Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

@JohnnyLee
Застава је губила силне паре на продаји Југа у Америци, јер су га продавали испод цене. види сам, ако је овде коштао око 4.000$, како је могао тамо исто да кошта, а треба платити и трамспорт?

Као и Јумко на продаји текстила у иностранству, као и толики наши извозници... Као и ЈАТ на интерконтиненталном саобраћају... Као и Ер Србија...
 
Stanje srpske ekonomije: sa jedne strane država daje enormne subvencije za sva iole značajna preduzeća. Sa druge strane, da ne daje, sva bi začas propala ili bi ih uništila strana konkurencija. :kafa:
 
Ja price mojih matorih kolega iz veselih osamdesetih uvek uzimam sa rezervom, tako da, kao sto rekoh, ne znam da li je to istina...mada ako je izmuljao nesto za prevoz, mozda je i zaista bilo tako. Kao sto su me ucili da generalno skupa roba trpi cenu avio prevoza... a onda su mesecima stizali oni glupavi fidzet spineri bar po tonu, tonu i po dnevno (tesko=skupo za prevoz). Gde je tu profit, pojma nemam. A bas svasta ljudi salju avionom (polovni francuski kljuc od 35kg, cev za vodokotlic i sl)

A koliko je kostao transport fice, zaista se ne secam (realno nas u robnom se to ni ne tice,pa i ne obracamo paznju), isao je redovnim Turkish-evim kargom, mi kao ANT smo naplatili samo manipulativne troskove (skladisninu ako je ima), a cena prevoza je na tovarnom listu koja se obracunava na osnovu tezine, zapremine, da li je je opasna materija, da li je roba koja zahteva poseban tretman (hladjenje i sl), a to odrejuje prevoznik ili agent koji radi za njega. Dolazio (a kasnije ga vracali) BMW M3, neka prebudzena verzija...nisu automobili toliko cesti,al ako zapadne neki, probacu da se setim da zapisem cenu sa tovarnog lista, a u medjuvremenu pitacu speditera koji je radio ficu, da li se seca.
 
50 година летења Луфтике за Београд.

послали су ретро авион

20170824_115405-850x350.jpg


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ynaZotYqjd0[/youtube]

кратка историја:
20170824_151644-768x1422.jpg


иначе, сада Луфтика из Србије обавља 63 недељна лета: 27 Луфтика, 18 Остриан, 14 Свис (12+2 из Ниша) и 2 Еуровингс

ретро слике
 
Ето, одричу се људи своје "светле прошлости" :)
Луфтханза је била водећа страна авиокомпанија у Београду пре Другог светског рата, и практично једина током окупације.
Било би занимљиво видети и када је источнонемачки Интефлуг, који је такође покушао да понесе име Луфтханзе, почео да лети за Београд.
 
Na onu koja je dogovorena za podelu. Ako pretekne, biće i za dezert.
 
641.371 путник у августу (+9%) и 3.583.371 до сада (исто +9%). са стопом од 9%, до краја године се може очекивати 5.368.241 путник (+- 10.000). интересантно је да је број полетања и слетања мање више исти као прошле године, што значи да компаније шаљу веће авионе и да су ти авиони попуњенији
 
Johnny , za 11dana krece nova linija za Peking, ona bi trebala da ubrza mesecni rast putnika na solidno preko 10%
 
неће много утицати. прво, два пута је недељно, са међуслетањем у Прагу. друго, биће доста смањења у мрежи Ер Србије, плус укидање Абу Дабија. треће, Њујорка неће бити у октобру, јер ће авион ићи на реодван сервис, затим Виз Ер укида Нирнберг (биће само сезонски). свакако ће бити раст у односу на прошлу годинну, али не верујем да ће прећи више од 7-9%. штавише, плашим се да октобар и новембар не буду и мањи него прошле године
 
Bice nekih ukidanja i smanjenja ali ima i najava povecanja broja letova kao npr Transavia, meni se ipak cini da se linija za Peking imati primetnog uticaja na mesecni rast putnika.

Nisam znao za informaciju da avion koji leti za NY ide na redovan servis, ali mi prosto deluje neveovatno da zbog toga se zaustave letovi a ne da se unjami neki drugi avion?
 
зато што су дилетанти. Трансавиа повећава летове од фебруара, неће их сада повећати. у сваком случају, док не изађе зимски ред летења, тешко је проценити какви ће бити октобар и новембар
 
Nisu baš totalni diletanti nego imaju naređenje da cede suvu drenovinu pa to i rade. Etihad bi im papreno naplatio wet lease onog A340 što stoji u rezervi u Abu Dabiju pa su izračunali da im je najjeftinija opcija da uopšte ne lete dve nedelje.
 
не кажем да узму тај Етихадов 340, који би их коштао Бога оца, већ да су могли да нађу неки јефтинији широкотрупац на краткорочан лизинг. сигурно је да има компанија којима седи један до два широкотрупца у резерви. мада опет, и јефтиније је пребацити путнике на друге летова, вала има их доста између Београда и Њујорка
 
Upravo to. Sve dok imaju povoljnije opcije za rerouting nego što bi bio dvonedeljni wet lease A330, oni će to i raditi. Neko drugi bi se možda i otvorio za taj wet lease zarad kontinuiteta JFK linije i izbegavanja negativnog imidža ali u Er Srbiji se trenutno samo i isključivo reže. Deluju kao da narednih pet godina nemaju nameru da rade bilo šta drugo osim da režu šta god i gde god stignu. Pa ćemo da vidimo šta će da ostane na kraju.
 
Odlično je što smo sada povezani i sa Pekingom, kao glavnim gradom velike ekonomske sile. Od ove linije vidim samo benefite po Srbiju, isto kao što je po mom mišljenju i linija do Njujorka vrlo važna i trebalo bi je održavati po svaku cenu, makar je i država stalno subvencionisala. Inače, čitam večeras malo komentare na ovu vest i jedini je zaključak da nama kao narodu nema pomoći, toliko smo zajedljivi, pokvareni i besni da tu nema leka. Ne zna se jesu li gori botovi, ili antibotovi. Kad je osnovana Air Serbia-pisali su kako to nije ništa dok ne bude linije do Amerike. Došlo i to, onda se let do Njujorka ismeva i kuka kako se nema para za kartu i nema ko da leti..Sad let do Pekinga, na N1 se pokidaše od omalovažavanja kako to nije direktan let i kako je strašno što se sleće u Pragu-kao da se leti preko Severnog pola..kad sledećeg leta bude direktno, onda će da se kuka kako nema leta do Toronta..ovde se sve gleda toliko ostrašćeno i zajedljivo da je to užasno. Evo prvi kažem da nikada ne bih podržao ovu vlast, ali za povezivanje sa dve najjače države sveta-sve čestitke!
 
U pravu si da na internetu vri od maloumnika, ali, kao što ni svakodnevni let za Njujork, kao i poneki za Čikago, LA, Detroit, Pitsburg i Klivlend, nisu baš mnogo bili od pomoći SFR Jugoslaviji, ne znam ni od kakve će koristi biti 3-5 nedeljnih letova za Njujork Srbiji. Možda neko misli da to stvara kakav god povoljan utisak o zemlji u Stejt departmentu, ili, može biti, da time jačamo svoj uticaj u Senatu i u Predstvničkom domu, ili da privlačimo investicije, ali je meni takav rezon obavijen maglom taman koliko i Kip slobode tokom određenih dana u godini (maglovitih, dabome).

Ja ne bih na to trošio pare za kerozin, a ovi kako hoće. Sa druge strane, priča sa Hajnanom mi je smislenija, jer su u igri za aerodrom, ja tipujem da će možda biti i za Er Srbiju, dalje, kineskim turistima skoro da samo za Srbiju ne treba viza itd.
 
Vrh