[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567183#p567183:mrdiior6 je napisao(la):Bender Rodriguez » 13 Сеп 2018, 11:29[/url]":mrdiior6]Prvo, Tesla već postaje zagušen i preopterećen.
Drugo, više puta je naglašavano po medijima i konferencijama da je Tesla preskup za većinu LC i cargo kompanija, te da bi bilo dobro kada bi postojala jeftinija alternativa. A Batajnica je navođena kao idealna za to.
Treće, Batajnica je, kao objekat građen u sasvim drugo vreme za savim drugu vojsku, u ovom sadašnjem stanju preglomazni teret Ministarstvu odbrane. Pretvaranjem nje u kombinovani aerodrom (al da MO ostane vlasnik), Tesla bi se rasteretio, a MO bi ostvarilo značajne prihode. Uz to, sama Batajnica bi se napokon kompletno dovela u red i obnovila. A ceo region bi dobio jeftin alternativni aerodrom koji bi doveo još više cargo i LC letova umesto da se klackamo autobusom do Niša 3 sata da bi onda putovali još 2 sata u kontra smeru ka Evropi.
Ta praksa pretvaranja velikih bivših vojnih aerodroma u mešovite je dosta sprovođena u Češkoj. I isplatila im se za sve pare. Vojska se ratosiljala preglomaznih megalomanskih aerodroma iz doba Sovjeta s kojima nije znala šta će. Odnosno skresala je troškove na onima koje je zadržala. A zauzvrat je inkasirala pare koje je kasnije iskoristila za modernizaciju RV. Svi na dobitku.
Ali vidim da si ti na ovoj temi, iz samo sebi poznatog razloga, baš odlučio da zacementiraš stavove da: 1) Tesli ne treba druga pista i 2) da nema šta Batajnica da se otvara i menja kad je Tesla ovakav savršen... tako da neću ulaziti dublje u tu raspravu. Samo navodim šta je sve rečeno i šta su fakti. A svako nek ih tumači kako mu je volja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567218#p567218:mrdiior6 je napisao(la):Bender Rodriguez » 13 Сеп 2018, 13:17[/url]":mrdiior6]Da Batajnica nikad neće biti spremna za prijem civilnih aviona, ne bi se o tome govorilo više desetina puta. I ne bi po svetu bilo stotine primera takvih konverzija, čak i onda kad se radilo o mnogo oskudnije opremljenim vojnim aerodromima nego što je on. Što se tiče potrebe, itekako je ima, jer i cargo i LC kompanije su više puta izjavile da bi uvele još letova iz Beograda da Tesla nije preskup. Te da bi Batajnica bila idealna alternativa.
Za jednu pistu na Tesli imam podeljena mišljenja. Što se mene tiče može da ostane i ova jedna. Ali definitivno treba da se i Batajnica otvori za civilni saobraćaj.
Što se tiče koncesionara i konkurencije na 10 km od njega... pa tako je to u liberalnom tržištu. Šta da mu radim. Eto Evropa nam već decenijama melje kako nismo liberalizovali tržište. Sad neka ubiraju plodove svog rada. Ko je konkurentan i sposoban, on će opstati.
зашто се опет покреће прича Батајнице, када смо је већ више пута апсолвирали зашто сада не треба да се ради?