Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Значи није уметнут него паралелно изграђен.
 
Da li si bat jednom išao do Grčke busom?
jesam :) do Atine :)
Боље је питање ли је путовао 15ч авионом. У ствари то питање ума смисла ако је старији од 45 за млађе људе је све једно..
Iskreno redovna linija San Francisco - Frankfurt (al nije bas 15) ali cesto sa tri leta BEG-FRA-SFO-HNL (24-27 sati ukupno traje put).

Iz mog iskustva mnogo je lakse odjednom preleteti duzom linijom nego presedanje.
 
jesam :) do Atine :)

Iskreno redovna linija San Francisco - Frankfurt (al nije bas 15) ali cesto sa tri leta BEG-FRA-SFO-HNL (24-27 sati ukupno traje put).

Iz mog iskustva mnogo je lakse odjednom preleteti duzom linijom nego presedanje.


Posle 30 sati putovanja busom do Spanije u jednom smeru, mogu potvrditi da nijedan let avionom nije predugacak.
 
Ne mislim, spominjem je samo u kontekstu investicija...da je mala šansa da će koncesionar pristati da pravi još jednu. Kapacitativno nije neophodna, a umetnutom je rešen problem redundantnosti. Mislim i da se država izborom umetnute oprostila od druge piste na duži period. Jedino realno rešenje za proširenje je novi terminal na postojećoj pisti, a tom novom realnošću se, čini mi se, niko nije bavio još
O kojoj redundantosti mi ovde govorimo? Staza kosta recimo 20 miliona USD da se napravi. Koliko sadasnja staza dugo mora da stoji zatvorena usled neke opstrukcije da bi se napravio gubitak od 20 miliona USD? Koliko puta i na koji vremenski period je od 1962. godine, kad je aerodrom zvanicno otvoren, zatvarana sadasnja staza zbog opstrukcije?
 
O kojoj redundantosti mi ovde govorimo? Staza kosta recimo 20 miliona USD da se napravi. Koliko sadasnja staza dugo mora da stoji zatvorena usled neke opstrukcije da bi se napravio gubitak od 20 miliona USD? Koliko puta i na koji vremenski period je od 1962. godine, kad je aerodrom zvanicno otvoren, zatvarana sadasnja staza zbog opstrukcije?
Не морамо ни да узимамо у обзир катастрофичне сценарије. Довољно је да се авиону при прекинутом полетању запали гума услед снажног кочења (врло чест случај код широкотрупаца), или да му се при слетању оштети стајни трап. У том случају, стаза мора да буде затворена неколико сати док не прођу инспектори Директората и полиција да обаве увиђај, и да га техника одвуче на стајанку.

Да ли је ово прихватљив сценарио за аеродром који претендује да буде регионални транзитни центар са више прекоокенаских летова дневно и везаним распоредом на регионалну мрежу? А оваквих сценарија има мали милион (малих 20 милиона).
 
Poslednji slucaj zatvaranja piste na BEG je, ako ne gresim, bio EgyptAir pre par godina kada mu je pukla guma pri sletanju. Tada je vise sati bila zatvorena pista, sva jutarnja poletanja i sletanja su imala ogromna kasnjenja, a postojala je mogucnost i da taj avion osteti pistu, pa bi ona morala da bude zatvorena duze od tih nekoliko sati.
 
Пројектант мора да је пушач, дочим је ставио надстрешницу од два ара пред главни улаз. Хвала ти, добри човече!
 
Na ulazu zgrade ima suvise malo prostora, haos u najavi. Ivicnjaci su tragicni.
 
Аеродром "Никола Тесла"

Иако има покушаја да се у датим условима уведе више реда и организације на прилазу аеродромској згради, и даље је све прилично хаотично.


















































Пошто се вероватно мало користи будући да је на самом излазу, нови ве-це изгледа уредно:







После поноћи нешто саобраћаја има до одвајања за Милош Велики, после је Обилазница празна до Орловаче. Пун профил аутопута, гладак асфалт, осветљење добро, у тунелима још боље. Велика је разлика у односу на прошлу годину.
 
Poslednja izmena:
Ako dobro čitam one NOTAM-e, u noć sredu na četvrtak počinje da se koristi umetnuta pista kao RWY sa oznakama 12R/30L ?
 
kada je rok da se završi ovaj užas na aerodromu. Letim tek u julu, nadam se da će da bude malo sređenije
 
Zavisi kako definišeš užas.
Ovaj "centralni procesor" će biti završen do juna, barem prema najavama.
 
Za taj haos se ne zna.
A ovaj građevinski... Opet kažem, zavisi kako definišeš, radovi će trajati godinama, ali će ovaj deo oko centralnog procesora biti gotovi do leta.
 
Ја сам мислио да само на ексјуавијејшн користе израз "централни процесор" и већ сам хтео да им пишем "поштована редакцијо, за име бога, немојте, итд...". Мени је прва (и једина) асоцијација на "централни процесор" ово:
Pilici.jpg
 
Za taj haos se ne zna.
A ovaj građevinski... Opet kažem, zavisi kako definišeš, radovi će trajati godinama, ali će ovaj deo oko centralnog procesora biti gotovi do leta.
Mislio sam na građevinski haos, sa taskistima znam već kako treba. Nadam se da će stvarno završiti
 
Vrh