Archangel
Higher intermediate
pa svi bi onda leteli Nego to je maximiziranje profita, da ne bi leteo poluprazan avion bolje im je onda i da prodaju jeftinije karte da leti pun avion
Prepostavio sam da je nesto tako, ali u tekstu nije navedeno nista slicno... pise samo vikend verzija, ako je to to?! (ipak si ti bolji ekonomista, ja tek poceo da je ucim)Archangel":1ptyga0u je napisao(la):pa svi bi onda leteli Nego to je maximiziranje profita, da ne bi leteo poluprazan avion bolje im je onda i da prodaju jeftinije karte da leti pun avion
Upravo sam proverio. Mesta ima u izobilju a cena karte u jednom pravcu je 1 (jedan) evro. Povratna je dva evra. Kada se dodaju takse karta na kraju košta 75 evra (preko sajta olympica) ili 6700 dinara + nadoknada za izdavanje (10-30 evra) ako se kupuje preko agencije.JohnnyLee":1ir6nu4k je napisao(la):ta cena je verovatno da sada rezervišeš za februar, mart
a gde si tacno proverio, ja na njihovom sajtu ne mogu da nadjem rezervacije :/belgrey":3k7itw06 je napisao(la):Upravo sam proverio. Mesta ima u izobilju a cena karte u jednom pravcu je 1 (jedan) evro. Povratna je dva evra. Kada se dodaju takse karta na kraju košta 75 evra (preko sajta olympica) ili 6700 dinara + nadoknada za izdavanje (10-30 evra) ako se kupuje preko agencije.JohnnyLee":3k7itw06 je napisao(la):ta cena je verovatno da sada rezervišeš za februar, mart
Nemam pojma kako su u RTS-u došli do cene od 25 evra!
Pa na njihovom sajtu i u Amadeusu! Od 19. novembra ima po ceni od 1 evro po pravcu.dusan":14gynj9v je napisao(la):a gde si tacno proverio, ja na njihovom sajtu ne mogu da nadjem rezervacije :/belgrey":14gynj9v je napisao(la):Upravo sam proverio. Mesta ima u izobilju a cena karte u jednom pravcu je 1 (jedan) evro. Povratna je dva evra. Kada se dodaju takse karta na kraju košta 75 evra (preko sajta olympica) ili 6700 dinara + nadoknada za izdavanje (10-30 evra) ako se kupuje preko agencije.JohnnyLee":14gynj9v je napisao(la):ta cena je verovatno da sada rezervišeš za februar, mart
Nemam pojma kako su u RTS-u došli do cene od 25 evra!
Ne, u celoj priči je strašno što taj vršilac dužnosti da izjavu da će kompanija NIKI imati posebne pogodnosti u saradnji sa aerodromom u odnosu na druge niskotarifne kompanije jer je eto prva ušla na tržište (to nije ovde navedeno, ali je on to rekao na konferenciji za štampu). Očigledno je da taj čovek baš ne razume poziciju na kojoj se nalazi i šta sme da kaže, a šta ne sme.442doBGD":7hg6rq0e je napisao(la):u celoj priči je strašno što vršilac dužnosti generalnog direktora aerodroma ne ume da broji i ne zna koliko letova za Beč će biti iz Beograda... navodi 33, a zapravo će biti 37 (sa nova 4 leta koja uvodi Austrian)... tuga
Preteruješ! Na ove lepe vesti baš moraš da ubacuješ ovako ružan komentar! Pri tom je tvoja osuda potpuno neosnovana. Prvo, ne radi se o VD generalnog već o zameniku direktora. Aerodrom ima funkciju gen. direktora na kojoj je zvanično postavljen Krišto. Kada je on podneo ostavku i sakrio se od javnosti ova funkcija je ostala bez funkcionera. "Najstariji" po funkciji je ostao zamenik direktora koji sa tog položaja rukovodi aerodromom u odsustvu generalnog direktora. Drugo, broj letova do Beča JESTE 33 nedeljno po redu letenja aerodroma. Iako je Austrian ubacio novi let onaj sa noćenjem u Amadeus, ovog leta još uvek nema u sezonskom redu letenja aerodroma Beograd. Da ne postavljam kobasicu od linka svako koga interesuje može da proveri na www.beg.aero442doBGD":1cxltfoc je napisao(la):Ovu vest već znamo, ali eto, danas je Lauda održao konferenciju za štampu... odlična vest, čak se spominje i mogućnost uvođenja i drugog dnevnog leta u budućnosti ukoliko se pokaže veće interesovanje... u celoj priči je strašno što vršilac dužnosti generalnog direktora aerodroma ne ume da broji i ne zna koliko letova za Beč će biti iz Beograda... navodi 33, a zapravo će biti 37 (sa nova 4 leta koja uvodi Austrian)... tuga
Može ANT da ima strategiju saradnje sa određenim kompanijama, ali da rukovodeći aerodroma na konferenciji za štampu kaže da će NIKI imati posebne pogodnosti na aerodromu je vrlo neozbiljna izjava (da ne kažem nešto gore).belgrey":1ayv8mwp je napisao(la):@shmeksi
To što je najavio da će Niki imati privilegovan status je sasvim uobičajeno u celom svetu. Avio kompanije su najbitnije za razvoj jednog aerodroma. Ako imate aerodrom na koji niko ne sleće onda vam on uopte ne treba. Uvek su kompanije koje određeni aerodrom izaberu za svoj hub ili ga označe kao focus city imale brojne privilegije od samog aerodroma. Svaki aerodrom u svetu ima svoje favorite među kompanijama, to su njihove zlatne koke i to je sasvim razumljivo. Takvih kompanija može biti više.