Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Da li je ovo buduća pasoška kontola na dolascima? Da li je u poslednjih godinu dana uopšte proširen prostor za pasošku kontrolu ?
 

Prilozi

  • 6.jpg
    6.jpg
    124,9 KB · Pregleda: 3.720
У првом кварталу ове године аеродром у Приштини је имао највише путника од свих екс Ју аеродрома, 50.000 више и од Београда, политика Вучића да угаси аеродром у Нишу и да многе лоу кост компаније пређу у Приштину полако почиње да даје резултате
https://www.exyuaviation.com/2021/04/pr ... r.html?m=1
 
Zašto Vučić to želi. Taj aerodrom realno nije naš više.
 
Зар стварно мислите да гашење Ниша има везе са растом Приштине?
Путници у Приштини су у већини огромна дијаспора која је из године у годину све већа, сваки други Албанац је на западу док им имања доле остају празна, слична ситуација као у Браничевском крају и Неготинској крајини. Зато аеродром није ни доживео огроман пад јер је проценат туриста мали и нико не користи Приштину као трансфер, зато су у БГ више изражене последице од ковид рестрикција.
 
@DzigiBau Aerodrom u Nišu nije ugušen, ni zatvoren. Tokom pandemije nije imao mnogo putnika kao ni većina drugih. Priština je i pre imala više putnika i bolji potencijal.

Rezuktt Prištine je u najvećoj meri posledica letova za Švajcarsku tokom januara i nešto oko izbora u februaru. To su 99% gastarbajterskoe rute, a posledica toga je da su već u aprilu u ozbiljnom zaostatku za drugim aerodromima po broju letova.
 
Apsolutno, Pristina nije aerodrom koji se uzda u turisticke putnike ili transferne. Gotovo svi su za dijasporu, mahom za Svajcarsku. Bili su i izbori, te je tu broj putnika dodatno nabijen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846514#p846514:2zri3z7p je napisao(la):
milaki990 » Sub Maj 01, 2021 2:48 pm[/url]":2zri3z7p]@DzigiBau Aerodrom u Nišu nije ugušen, ni zatvoren. Tokom pandemije nije imao mnogo putnika kao ni većina drugih. Priština je i pre imala više putnika i bolji potencijal.

Rezuktt Prištine je u najvećoj meri posledica letova za Švajcarsku tokom januara i nešto oko izbora u februaru. To su 99% gastarbajterskoe rute, a posledica toga je da su već u aprilu u ozbiljnom zaostatku za drugim aerodromima po broju letova.

Наравно да је гастарбајтерски аеродром у Приштини, а шта је Ниш него углавном исто то, али велики број гастарбајтера са Косова је до скоро путовао преко Ниша, од Ниша до Приштине има мање од 100км ваздушном линијом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846428#p846428:16yw6bvb je napisao(la):
Babyaardvark » Sub Maj 01, 2021 1:15 am[/url]":16yw6bvb]Da li je ovo buduća pasoška kontola na dolascima? Da li je u poslednjih godinu dana uopšte proširen prostor za pasošku kontrolu ?
file.php
Ne, ovo je buduća pasoška kontrola na odlascima. Po tim renderima biće na prvom spratu novog aneksa postojećeg terminala 2. Kako je nedavno pisao exyuaviation.com to što se vidi na slici biće gotovo u drugoj fazi koja je planirana da bude u funkciji tek za 9 godina. Tako je, još devet godina:

The first full renderings of the completed masterplan have now been unveiled, including the phase 2025 (phase one) and phase 2030 (phase two)

The second phase is a major extension of the passenger processing areas such as check-in, security screening, duty free and baggage delivery which will require the redesign of the access roads.

izvor: https://www.exyuaviation.com/2021/04/belgrade-airport-expansion-masterplan.html
 
Nije li parking servis poče po garažama u gradu da postavlja automate za naplatu parkiranja? Red je da ih postave i na aerodromskom parkiralištu!
 
Parking servis nema više veze sa tim parkingom tj on je sastavni deo koncesije...
 
Meni su pre neki dan naplatili 1h više (2 umesto 1h).

Video tek kad sam otišao.

Ili kradu ili im nije sinhronizovan časovnik na ulaznoj ramp, pošto je razlika bila tačno 1h.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Ima u tunelu automat za placanje parkinga, nego narod nema sitno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Automati koji primaju platne kartice, plaćanje mobilnim... kome to treba? :bash:

Nego mene brine da se ljudi više nerviraju zbog redova za plaćanje parkinga nego zbog pomeranja završetka proširenja terminala na 2030 godinu. :shok:
 
Прво утиче директно, друго и не баш
 
Misho, zar taj automat nema za bezkontaktne kartice? Nešto mi se činilo da sam jednom letos platio karticom, ali moguće je da sam permutovao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847583#p847583:3jchq1rw je napisao(la):
Прле » Čet Maj 06, 2021 6:20 pm[/url]":3jchq1rw]Прво утиче директно, друго и не баш
Da se ovde nerviramo samo zbog direktnih stvari nikad ne bi bilo žustre diskusije oko toga da li je aerodrom u Zagrebu lepši od Beograda, ili diskusije oko aerodroma Dobanovci itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847559#p847559:o0h8yuqr je napisao(la):
peper.mint » Čet Maj 06, 2021 4:48 pm[/url]":o0h8yuqr]Automati koji primaju platne kartice, plaćanje mobilnim... kome to treba? :bash:

Nego mene brine da se ljudi više nerviraju zbog redova za plaćanje parkinga nego zbog pomeranja završetka proširenja terminala na 2030 godinu. :shok:


Значи само су малтене преко ноћи померили рок завршетка реконструкције за једно 5-6 година и ником ништа.
 
Baš tako, kad su dobili koncesiju rekli su da će sve najvažnije da završe za 5 godina, s sad bez ikakvog objašnjenja su pomerili kraj za 2030.

To nema veze sa koronom jer ni najveći pesimisti ne kažu da se tržište neće oporaviti do 2030. Nema veze ni sa ekonomijom, jer se ulaganje u prvim godinama najviše isplati jer imaš preko dve decenije eksploatacije da uloženo povratiš. Ovako prave aneks terminala 2030 pa imaju samo 13-14 godina za zaradu, što je teže postići. A nema ni novinara koji smeju da zakucaju na vrata ministarstva i pitaju zašto ovo kašnjenje?
 
Богме, ако се можда сећаш, ја ти и пре годину дана написах да ове године неће бити ништа од стварног опоравка и бројки од 5, 6 милиона путника - што је тада наишло на негодовање оптимиста, а некако ми се не чини да ћемо на светском нивоу скоро имати преткоронарне бројке. Можда ни 2040 (бар у међународном саобраћају - домаћи се у нпр. Кини увелико опоравио, па ће имати раст и даље). У међувремену је за свагда отказано проширење главног париског аеродрома, одлучено да се укине један у Стокхолму... Није само вирус, шире се, посебно по Европи, разне агенде које не одговарају авијацији (ЦО2), а у свету је нови Хладни рат. Масовна путовања из Кине на запад? Кад заузму Тајван? Из Русије? Хмх. Кад направише ономад Берлински зид, потрајао је 28 година. Тешко се дух враћа у боцу.

То наравно не мора да значи да београдски, или неки други конкретан аеродром неће премашити убедљиво преткризне бројке кроз неку годину, услед разних околности, али мислим да је реално што су очекивања (знатно) смањена - једноставно, стари свет више не постоји и не делује да ће бити васпостављен.
 
Kao sto se oporavio domaci saobracaj u Kini, u doglednoj buducnosti ce se oporaviti neka trzista kao sto su linije za Moskvu, Istanbul, Cirih, Pariz itd. Neke linije verovatno vise nikada necemo videti, one koje su tesko opstajale i u normalnom vremenu.
 
Vrh