Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Tekst je tacan. Nova zgrada ce se otvoriti za nekoliko dana. Saobracajnice nece biti gotove, to je u planu da bude gotovo do kraja marta tj. pocetka letnje sezone. U novu zgradu ce se ulaziti kroz T2, a saltere ce koristiti uglavnom Air Serbia.
Dobro došao na forum.
Kad kažeš da će se u novu zgradu ulaziti iz T2, to misliš dok se ne završe radovi na saobraćajnicama?
 
Jaoj, ako se neko seća, tada je opozicija pozvana na samit EU i izmolila da se makar simbolično taj segment sankcija ublaži.
Dobijena je suspenzija nadletanja SRJ na 6 meseci, ali JAT nije mnogo dobio, jer nije mogao da leti nigde po Evropi.
Svima koji osećaju bilo koju vrstu nostalgije prema Miloševićevom režimu samo treba pustiti ovakve snimke.
 
Летео је ЈАТ свуда по Европи одмах по суспензији санкција. Ја сам у лето 2000, кад се срушио конкорд, летео Јатом код тетке у Париз. Мислим да је на вратима француске амбасаде, кад сам ишао по визу, писало "Швајцарска амбасада - одељење за заштиту француских интереса". Чудна времена :)
 
Летео је ЈАТ свуда по Европи одмах по суспензији санкција. Ја сам у лето 2000, кад се срушио конкорд, летео Јатом код тетке у Париз. Мислим да је на вратима француске амбасаде, кад сам ишао по визу, писало "Швајцарска амбасада - одељење за заштиту француских интереса". Чудна времена :)
Da, zato što SRJ do 2000. nije imala puno međunarodno priznanje (Ameri su u onim retkim momentima bez sankcija, veze održavali putem oficira za vezu, kako ne bi prihvatili da je SRJ država, jer je SRJ tvrdila da je nastavljač SFRJ, blablabla). Švajcarska je valjda, kao neutralna, među retkim zapadnim zemljama ovde imala punokrvnu ambasadu, pa su je drugi koristili za kontakt posle bombardovanja.
Vidiš, ne sećam se da je JAT leteo u Zapadnu Evropu između bombardovanja i 5. oktobra, znam samo za otvaranje vazdušnih koridora iznad SRJ.
 
Летео... Сећам се лепо, био 727 - неким данима су због гужве слали за Париз и ДЦ 10, па сам се био понадао - и, чак, нешто трансферних путника мислим из Каира. На доласку ми афрофранцуски полицајац колутао очима што одговорам енглески кад ме питао на француском шта ћу код њих (одувек су тамо одисали космополитским духом ко што им се самопослуге осећају на сир), па ме, онако мутав, одмах пустио.

Сећам се и да је карта за Тиват тог лета коштала 30 марака (15 евра).
 
Ja se sećam, došla rodbina iz Nemačke tog leta i doveli dvoje mladih Nemaca - prvo su došli u Beograd, a onda su išli u CG na more. Nisu im tražili vize, ali su u roku od odmah morali u policiju da registruju boravak.
 
Je l' bilo Jatovih čartera za mediteranska letovališta 1996-1998, seća li se neko? Kad su malo popustile sankcije..
 
Било је. Скијатоси и то, а већ је кретала и Турска, Тунис...
Виза за Грчку се лако добијала. А за Италију нпр. дуго нису биле ни потребне визе, мислим до активирања Шенгенског споразума (али нису пуштали Роме у земљу).
 
Znači letelo se i tih godina na more, ja pamtim od neke 2002-2003. da je to počelo masovnije.. voleo sam da listam one prospekte za Egipat, Tursku.. bile su to poprilične knjižice, a unutra milion hotela, pa opisi gradova itd.
 
Летело се у Црну Гору на море увек. Кад су уведене санкције, 1992. била су и 34 дневна лета за Тиват (негде сам налетео и на податак да их је било 36). 1993. су понеким даном отказивали летове за ЦГ због несташице горива.

1997-`98. није био баш ни стандард толико лош, крчмиле се италијанске паре од Телекома,
 
Malo slika sa aerodroma,postavljeni su stubovi za rasvetu na novom parkingu

Postavlja se i ograda sa strane parkinga

Nadstrešnica kompletirana ( ko li će da čisti ove staklene površine od zaser*vanja ptica da mi je znati)

Završni radovi

Kružni tok kilavi opasno,kao i onaj izlaz iz ovog donjeg dela gde će pretpostavljam biti BUS,VIP i Taxi.Tamo iza je još utabana zemlja.

Ovde su čak prokopali ponovo ovaj deo zbog neke kanalizacije,mislim kišne a raman su utabali sve pred asfaltiranje.



@Vox91 letelo se na letovanja,ja sam '96te odleteo čarterom u Tunis sećam se 727 u odlasku a u povratku oduševljenje(@Пантограф ja sam imao sreće) kada smo ugledali grdosiju kroz prozore aerodroma.Povratak sa DC-10 u to vreme su pilotima bili potrebni sati naleta i slali su ih na takve destinacije.Još jedan za današnje vreme neverovatan podatak,imam sliku iz kabine u toku leta,vrata su bila uredno otvorena a kapetan se sa zadovoljstvom slikao sa nama.
 
Završiću u ludnici zbog ove svinjarije na fasadi...
ugh-headache.gif
 
Gori je ovaj spoj sa starom zgradom i što beli krov T2 ovako štrči bzvz, to je trebalo malo da ukroje i lepo uklope.
 
Vrh