Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Mislis na predeo pored C platforme ??

ANT1.jpg


Napravili su ovo brdasce kao za spotere,kucica,napravili putic i onda su debili zabranili prilaz.Verovatno neko uzeo lovu.Jel ima mehanizacije ?
 
Malo se vidi jedan bager na slici. Radovi su na velikoj povrsini, tj. mnogo toga je raskopano, a nije odmah uz platformu C tako da me to malo zbunilo...
 
Radosavljević direktor Aerodroma
24. decembar 2009. | 17:54 | Izvor: FoNet, Beta
Beograd -- Vlada Srbije imenovala je Velimira Radosavljevića za generalnog direktora Javnog preduzeća Aerodrom "Nikola Tesla".


Beogradski aerodrom ''Nikola Tesla'' (Tanjug)
Radosavljević je do sada bio zamenik generalnog direktora beogradskog aerodroma. Beogradski aerodrom "Nikola Tesla" nije imao generalnog direktora od kraja novembra 2008. godine. Tada je direktor Bojan Krišto podneo ostavku pošto je otkriveno da je sebi isplatio bonus od 11 500 evra, a članovima kolegijima po 4 500 evra zbog dobrog poslovanja tog javnog preduzeća.

Vlada je danas postavila i Stojadina Jovanovića za privremenog direktora Agencije za bezbednost saobraćaja.

Vlada je, takođe, donela odluke o raspuštanju skupština opština Kosovska Mitrovica i Novo Brdo i o obrazovanju privremenih organa opština ova dva grada.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=12&dd=24&nav_category=9&nav_id=400292

http://www.mas.bg.ac.yu/obrazovanje/katedre/mehanika/osoblje-srp/velimir radosavljevic-la.html

Profan mi postao disa Aerodroma Nikola Tesla,valjda ce on biti bolji od ovih do sada,mada je i on u stranci...
 
Početkom februara kreće ruska aviokompanija Yamal Airlines da leti za Moskvu (Domodedovo).
 
pa dobro šta fali, uostalom koliko sam video Jamalska polja su u vlasništvu Gazproma, a taj Salehard, gde je sedište Yamal Airlinesa je bitan valjda zbog gasa, nafte ili čega već... tako da pretpostavljam da ta linija ima neke veze sa dolaskom te kompanije kod nas.
 
Čarter letovi do Kube možda od maja
30. decembar 2009. | 16:28 | Izvor: Beta


Beograd -- Direktni čarter letovim između Beograda i Havane mogli bi da budu uvedeni od maja 2010, kaže prvi sekretar ambasade Kube u Srbiji Gilfredo Milanes Molina.

On je kazao da se planira obavljanje čarter letova na svakih 15 dana i da tu mogućnost razmatra nekoliko srpskih turističkih agencija na čelu sa Kontikijem.

Molina je ocenio da su Srbija i Kuba na novom početku razvoja ekonomske saradnje i da postoje mogućnosti za saradnju u farmaceutskoj industrije, poljoprivrede i turizma.

"Kuba može da bude atraktivno odredište za turiste iz Srbije, a da sa druge strane uvozi poljoprivredno prehrambene proizvode", naveo je on i dodao da će Novu godinu na tom karipskom ostrvu dočekati oko 500 srpskih turista.

Molina je kazao da u 2010. godini očekuje povećanje trgovinske razmene Kube i Srbije i da najznačajniji proizvodi za uzvoz sa Kube mogu da budu lekovi.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2009&mm=12&dd=30&nav_id=401274
 
bila je svojevremeno priča da se uvede redovan saobraćaj, letela bi neka ruska kompanija, koja je kupila Putnik, ali sam zaboravio ime.
btw, pilot Air France-a je kriv zbog umalo izazvane nesreće
 
Vidikovac, koji je počeo da se radi pre nešto više od dve godine, i uvek mu falil mesec dana da se završi.
 
vidikovac je nekih 200m NNW od najisturenijeg dela C piera, ali nikada nije zavrsen. Ja sam isao pre neke 2 godine malo da fotkam, lokacija je sasvim ok za to, ali ni ne pokusavajte da stignete do tamo ako tome nisu prethodila bar 2-3 dana sa suvim vremenom - da zemlja bude suva, jer ce vas blato pojesti.

Znaci, najlakse: parkirate se negde na parkinzima i onda se peske spustite do onog (ranije mrtvog) parkinga gde su bili smesteni taksisti, pa malo napred uskom stazicom do jedne drvene kucice koja je trebalo da bude deo citavog parka, i najzad odatle desetak metara uzbrdo.

evo jedne fotke iz 2007 (slika je losa, no zoom, uzivo je mnogo bolje. Sa dobrom opremom slike mogu biti extra. Pogledajte na www.airliners.net, pa potrazite Beograd i videcete):

1zluqn6.jpg
 
aham;) ne znam što sam se ja istripovao onda da vidikovac treba da bude u okviru aerodromske zgrade ;)... Sećam se da su mi moji pričali da je ranije postojala terasa s koje si mogao da gledaš avione, valjda na terminalu 1.
 
Ukidanje viza podiglo prodaju avio-karata

U DECEMBRU 2009. godine rezervisano je 16 odsto više avionskih karata u odnosu na isti mesec 2008. godine. To je direktna "posledica" ukidanja šengen viza za građane Srbije i promotivnih cena koje su imale aviokompanije na našem tržištu.
Pri tom, ovde se radi o prodaji preko turističkih agencija, a aviokarte se prodaju i putem sajtova aviokompanija... Naime, iako decembar važi za "mršav" mesec upravo je u decembru rezervisano 65.245 sedišta u avionima koji lete sa aerodroma "Nikola Tesla". U decembru 2008. godine rezervisana je 58.371 karata.
- Ovaj podatak daje nadu da će ovo biti dobra godina i očekujem povećanje putničkog prometa od, bar, deset odsto - kaže Srđan Džuver, generalni direktor rezervacionog sistema "Amadeus".- Istina, vazduhoplovno tržište nije kao prodaja luksuznih automobila, već je elastično u odnosu na cene i putnici se kreću ka aviokompanijama sa nižim cenama.
Naravno, kupovina karata zavisi i od visine životnog standarda, pa tako od svih karata koje se prodaju za avione koji sleću na beogradski aerodrom samo 40 odsto kupe građani Srbije.
Ostale karte kupe naši gastarbajteri, turisti i poslovni ljudi koji dolaze u Beograd.
Zbog toga svaku vazdušnu liniju ne treba posmatrati samo iz perspektive Srbije, već i u odnosu na druga tržišta koja gravitiraju ka njoj.
Upravo zato Džuver smatra da će tržište diktirati ritam dolaska niskobudžetnih aviokompanija u Srbiju.
- Njima je važno da imaju jako emitivno tržište, ali su zainteresovani i da sama Srbija postane atraktivna destinacija - kaže Džuver. - Broj stranih turista u Beogradu tokom novogodišnjih praznika potvrđuje da postoji perspektiva za to. Jasno je da što je niža cena potražnja sve više raste, a mnogi, koji su do sada putovali autobusom, sada će zbog niže cene karte odlučiti da putuju avionom. U narednom periodu treba očekivati pojačano interesovanje za atraktivna odredišta u zapadnoj Evropi u koja nismo mogli da putujemo zbog teškog viznog režima. Naravno, putnički promet će umnogome zavisiti od životnog standarda.

ŠPANIJA
ZANIMLJIVO je da Beograd nema nijednu direktnu liniju sa nekim španskim gradom, a imaju je Temišvar i Osijek.
Niame, "Jat" je 1998. godine ukinuo redovnu liniju za Barselonu i Madrid i od tada do Španije su tokom leta saobraćali samo čarteri za Majorku. Za očekivati je da će pred početak leta biti "otvorena" ovakva linija, jer se procenjuje da će mnogi naši turisti želeti da se kupaju u Kosta Bravi.


Izvor: http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=167232
 
Uskoro “Viz Er” poleće iz Beograda
14. januar 2010. | 10:37 | Izvor: Blic
Beograd -- Uskoro mađarska lou kost kompanija “Viz Er” kreće sa letovima iz Beograda za London i Dortmund, saznaje Blic.

Pregovori Aerodroma "Nikola Tesla" sa mađarskim niskotarifnim avio-prevoznikom "Viz Erom" su u završnoj fazi, a ova kompanija bi u početnom periodu iz Beograda letela ka dve evropske destinacije - London i Dortmund.

Tako bi Beograd dobio još jednu direktnu vezu sa glavnim gradom Ujedinjenog Kraljevstva, s obzirom na to da na ovoj destinaciji već lete "Jat ervejz" i "Britiš ervejz".

"Viz Er" je kompanija koja sleće na britanski aerodrom u Lutonu, koji je bazični za mnoge niskotarifne prevoznike, kao što je na primer britanski "Izi džet" koji ga koristi i kao svoje sedište. Aerodrom godišnje opslužuje oko 10 miliona putnika i ima odlično organizovan prevoz do centra Londona.

Inače, kada je mađarski "Viz Er" u pitanju, predstavnici ove kompanije su krajem prošle godine već dolazili u našu prestonicu i tada je najavljeno da bi ova kompanija letela iz Beograda do više destinacija u Evropi, kao i da su spremni da u Beogradu naprave svoju bazu. Za prvo vreme poslovanja izvesne su dve pomenute linije, London i Dortmund.

Kao i kod svih niskotarifnih kompanija, i kod "Viz Era" važi pravilo da najjeftinije karte treba rezervisati nekoliko meseci ranije pre putovanja. Tako se na sajtu "Viz Era", primera radi, mogu naći povratne karte za Budimpeštu po ceni nižoj od 100 evra, ukoliko se putuje u oktobru.

S druge strane, onaj ko reši da iz Bukurešta putuje do Londona već u februaru, treba da računa sa najnižom cenom karte od 189 evra. Trenutno kod domaćeg avio-prevoznika "Jat ervejza" moguće je za polovinu februara kupiti povratnu kartu do Londona za 23.206 dinara, odnosno oko 240 evra.

U Srbiji već saobraćaju tri lou kost kompanije, a od 1. februara će stići i poznati loukoster "Niki" u vlasništvu slavnog vozača formule Nikija Laude, koji će leteti iz Beograda do Beča. Cena povratne karte kod ovog prevoznika kreće od 58 evra sa svim taksama.
Izvor: B92

I moj komentar koji sam postavio i na B92:
Pa zar nije logicnije da prvo krenu sa letovima za destinacije za koje nam ne treba viza??
A usput, mora li u svakoj (bas svakoj) vesti o low cost kompanijama na sajtu B92 da se spomene Niki Lauda i njegova kompanija??
 
marketing sine, marketing. inace, BEG-LON je dosta profitabilna ruta, jer je popunjenost uvek 60 do 90% i to po trenutnim cenama karata. sa Viyovim cenama i Jat i BA ce da smanje svoje cene, a Vizova popunjenost ce biti 80 do 90%
 
Vrh