belgrey
Higher intermediate
Aerodrom je jedino javno preduzeće koje ostvaruje prihod i koje od tako ostvarenog prihoda finansira svoje poslovanje, ulaže u razvoj i značajan deo vraća u budžet Republike Srbije. Javno je samo po pravnoj formi ali ne i po tipičnom ponašanju javnih preduzeća u Srbiji.442doBGD":i7pp38pb je napisao(la):Od kakvih svojih para pričaš... pa to je javno preduzeće, gde baš svako troši tuđe pare... da je u privatnim rukama, mnogo bi se više vodilo računa o tome...
Lepo je što ti prodaješ aviokarte, ali molim te, uđi ponekad i u avion, i prođi kroz aerodromsku zgradu (ne ono što vidi svet do pasoške kontrole, nego posle... ) naravno da je DOSTA urađeno, ali još MNOGO treba da se uradi... ja samo pokušavam neuspešno da objasnim kako jedno preduzeće treba da funkcioniše, i kako se treba voditi računa o novcu...
A za kretanje pešaka po platformi, verovatno si mislio ono kada se uđe u aviomost, pa se odmah izađe na SPOLJNJE (?!?!?!) stepenice, pa se po kiši, snegu šeta do aviona... jel na to misliš? Da, to stvarno nigde nisam video.
Što se tiče kretanja po platformi, ja sam već pisao nešto ranije u ovoj temi. Na BEG-u postoji i takozvana B platforma. Tamo se trenutno parkiraju razne face političke kada dolaze u posetu. Ta platforma je paralelna sa A na strani ka onim hangarima i mup-ovim barakama. Sa te platforme pod pretpostavkom da se avion tamo parkira putnik može da dođe tako što će sići stepenicama iz aviona a onda pešice klaj-klaj do terminala između drugih aviona i aerodromskih vozila. Ili ga jednostavno po izlasku iz aviona ukrcaju u autobus pa onda određenim koridorom dovezu pred zgradu. Tako se radi na svim normalnim aerodromima.
Ovaj autobus se može i koristiti i ispod samog mosta, što će biti slučaj sa Nikijem. On neće koristiti mostove da bi uštedeo pare ali će se
parkirati na poslednja dva A parkinga gde inače postoje mostovi. onda će putnici sići stepenicama, ukrcaće se u bus i odvesti do zgrade.
Autobus se takođe može koristiti za, nedaj bože, da se avion vanredno spusti i da se zbog sigurnosti ostavi na samoj pisti ili rulnoj stazi što dalje od terminala. Tada se putnici koji su evakuisani mogu bezbedno i brzo prebaciti do zgrade. Namena je višestruka i autobus je jednostavno neophodan.
Ja sam se često vozio ovakvim autobusima iako je zgrada bila relativno blizu parking pozicije. Jedino gde sam odšetao do zgrade terminala su mikro aerodromi ( u smislu infrastrukture a ne broja putnika) poput Tivta, Podgorice ili Banja Luke. U BL ti treba deset koraka do terminala.