Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Marko hvala ti, važno je da je krenulo to premošćavanje. Taj drugi nivo će po najavama biti pušten do kraja godine.

Treći nivo bi trebao da ima pokretne trake ali neće skoro biti u upotrebi. Prvo treba da naprave taj čardak ni na nebu ni na zemlji za koji sada betoniraju stubove.
 
Treci nivo svakako mora da ceka rekonstrukciju samog terminala 2, kako bi se razdvojili putnici i uvela centralna kontrola. To ce sigurno potrajati jos koju godinu dok ne dograde ostatak aerodroma.

Ocekujem da ce po otvaranju novih C gejtova zatvoriti stare C gejtove. To trenutno nije moguce zbog widebody standova.
 
Ne znam da li je neko ovo primetio ranije ali tako mi bode oči.
Šta može biti razlog postavljanja drugačijih tj. manje transparentnih staklenih panela u jednom delu na spratu za dolazne putnike?
Ako posmatramo novi C produžetak, samo tih 14 panela je drugačije od celokupne fasade?! Jako čudno.

https://i.postimg.cc/Yq2YQC7R/Inked2021 ... zed-LI.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880465#p880465:n0pif4py je napisao(la):
peper.mint » 15 Sep 2021, 19:11[/url]":n0pif4py]Od ostalih vesti sa aerodroma, produžetak C hodnika (C7-C14) je najzad fizički spojen sa postojećim C1-C6 hodnikom. Nemam sliku.
Pepermintu što pišeš ovakve stvari... Kakvo spajanje...?
Tek su počeli s šalovanjem stubova...

 
Nije peper.mint napisao nista netacno. Mislio je na to da su spojeni gejtovi C6 i C7, onih metar i nesto sto su ih razdvajali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881562#p881562:s9szyt6w je napisao(la):
lukakaludjerovic » 19 Sep 2021, 11:29[/url]":s9szyt6w]Nije peper.mint napisao nista netacno. Mislio je na to da su spojeni gejtovi C6 i C7, onih metar i nesto sto su ih razdvajali.
Kako nije...?
Aj sad me i ti uveri da je spojen...
Pišete ovde svakakve gluposti, samo da bi eto imali nešto da napišete...
 
peper.mint je mislio na ovo.
F72-F6-E9-B-E883-468-D-98-E9-547-C1-DAC20-F6.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881579#p881579:2aq0en1i je napisao(la):
lukakaludjerovic » Ned Sep 19, 2021 12:40 pm[/url]":2aq0en1i]peper.mint je mislio na ovo.
F72-F6-E9-B-E883-468-D-98-E9-547-C1-DAC20-F6.jpg
Tako je Luka. Evo snimka tog spoja sa druge strane, sa platforme:

spoj.JPG
 
To što je on mislio pa napisao da je "napokon fizički spojeno" je izmislio...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881528#p881528:291iuuiq je napisao(la):
jmarko79 » Ned Sep 19, 2021 9:00 am[/url]":291iuuiq]Ne znam da li je neko ovo primetio ranije ali tako mi bode oči.
Šta može biti razlog postavljanja drugačijih tj. manje transparentnih staklenih panela u jednom delu na spratu za dolazne putnike?
Ako posmatramo novi C produžetak, samo tih 14 panela je drugačije od celokupne fasade?! Jako čudno.

https://i.postimg.cc/Yq2YQC7R/Inked2021 ... zed-LI.jpg

Pogledaj gde je nivo poda (floor level) u tom delu:
PXL-20210605-114928348.jpg

Posle cetvrtog stuba se spusta:
file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881698#p881698:2mwhv64q je napisao(la):
Gazi Bengazi » Ned Sep 19, 2021 9:44 pm[/url]":2mwhv64q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881528#p881528:2mwhv64q je napisao(la):
jmarko79 » Ned Sep 19, 2021 9:00 am[/url]":2mwhv64q]Ne znam da li je neko ovo primetio ranije ali tako mi bode oči.
Šta može biti razlog postavljanja drugačijih tj. manje transparentnih staklenih panela u jednom delu na spratu za dolazne putnike?
Ako posmatramo novi C produžetak, samo tih 14 panela je drugačije od celokupne fasade?! Jako čudno.

https://i.postimg.cc/Yq2YQC7R/Inked2021 ... zed-LI.jpg

Pogledaj gde je nivo poda (floor level) u tom delu:
PXL-20210605-114928348.jpg

Posle cetvrtog stuba se spusta:
file.php

Puno ti hvala za info :)
NIsam primetio, sada mi je potpuno jasno zašto je tako ispalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881648#p881648:325373g9 je napisao(la):
plećko » Ned Sep 19, 2021 6:02 pm[/url]":325373g9]To što je on mislio pa napisao da je "napokon fizički spojeno" je izmislio...
Vreme je za nove naočare jer mi je izgledalo kao spojeno.
 
Ne znam koliko je bitna informacija, ali poznanik (Grk) koji radi na asfaltiranju piste kaze da je, ako ne bude vecih problema, realno do kraja zime da zavrse umetnutu pistu, pa onda prelaze na rekonstrukciju stare
 
Луксер прекида са летовима за Београд од почетка зимског реда летења до 17. децембра, а онда опет настављају два недељна лета до краја зимског реда летења. наредно лето ће исто наставити са два недељна лета

а у међувремену, Рајанер ће базирати још два авиона у Загребу од наредног лета
 
Ryanair ce totalno unistiti Croatia Airlines. Sa ukupno 5 baziranih aviona imace izmedju 40 i 50 linija.
 
Биће и тересантно гледати шта ће бити после уништења кроације и како ће се тада формирати цене из Загреба.

Треба нам пресек стања данас колико линија, који превозници које су најинтензивније линије и која је цена по дестинацији.

И исто то радити после катанчења кроације. Сећање на Малев је довољно свеже, после Кроације ћемо знати тачно
 
Nisam siguran da će CA stvarno i nestati. Da, nisu u najboljoj situaciji ali verujem da bi pronašli modalitet da sačuvaju svoju kompaniju. Jedna od mogućnosti koju možda ne treba isključiti je da se desi isto kao i na Malti, a to je da Ryan i država udju zajedno u otvaranje nove kompanije zajedno u nekom odnosu 50-50.

Ryan najavljuje dosta, čak da će Zagreb imati 10 miliona putnika za 3-4 godine... Ali to su samo najave, koje u današnje vreme ne znače mnogo. Mene inač fascinira da je Zagreb predstavljen kao neka zanimljiva city break destinacija. Bio sam više puta, uglavnom poslovno, nikakav poseban utisak nije ostavio taj grad na mene. Recimo Sarajevo mi je puno zanimljivije i nekako sa dušom, ali opet svako ima pravo da ima svoj stav po tom pitanju.

Sve u svemu, pratićemo šta se dešava, biće zanimljivo.

Inače je Švedska izgleda zabranila ulazak našim državljanima (čak i vakcinisanim) koji nemaju boravište gore. Videćemo kako će to uticati na broj letova.
 
Zagreb doživljava veliki bum kao city brake destinacija. Razlozi su različiti, ali kao i uvek jedan prednjači: destinacija je većini nova/interesantna. Pri tome dostupna i sigurna (EU), po subjektivnom osećaju prosečnog turiste.
 
Neće Hrvati nikad dozvoliti da im propadne Kroacija, makar leteli sa dva aviona i na 5 linija.. pa i zbog Er Srbije i standardnih prepucavanja Bg-Zg.

Rajan je napravio bum i u Sofiji, pa Bulgaria Air još postoji.

Videćemo koliko će linija opstati posle godinu-dve..
 
Vrh