 200-300metara ako bude potrebno).
нема потребе за продужавањем те писте, као што рекох, сасвим је довољно дугачка да чак и АН-225 полети са пуним товаром. биће потребније градити другу писту исте дужине, али о том потом.

Pegasus":2rynfy4j je napisao(la):
Koji su inace najveci aerodromi u Evropi i svetu i koliko oni imaju pista?
овде имаш преглед највећих аеродрома у свету по броју путника у последњих 10 година, а овде у Европи за прошлу и 2009 годину
 
па да, пише у тексту, то ће бити чартер лет, али ће моћи и да се купе одређени број седишта у слободној продаји. прошло лето, ако се не варам, Авиогенекс је скоро сваки дан летео за Ђирону, па што и ЈАТ да не узме једно парче колача
 
BG: Aerodrom zaradio 2,24 mlrd. RSD
Izvor: Beta

Beograd -- Beogradski aerodrom "Nikola Tesla" ostvario je u 2010. godini dobit od 2,24 milijarde dinara, najbolji finansijski rezultat od osnivanja.

"Privlačenjem 15 novih avio-kompanija u redovnom i čarter saobraćaju ostvaren je evropski rekord. Ukupno je opsluženo 2,7 miliona putnika što predstavlja povećanje od 13,2 odsto u odnosu na prethodnu godinu", navodi se u saopštenju tog preduzeća.

Od dela dobiti, 100 miliona dinara uplaćeno je aerodromu "Konstantin Veliki" u Nišu, za ostvarenje strateškog interesa Srbije da Niš postane veliko infrastrukturno čvorište na jugu Zemlje.

U fond za obnovu vojnog aerodroma u Lađevcima i njegovo prilagođavanje za obavljanje putničkog saobraćaja, uplaćeno je 200 miliona dinara, dodaje se u saopštenju.

Kako se u saopštenju navodi, poslovna dobit ostvarena je uz sistematsko praćenje i snižavanje troškova poslovanja u svim delatnostima.

http://www.b92.rs/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=02&dd=21&nav_id=494167
 
ако има једну акцију нећеш добити ништа, ако имаш 1118 акција као запослени, можда и добијеш бонус уз плату
 
Vrh