peper.mint
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 12.11.2019.
- Poruke
- 1.100
- Pohvaljen
- 2.115
Razliku između dalekovidog i nerazumnog sam pojasnio u jednom od prethodnih komentara. Razumno je napraviti plan da se ANT dalje širi kad dođe 2043 do projektovanog kapaciteta od 15 miliona putnika. Nerazumno je planirati da Nis ima dve piste i 30 miliona putnika ili da Beogradu do 2035 treba prostor za još jedan aerodrom sa tri piste.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840016#p840016:19fg1cv9 je napisao(la):Пантограф » Pet Apr 09, 2021 9:36 am[/url]":19fg1cv9][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839898#p839898:19fg1cv9 je napisao(la):surovi » 08 Apr 2021 06:17 pm[/url]":19fg1cv9]Imali smo 6miliona putnika pre korone,potrebe za drugu pistu a kamoli za novi aerodrom neće biti u ovom veku,daj bože za 100godina da pređemo 30 miliona a do tad ko živ ko mrtav
Пусти векове и миленијуме. Зачас то оде у вис, ако крене (може, а не мора - немамо кристалну куглу):
Варшава:
2005 7,071,881
2019 18,860,000
С тим што су у међувремену отворили још један аеродром, који је пре кризе имао око 3 милиона путника годишње. Тако је један град са нивоа саобраћаја какав је имао Београд пред корону, за 15 година дошао до 22 милиона путника.
Такође, Беч је пре само 30-ак година био аеродром са мањим прометом од Београда, а већ неколико година пред корону је кукао да му треба трећа писта (две је имао још пре скоро 50 година).
Убрзао се свет, не чекамо више векове у данашње време. Да скратим, не знам зашто вам сад толико смета што неко бар покушава да размишља опрезно и далековидо.
Dalekovido planiranje je već napravljeno u žutoj mapi koju sam stavio pre par komentara. Prostor u crvenom dodaje još jednu pistu i veliki terminal sa satelitskim terminalom. Taj deo dodaje ANTu još barem 25 miliona. Dakle 15 miliona sa ovim što gradi Vansi + 25 miliona je bar 40 miliona godišnje ako ne i više. Rešen problem. Dobanovci su nerazumni.