Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ne nego se ugovaraju aneksi, kao sto je to bio slucaj i sa aerodromom u zagrebu. Kncesionar sada tek "pregovara"...

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565396#p565396:1ggodvoa je napisao(la):
Misha V » Čet Sep 06, 2018 9:57 pm[/url]":1ggodvoa]Da li se koncesionar premislja? Da ne pokusava da odustane? Kakvi li su penali u slucaju raskida ugovora? Cak i da do toga dodje, znajuci Francusku, nece dozvoliti da se plati 1 evro Srbiji na konto penala! Videcemo!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zasto bi odustali?
 
неће одустати, него договарају анексе, као што рече Лаки. хоће додатно да се осигурају. јбг, 20 година није мало
 
па и није. овакав инцидент се дешава једном у Х година. реално, да ли се неко сећа када се задњи пут десило да авион остане на сред писте у Београду?

иначе, доста нових летова ове зиме: АлМасра наставља два недељно за Хургаду са 330, Аерофлот додаје трећи дневни лет, ЛОТ повећава на 10 недељно, Белавија остаје на три недељно, Аустриан додаје још један лет (на 19), ТАРОМ још један недељно (на 9), итд.
 
Treba tu jednu ponekad i obnoviti a da to ne bude noću i mic-po-mic. Treba prihvatiti i taj povećani saobraćaj brzo i efektno, da se izbegnu kruženja. A incidenti, iako retki, mogu biti i mnogo gori od ovog, sa dužom blokadom.
 
To ce napravi koncesjonar mora i on nesto da radi ... a ne samo da zaradi ....
 
Nema na čemu

fc83z-1536747235.jpeg


8Pp0k-1536747331.jpeg


epQa5-1536747387.jpeg


gyFvs-1536747439.jpeg
 
Mogu misliti koja je ludnica na aerodromu, red letenja otisao u tri lepe, najvise ce da trpi ovaj za NY
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566866#p566866:2naytfqp je napisao(la):
Пантограф » 12 Сеп 2018, 12:40[/url]":2naytfqp]Ne treba druga pista, blablabla, tralala, trla-baba-lan...

не треба нам друга писта
 
Наравно да нам треба - не ложите се групно на економију оскудице.

Да је у САД, са овим бројем путника београдски аеродром би имао једно три до пет писта. То у време данашње може на википедији лако да се провеви. Уосталом, у два најозбиљнија града у нашем суседству, у Пешти и Бечу, направили су другу писту док су имали можда два, или мање милиона путника годишње.

То што негде функционише аеродром са не-знам-колико-путника са једном пистом - то не ваља, и тамо би радо саградили још пет, да могу. Немала је разлика између оптималног и довољног.

Уосталом, колика ли је материјална штета од јутрошњег догађаја... (с тим у вези види: други пасус, реченица у којој се помиње САД).
 
.....са овим бројем путника београдски аеродром би имао једно три до пет писта.....
ili
ako u neposrednoj blizini postoji drugi aerodrom (za privrednu, vojnu ili dr. avijaciju) priveli su ga civilnoj nameni
jer donosi veliki profit na korist celog društva

a istovremno dodelili neki dr. malo udaljeniji aerodrom u funkciju za tu privrednu vojnu ili dr. namenu koja ne donosi tolik profit društvu
Jedan grad a dva aerodroma nije retkost

Konkretno to kod nas nije uradjeno zbog sebučluka aerodroma N Tesle

Mogla se Batajnica staviti u civilno vojnu funkciju ili je prebaciti na neki dr. renoviran obližnji aerodrom kao što je Kovin
Od centra grada do Bataje ima oko 20 km , Od cetra grada do Kovina ima 60 km razlika je svega u 40 km
a dobijena profit i opšta korist i napredak celog društva i avijacije nemerljivo veca u odnosu na tih 40 km

Al ko za to mari , naši plavci su ko ikona i nikom ne sme pasti išta dr. na um, jer se to smatra kao nešto loše i protiv njih
a nije tako
ipak volimo mi njih i njihov napredak i boljitak

ali bez nas i našeg opšte društvenog boljitka , pa nema ga ni njima

:sesir:
 
Skupa ta druga pista jer se ovako nesto desava jednom u 10 god. Ali da treba koncesionar svakako da izvuce pare i da je napravi - treba!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566982#p566982:2y18cb4w je napisao(la):
Пантограф » Sre Sep 12, 2018 5:55 pm[/url]":2y18cb4w]Наравно да нам треба - не ложите се групно на економију оскудице.

Да је у САД, са овим бројем путника београдски аеродром би имао једно три до пет писта. То у време данашње може на википедији лако да се провеви. Уосталом, у два најозбиљнија града у нашем суседству, у Пешти и Бечу, направили су другу писту док су имали можда два, или мање милиона путника годишње.

То што негде функционише аеродром са не-знам-колико-путника са једном пистом - то не ваља, и тамо би радо саградили још пет, да могу. Немала је разлика између оптималног и довољног.

Уосталом, колика ли је материјална штета од јутрошњег догађаја... (с тим у вези види: други пасус, реченица у којој се помиње САД).

Ko bi i kako trebalo da gradi drugu pistu? Srbija, po ugovornoj obavezi, nema pravo da razvija ni postojeće aerodrome i to je sada svakom normalnom jasno, niti da gradi nove. Privatnu kompaniju koja je dobila aerodrom niko ne može das natera da gradi dodatnu pistu.

U prevodu glupa, nesposobna, izdajnička vlast je sve izgubila :fijasko: .
 
Neobično za BB.... niko da prokometariše stanje i postupak otklanjanja defekta gume
Pa hajde totalno laički da probam :lol:

Pucanje gume je definitivno uništilo i stajne trapove , svako pomeranje tako velike letelice prouzrokovalo bi i još vece štete
znači naši avio-meaničari su van hangara ( na licu mesta) obavili vrlo težak zahvat zamena trapova, guma verovatno i nekih delova hidraulične i elektro instalacije ..... Kako bi letelica mogla biti odgurana na neku od pozicija u hangaru

Avio meaničara ima raznih a svaki tip i vrsta letlice zahteva posebnu licencu kako bi neko smeo i da dodirne delove
Što znači da još uvek imamo izvrsne licencirane ljude a i da nam je AOG dobro opremljena sa svakojakim taze rezervnim delovima :kk:

ajd sad mozda se i javi neki stručnjak da me ispravi ili pojasni
:sesir:
 
Mozemo mi da njacemo i placemo ali odluka je pala. Druga pista se gradi i to ubrzo. Komisija za eksproprijaciju zemljista je osnovana i krece za mesec dana da organizuje otkup zemljista za tu namenu. Novac za isplatu nelegalnih kuca je obezbedjen iako su bespravno sagradjene. Ne odstupa se od plana iz `88. godine.
 
Ja sam ipak za zatvaranje Surčina i prebacivanje svega u Bataju

1. već ima dve piste.
2. boca-ica će obustaviti svoje batajničarenje jer će mu želje biti ispunjene, umesto vožnje 15 minuta, moći će za isto vreme pešice na let. :D
3. nama u Rakovici je svejedno, meni je i Tesla u vreme popodnevnog špica jedanko vremenski udaljen kao i Konstantin a ni Temišvar nije predaleko. Dal je Surčin ili Bataja sa ove distance je nijansa
 
Ja sam jutros trebao u 7:30 da krenem za BG a taj let je tek poletio u 16:50, mogu mislit zabavu na aerodromima sirom svijeta, pogotovo ovim ko u PG dje nemas nista. Nekom srecom juce odlozih let pa se spasih muka. Inace, da li bi se u ovom slucaju mogla naplatiti steta od avio prevoznika zbog kasnjenja? Znam da nema veze sa njima al opet, stalno iskacu reklame za firme koje rade naplate za kasnjenje pa ko zna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567100#p567100:1y07qguq je napisao(la):
tragac » Sre Sep 12, 2018 11:44 pm[/url]":1y07qguq]Ja sam ipak za zatvaranje Surčina i prebacivanje svega u Bataju
A ja sam za onu ideju da Surčin ostane putnički aerodrom a da Batajnica bude delom vojni, delom cargo i/ili za low cost letove. Da je to već urađeno, ne bismo imali problem danas, jer bi verovatno (ne tvrdim, al pretpostavljam) takav aerodrom bez problema mogao vanredno da primi ove avione što su čekali da slete na Surčin.

Inače nisam za to da se ukida Batajnica kao vojni aerodrom jer je on poslednji preostali te vrste. Uz ustupanje dela svog aerodroma ali zadržavanje vlasništva nad njim, Vojska tj. MO bi inkasiralo dosta para, koje bi mogla da iskoristi za modernizaciju. A s druge strane, Beograd bi dobio plodno tlo za cargo i (nove) low cost letove. O toj ideji se već godinama priča, ali kao i sve što ima veze s državom, proteći će još mnogo vode Dunavom i Savom dok neko tamo ko se pita shvati i natera se da to prihvati i realizuje.
 
To je dobra ideja da Batajnica bude kombinovano vojni i civilni aerodrom. To sam viđao na nekim grčkim ostrvima: sa jedne strane piste je vojna, a sa druge strane civilna zgrada.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Vrh