Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Uskoro bi trebalo da se krene sa radovima na izgradnji druge faze C fingera. Trebalo bi da bude dodato 4 aviomosta, svi u uskotrupnom formatu. Tako ce C finger imati 17 gejtova, od toga 6 parova u sirokotrupnom formatu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878999#p878999:3q62a2ea je napisao(la):
lukakaludjerovic » Čet Sep 09, 2021 7:50 pm[/url]":3q62a2ea]Uskoro bi trebalo da se krene sa radovima na izgradnji druge faze C fingera. Trebalo bi da bude dodato 4 aviomosta, svi u uskotrupnom formatu. Tako ce C finger imati 17 gejtova, od toga 6 parova u sirokotrupnom formatu.
Most broj 14 se kači na sam kraj već izgrađenog dela, tako da treba izgraditi još 3.

Problem je što aerodromu ni u ludilu ne treba još tri mosta kad budu otvoreni svi novi do C14. Zato mu urgentno treba ubrzana izgradnja centralnog dela terminala koji je (ako ne kasni) planiran za 2024. Totalno pogrešni prioriteti. :x
 
Tako je, moja greska, treba izgraditi jos 3 aviomosta.

Pre izgradnje centralnog dela hitnije je renoviranje ostatka A fingera. Deluje da su A1-A4 zavrseni, te bi uskoro trebalo i ostali da se renoviraju i izgradi drugi sprat. Mislim da ce raditi odjednom A5-A10 kada otvore gejtove C7-C14.
 
Otvaranje novih C gejtova dodaje 8 novih avio mostova i dodaje nove autobuske izlaze. To je više nego što bi se izgubilo zatvaranjem starih pet A mostova A6-A10 i A7a, A7b bus izlaza ispod njih. Osim toga, BEG će ove godine imati najviše 3 miliona putnika što je manje of 50% prometa iz 2019. Iduće godine teško može do nivoa iz 2019. Renoviranje A gejtova ne može biti prioritet na kratke staze.

Ono što se od gejtova mora pre toga uraditi je dodavanje novog sprata iznad C1-C6. Ne zaboravi da su radovi na dodatnom spratu iznad A1-A4 počeli pre 11 meseci:

thumbnail.jpg


slika je objavljena ovde u oktobru prošle godine:

https://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=17&t=138&start=7700#p787789

Ako im je trebalo 11-12 meseci za ova četiri gejta onda će im trebati još bar godinu dana da to urade na C1 do C6. Bez toga nema odvajanja dolaznih i odlaznih putnika na novom C proširenju. Ovo može da se radi paralelno sa novim centralnim terminalom koji mora da bude prioritet.
 
Kovid se širi pa su radovi usporeni. Valjda će biti gotovo za par godina:

kovidSep2021.JPG
 
Od ostalih vesti sa aerodroma, produžetak C hodnika (C7-C14) je najzad fizički spojen sa postojećim C1-C6 hodnikom. Nemam sliku.

Proširena B platforma je izgleda završena i počela da se koristi (A gejtovi levo, B platforma desno):

Bplatforma2021.JPG

E platforma u prvom planu, B platforma u daljini:
izvor: instagram aerodroma Nikola Tesla
Eplat3.jpg
 
@peper.mint Kako su izveli spajanje novog C fingera. Daj neke detalje ako imas.

@JohnnyLee Qatar ima cudan slot. Naime, slecu u 11:40, a polecu u 15:40. 4 sati pauza. Zbog toga ih obicno sklone sa mosta nakon iskrcavanja da ne bi zauzimao 4 sata most, pa ga vrate za ukrcavanje. Proverio sam, danas su koristili A7.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880481#p880481:3h7c4sk8 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sre Sep 15, 2021 7:52 pm[/url]":3h7c4sk8]@peper.mint Kako su izveli spajanje novog C fingera. Daj neke detalje ako imas.
Nemam detalje, valjda će neko uskoro slikati taj spoj.
 
peper.mint":r36174dy je napisao(la):
Kovid se širi pa su radovi usporeni. Valjda će biti gotovo za par godina:

Super što će biti lepo i novo ali meni najviše smeta jer je ceo projekat malo klaustofobican..
 
Vidim da se ponovo koristi gejt A4, medjutim samo za turboprop avione koji svakako ne koriste aviomost. Aviomost A4 nije u funkciji. Zna li neko kako napreduju radovi na tom delu, od A1 do A4?
 
Dolazak novih avio-mostova
Kažu da su jedan jedva provukli ispod portala sa znakovima.




 
Aerodrom Beograd - C izlazi
 

Prilozi

  • aerodrom beograd .jpg
    aerodrom beograd .jpg
    238 KB · Pregleda: 982
  • aerodrom beograd.jpg
    aerodrom beograd.jpg
    263,7 KB · Pregleda: 990
Ova brza (automatska) traka za kretanje putnika duž C hodnika/fingera je jednosmerna? Ne postoji druga?
 
Pozdrav svima, dugo pratim forum ali od sada sam i "zvanično'' prisutan :)

Pokretna traka je jednosmerna i predviđena je za putnike u odlasku.
Dolazni putnici idu na sprat iznad i kreću se ka izlazu ili transfer desk-u.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881314#p881314:27sg4jmq je napisao(la):
Kartograf » Sub Sep 18, 2021 8:43 pm[/url]":27sg4jmq]Ova brza (automatska) traka za kretanje putnika duž C hodnika/fingera je jednosmerna? Ne postoji druga?
Na jednom levelu bi trebala biti u smeru odlaska, na drugom u smeru dolaska.
U svakom slucaju jos jedno od neophodnih poboljsanja na terminalu gde je znatno povecana udaljenost do krajnjih izlaza.
 
А на том другом тј трећем нивоу нема траке?
 
Bukvalno bi projektanta trebalo podići na kontrolni toranj i baciti sa poslednjeg sprata, ako nije projektovana traka i na trećem nivou.
 
Evo slika od danas...
Postavlja se armatura i radi se na betoniranju budućih stubova.
Ne bih rekao da su novi i stari deo terminala spojeni. Za sada su onako stidljivo premošćeni :)

20210918-165444-resized.jpg

20210918-165532-resized.jpg

20210918-165638-resized.jpg
 
Vrh