Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

hahah pa eto izgleda da smo interesantni;) Mada eto koliko manje kompanija ima na Plesu (koliko ja vidim duplo manje skoro), pa opet imaju oko 2 200 000 (ne znam tačne podatke, mrzi me opet da tražim).. Valjda imaju dosta letova ove postojeće.. Mada je mene stvarno začudilo ovo za AirBaltic, jer iskreno ne vidim računicu za 3,4 puta nedeljno za Rigu, mada to može da se iskombinuje Viljnus, Talin i eventualno Helsinki trajetkom iz Talina.

@Johnny Lee: pa iz Temišvara leti za dosta destinacija, dok iz Zagreba mizerija... Valjda nešto između...
 
AuuuUuUuu... Pa mi ćemo moći da biramo gde i za koliko da putujemo! :shok:
Već vidim "smaranje" preko reklama "Berlin €19,-", " Barselona 17,99€"... :D

Kakav je taj Wizzair?! Je l' putovao neko?
Ma nije ni bitno, sad i ja lupam...
 
praguc":kuj72dz9 je napisao(la):
...Mada je mene stvarno začudilo ovo za AirBaltic, jer iskreno ne vidim računicu za 3,4 puta nedeljno za Rigu, mada to može da se iskombinuje Viljnus, Talin i eventualno Helsinki trajetkom iz Talina...
Air Baltic ima sjajne destinacije koje bi mogao da poveže sa Beogradom: Baku, Tbilisi, Moskva, Sankt Peterburg, Taškent, Alma Ata, Dušanbe, Stavanger, Vasa...
Odlične nam se konekcije otvaraju ka nekim do sada prilično dalekim destinacijama u ex SSSR-u ili Skandinaviji.

Pri tom oni imaju sjajan link ka Njujorku sa Uzbekistan Airlinesom iz Taškenta. Ako se sećate to je onaj let koji je pre 3-4 godine išao preko Beograda, pa nije baš uspeo. Preko Rige im je uspelo, a možda im je namera da i nas skupljaju za taj let.

Aerodrom u Rigi (RIX) je mali, sladak, veoma funkcionalan i siguran sam da bi bio bolji izbor za presedanje od npr Šarl de Gola. Još ako i cene budu dobre, a sudeći po najavi (99 evra povratna sa uključenim taksama do Rige) onda nema razloga za brigu.

Air Baltic je članica Star Alliance, dakle Lufthansini standardi kada je usluga u pitanju!
 
@Urbanista
WizzAir je strava, ja sam putovao za Španiju sa njima. Vrhunska usluga, avioni mnogo bolji od JATovih, npr, brzo ukrcavanje, nikakva kašnjenja. Sa EasyJetom isto vrlo fina iskustva, dok je RyanAir čista katastrofa.
 
@Urbanista: i ja sam leteo njima, iz Budimpeste za Stokholm (povratna karta 90 evra, sa svim taksama - btw u to vreme JATova karta bila je skoro 350 evra) i imam samo reci hvale. Zaista je sve bilo kako treba i, sto je najvaznije, ono sto je pisalo na sajtu, tokom rezervacije, ispalo je kao konacna cena. Dodalo se jos bukvalno evro-dva na te kao online rezervacije, tamte vamte. Tako da ovi sto kenjaju po netu i TVu kako je to sve jedna velika prevara...neka ga duvaju :grand:

Dok sam za RyanAir cuo sasvim drugacije misljenje...ali svakako su i oni vise nego dobrodosli :)

Sto se tice letova, ja iskreno ocekujem daleko vise od Zagreba, a za pocetak nesto manje od Temisvara. Iz prostog razloga jer su Temisvar poceli da rade u februaru ove godine...sa jednim avionom. Isto tako krecu i kod nas, s tim da Temisvar sada ima vise aviona. Zagreb im nije baza, kao sto je Temisvar, npr... Ako su najavili da ce biti jedan avion stacioniran u BGu, onda je realno ocekivati da se ta brojka polako penje...trenutno Sofija ima tri stacionirana aviona, pa ce valjda i BG u neko dogledno vreme imati veci broj letova :)

Joj sto se radujem! Ma samo da krene i sa tim jednim avionom!

PS Sve ove vesti se nalaze na sajtu WizzAira...i postoji prijava za newsletter...ja sam se prijavio i ocekujem mejl "New base in Belgrade, Serbia!" :))
 
@belgrey. pa da, najverovatnije si u pravu, haha isprobaćemo na leto ;)
 
Mada treba oprezno pristupiti, videcemo kako ce to sve ici. Pocetak je uvek veliki test
 
Wizz Air je extra! Iz Temisvara imaju karte do Barse za 40e povratna. Ako iz Beograda budu i 80 bice sjajno!!
@JovanovM
primam ture, obozavam da pokazujem grad a znam i mnoga skrivena mesta!!
 
zhaba":dwmppyp6 je napisao(la):
Wizz Air je extra! Iz Temisvara imaju karte do Barse za 40e povratna. Ako iz Beograda budu i 80 bice sjajno!!
@JovanovM
primam ture, obozavam da pokazujem grad a znam i mnoga skrivena mesta!!
Čekamo te na aerodromu, naravno da se skineš go kao što si naveo na postu odranije :D
 
Predlazem i da ovekovecimo nagog zhabu kako trckara po aerodromu fotoaparatom i stavimo na naslovnu beobuilda,to bi nam bila prava reklama!
 
RyanAir je predlozio da se uspostave letovi gde bi ljudi stajali. Znaci, izbacila bi se sedista u vecem delu aviona. Samo ne znam kako bi se putnici onda vezivali?? Omcom?
 
Ne salim se. Celu pricu su vec uveli u proceduru - tipa, sta je potrebno ispuniti od uslova da bi se letelo stojeci.
 
Call me Stupid ali meni zvuči zanimljivo... :rolleyes:
Ko hoće za desetak evra do Pariza, a može na ovaj način – što da ne?!
Ljudi idu u luna parkove koji mogu biti sto puta gori, a ovde stjuardesa može biti kao klovn...

Edit: Zaboravih, ovde se postavlja pitanje zakona koji propisuju bezbednost putnika i slično ali pošto zakonodavcima najverovatnije ovako nešto nikad ne bi palo na pamet – možda postoji neka rupa u zakonu...
 
Stajanje u avionu je čista glupost. To je šala. Rajaner ima običaj da se tako zeza. Setite se da su bacili buvu kako će početi da naplaćuju upotrebu toaleta 1 evro.

Osnovni uslov da neka kompanija dobije dozvole za letove je da ispunjava najstrože bezbednosne i sigurnosne procedure. Da bi se, eventualno, uvelo stajanje potrebno je uložiti milione evra i više godina na istraživanja, testiranja a potom i mnogo više novca na promenu unutrašnjosti aviona. To se nikome ne bi isplatilo. Uostalom avioni imaju propisanu nosivost koja se neće promeniti ako 10 tona putnika stoji umesto da sedi. Ako svi oni ustanu to ne znači da može u avion da uđe novih 10t. Stajanje u avionima bi zahtevalo proizvodnju potpuno novih tipova aviona sa skroz drugačijim performansama.

Ne treba biti naivan i verovati u takve gluposti posebno kada dolaze od O Lirija. Taj čovek je poznat kao bu********.
 
Sve je to tacno, ali ako neko ne pusti buvu i ne pokrene celu pricu, nece biti ni realizacije. S' obzirom na cinjenicu da je RA lud, mozda to nekako i sprovedu, ali o tom potom.
 
Evo jednog malog update-a u vezi izgradnje zgrade civilne kontrole letenja:

photo14z.jpg

photo15b.jpg


Objekat je uznapredovao, a vec se uveliko postavlja fasada.
 
Nenad":1h779m0b je napisao(la):
Sve je to tacno, ali ako neko ne pusti buvu i ne pokrene celu pricu, nece biti ni realizacije. S' obzirom na cinjenicu da je RA lud, mozda to nekako i sprovedu, ali o tom potom.
"Lud" je i vlasnik RA koji ima svoj taksi da bi se brže vozio žutom linijom...
To nije šala...

Edit:

Svaka čast, Nenade! Hvala za slike!
Može ovo gradilište mnogo brže da napreduje...
 
belgrey":5wr94ols je napisao(la):
Ne treba biti naivan i verovati u takve gluposti posebno kada dolaze od O Lirija. Taj čovek je poznat kao bu********.
Taj covek uopste nije bu********, s obzirom da je napravio jedan vrlo uspesan multimilionski biznis, i to u avio saobracaju. Covek je pionir low-cost avijacije.

Naravno on tako nekad lupi nesto, nekad tek onako ne bi li dao publicitet svojoj firmi (jer kako kazu "no publicity is bad publicity"), a nekad da bi zaista "pustio buvu" da vidi kako ce ljudi da reaguju, kao sto je bilo s tim o naplacivanju toaleta 2 funte ili koliko vec.

I kao sto Nenad kaze, ako niko ne pokrene pricu o stajanju u avionu, nikome to nece pasti na pamet - ne znaci da to Ryanair planira da uradi za 5 ili 10 godina vec po obicaju ljudi iz te kompanije glasno krse upostavljene konvencije u avioindustriji.
 
Vrh