Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Колеге, 'ајте ми да се манемо поређења за Хрватском. Да не узимамо Шћурица, да не гледамо шта пише да не посећујемо сајт. То су моје жеље у Новој години, коју свима честитам.

Ми имамо много својих проблема који захтевају много енергије. А енергију расипамо на то што наше проблеме не решава.
Podržavam. Ja malo imam transfer blama kad čitam komentare na njegovom sajtu. Toliko isfrustriranih ljudi koji na dnevnom nivou njemu dokazuju da je Srbija bolja od Hrvatske. Bukvalno ljudi žive za to da njemu nešto pokažu, kao da je on neki bitan faktor...to mi je baš žalosno. A on ih samo pali i nabija sebi promet na sajtu i ta lokalpatriotska pros******a ga ne dotiču ni malo.
Ako već treba da se takmičimo, uvek mi je logičnije nekog boljeg da uzmemo kao referencu.
 
Koји је смисао поређења са Загребом? Уосталом, у Србији постоји још један аеродром који има готово једнак број путника као Загреб. ;)
 
@Zacard - pa mora da se poredi šire, jer kod nas neko iz Kikinde i neko iz Priboja mora da leti iz Beograda, ako ne želi da prelazi granicu. U HR jednostavno ne mora da leti iz Zagreba već iz sebi bližeg grada, pa tako neće ni rasti promet.

@WLABmz :)
 
@Zacard - pa mora da se poredi šire, jer kod nas neko iz Kikinde i neko iz Priboja mora da leti iz Beograda, ako ne želi da prelazi granicu. U HR jednostavno ne mora da leti iz Zagreba već iz sebi bližeg grada, pa tako neće ni rasti promet.

@WLABmz :)

Загреб је главни град изразито туристичке земље, а Србија то није и никада неће бити, ту је Загреб у огромној предности уз ЕУ, сад шенген и све остало, тако да чуди слаб резултат Загреба који не може да искористи хрватски туризам,
а Београд расте на основу тога што малтене не постоји ни један други иоле озбиљнији аеродром у Србији (ако занемаримо Приштину), жао ми је пропадања Ниша.
 
valjda ovo: http://smatsa.rs/AIS/Active/eAIP/12-Sep ... 002_en.pdf

Capture.jpg
Privremena procedura za uzletanje uvedena 2017. kojom se dozvoljava uzletanje preko gusto naseljenih delova Novog Beograda i Zemuna je produžena novom privremenom procedurom koja dozvoljava istu rutu u cilju, kako piše u dokumentu "povećanja efikasnosti odvijanja saobraćaja i uštede goriva" - https://smatsa.rs/wp-content/upload...raphics/eSUP/5834126_LY_Sup_A_2022_005_en.pdf

Zbog uštede goriva sad imamo povećanu buku i povećano zagađenje vazduha u NBG i Zemunu.
 
Ne čudi - Zagreb nije turistički grad (više je Beograd znatno), pa upravo zato Split i Dubrovnik imaju isti protok kao ZG.

Takođe, hrvatska dijaspora je najviše u Nemačkoj, Austriji i Irskoj. Iz prve dve dobar deo dolazi kolima, dok se letovi iz Irske rasporedjuju kako na ZG, tako j na ostale aerodrome.
 
Да не узимамо Шћурица, да не гледамо шта пише да не посећујемо сајт.

напротив, треба га посећивати. али без читања коментара, то је бесмислено. нарочито што се он спушта на ниво одређених коментатора
 
напротив, треба га посећивати. али без читања коментара, то је бесмислено. нарочито што се он спушта на ниво одређених коментатора
Ali cesto u komentarima bude korisna vest. Cak i on na osnovu komentara pise clanke.
 
напротив, треба га посећивати. али без читања коментара, то је бесмислено. нарочито што се он спушта на ниво одређених коментатора
Upravo tako, ja ponekad pogledam naslove ali nikad ne komentarišem.

Za one koji nisu shvatili zašto ono poređenje Beograda i Zagreba, pa normalno je porediti prvi i drugi aerodrom u regionu bivše zemlje. Ništa vas ne sprečava da poredite Beograd i Maribor ako mislite da tu ima nešto zanimljivo.

Ono što je kontroverzni Purger lupio mnogo godina pre svog sajta i pre gostovanja na TangoSix-u je da će Zagreb stići Beograd po broju putnika zato što Zagreb ima prednost NATO članstva, zato što će ući u EU, pa će dobiti koncesionara koji će napraviti novi Terminal itd. Ako ste malo bolje pogledali moj komentar, brojevi dokazuju da Purgerova mašta nema veze sa stvarnošću. Svaki put kad se tako nešto dogodilo, u toj i sledećoj godini je Beograd još više odmakao Zagrebu. To je surova činjenica o kojoj nema svrhe da se diskusije ni sa njim ni sa vama. Činjenice se prihvataju. Moja je prognoza da će povećanje razmaka biti i ove godine, i pored toga što je ZAG u Evro i Šengen zoni.

Džoni, lukakaluđerović i ja smo stavili tabele i grafikone koji su nadam se zanimljivi većini ovde. Ako kritičari imaju želju da pokažu kako se recimo poredio broj putnika Beograda i Soluna, ili Beograda i Niša tokom godina, pa svi ti podaci su javno dostupni! Izvolite zavrnuti rukave, napravite tabele i grafike koji pokazuju nešto interesantno, ja jedva čekam da vidim vaših ruku delo, a ne samo opšta mesta tipa "to je zato što idu izbori" itd. Kao ona tetovaža: pokloni se i počni.
 
Ali cesto u komentarima bude korisna vest. Cak i on na osnovu komentara pise clanke.

јесте, истина. али то је 1% коментара. све остало је... па коментатори на нашим медијским порталима и друштвеним мрежама би им позавидели на умоболности
 
Загреб је главни град изразито туристичке земље, а Србија то није и никада неће бити, ту је Загреб у огромној предности уз ЕУ, сад шенген и све остало, тако да чуди слаб резултат Загреба који не може да искористи хрватски туризам,
а Београд расте на основу тога што малтене не постоји ни један други иоле озбиљнији аеродром у Србији (ако занемаримо Приштину), жао ми је пропадања Ниша.

Хрватска је изразито туристичка земља искључиво због мора, притом већина главних туристичких центара или имају свој аердром или имају други аеродром ближи од Загреба. Ништа ту не чуди.
 
Ima i Zagreb turizam. Nebitno, manji grad, manje značajna metropola, pogodniji (bliži) za doći kolima iz Evrope i to bi bilo to.
 
Ne čudi - Zagreb nije turistički grad (više je Beograd znatno), pa upravo zato Split i Dubrovnik imaju isti protok kao ZG.

Takođe, hrvatska dijaspora je najviše u Nemačkoj, Austriji i Irskoj. Iz prve dve dobar deo dolazi kolima, dok se letovi iz Irske rasporedjuju kako na ZG, tako j na ostale aerodrome.
Загреб не да није туристички град, само што је 2019. имао више страних долазака и више ноћења туриста него Београд. Не знам каква је ситуација после пандемије, али могуће да Загреб има и даље благу предност. Подаци су лако проверљиви. Логично је да у земљи са високо развијеним туризмом и главни град далеко од обале има високу посећеност. То само говори да нису исте структуре путника на два аеродрома. Код нас (осим доласка туриста) дијаспора више лети, имамо чартере ка летњим дестинацијама, трансферне путнике из целог региона итд. Зато у крајњем поређењу Београд има више потенцијала за раст.
 
Upravo će zbog Šengena Zagreb i dalje stagnirati, a BEG rasti.
Oni sada idu autom do Nemačke bez ikakve granice.
Naši gastarbajteri na vikend dolaze isključivo avionom jer ne vuku stvari a autom nema smisla zbog gužvi na granici.
 
Код нас (осим доласка туриста) дијаспора више лети, имамо чартере ка летњим дестинацијама, трансферне путнике из целог региона итд. Зато у крајњем поређењу Београд има више потенцијала за раст.
Ne samo da dijaspora vise leti nego i stanovnistvo. Hrvati bas slabo putuju turisticki bilo gde. Za letovanje razumem pored tolike obale, ali znam masu ljudi iz HR mojih godina (u 20im) koji su mozda bili samo do Italije i to je to. Prosecna osoba mojih godina iz Beograda je bila makar u 5,6 evropskih zemalja koje nisu u susedstvu, nevezano od imovinskog stanja. Zasto je tako, ne znam.
 
Bas je sada primetna razlika u spoljasnjem izgledu starog i novog dela. Da li neko zna, da li ce se i stari deo unificirati sa novim delom da deluje skladnije i da li se planira neki market tipa Maxi u dolascima? Hvala
 
Zagreb je slab jer do Ryanaira nije imao aviokompanije da leti sa njega. Dijaspora, turisti i slično su manje bitni

Da se CA razvija kao AS sigurno bi bio jači od Beograda.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Bas je sada primetna razlika u spoljasnjem izgledu starog i novog dela. Da li neko zna, da li ce se i stari deo unificirati sa novim delom da deluje skladnije i da li se planira neki market tipa Maxi u dolascima? Hvala
Ako je suditi po objavljenim planovima tj renderima, neće biti promene fasade ali ima nade da će svi ček-in deskovi biti unificirani. Market tipa Maxi nisam video nigde na planovima, ne verujem da će ga biti.
 
Poslednja izmena:
Komercijalni sadržaji će valjda biti u postojećem T2 na mestu gde je sada KD kontrola, odlazna pasoška i Teslin trg. Hrana, alkohol i radnje.
 
Poslednja izmena:
Vrh