belgrey
Higher intermediate
Ako pažljivo pročitate intervju sa direktorom Armavie sve će vam biti jasno. Kompanija koja ima 4 aviona + 2 naručena ima biznis plan da ima 30 aviona od toga 3-4 za dugolinijski saobraćaj. Podsetiću da je stari JAT na vrhuncu imao četrdesetak aviona od kojih tri DC-10 za dugolinijski saobraćaj. JAT je do tog vrhunca rastao decenijama. Dakle Armavia kroz deset godina možda će imati direktan let za JFK, pre toga teško. Današnji Montenegro Airlines recimo ima 8 aviona trenutno i kada je planirao i najavljivao nabavku novih onda je to uvek bilo 1 eventualno 2 i to u tom i tom periodu. A ovo što ovaj simpatični brkati čikica iz Jermenije priča me podseća na sve one Jatove priče (mislim na moderni Jat). Letećemo za Ameriku i Kanadu, pa ćemo ovo i ono. Ma, super su!
Uostalom i da počnu da lete čak i do Beograda (mada ne vidim interes) ja ih neću koristiti. Sovjetska pilotska škola, neka hvala, lekar mi zabranio!
Uostalom i da počnu da lete čak i do Beograda (mada ne vidim interes) ja ih neću koristiti. Sovjetska pilotska škola, neka hvala, lekar mi zabranio!