Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Значи да је Аеродром НТ у периоду Јануар - Јул до сада имао 2.941.862 путника. Није лоше уопште.
 
Više od 23.000 putnika za jedan dan

Aerodrom "Nikola Tesla" je saopštio da je u julu ove godine prvi put opslužio više od 23.000 putnika u jednom danu.
"U julu je beogradski aerodrom čak četiri puta obarao istorijski dnevni rekord u broju putnika i poslednjeg dana
u mesecu postavio novi apsolutni rekord sa usluženih 23.139 putnika", navodi se u današnjem saopštenju.

Kroz beogradski aerodrom u julu je prošao 629.941 putnik, što je istorijski rekord na mesečnom nivou i povećanje
od sedam odsto u odnosu na isti mesec prošle godine...... (Beta, 01.08.2017)
 
Po ciframa gore navedenim, ispada da kroz aerodrom prodje +/- 5M putnika godisnje. Sad nisam siguran da li broj obuhvata i dolaske i odlaske posto nisam dovoljno edukovan po tom pitanju. Ali ako uzmem u obzir da ih pola plati aerodromsku taksu i da sad procitao sam da je taksa oko 20Eur ispada da ljudi prave 50M samo na taksama godisnje. Sad koliko aviokompanije dodatno plate, plus servis, gorivo, lokali, parking.......mislim da koncesija nije potrebna.
 
па отприлике узми да је пола/пола, ради лакше рачунице. и наравно да је концесија непотребна, али јбг, газда рекао да мора
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468816#p468816:3ododkrg je napisao(la):
lukarts » Sre Avg 02, 2017 6:25 am[/url]":3ododkrg]Po ciframa gore navedenim, ispada da kroz aerodrom prodje +/- 5M putnika godisnje. Sad nisam siguran da li broj obuhvata i dolaske i odlaske posto nisam dovoljno edukovan po tom pitanju. Ali ako uzmem u obzir da ih pola plati aerodromsku taksu i da sad procitao sam da je taksa oko 20Eur ispada da ljudi prave 50M samo na taksama godisnje. Sad koliko aviokompanije dodatno plate, plus servis, gorivo, lokali, parking.......mislim da koncesija nije potrebna.

Ukupan broj obuhvata sve odlazece i dolazece putnike.

Cenovnik po terminalima:

Terminal I
- po odlazecem putniku je 12eur
- za transferne putnike je 4eur
- bezbednosna taksa je 4,48eur

Terminal II - 16,5eur
- po odlazecem putniku je 16,5eur
- za transferne putnike je 4eur
- bezbednosna taksa je 4,48eur

Za novootvorenu liniju, avio prevoznik ima u prvoj godini popust od 20% na ukupan iznos fakture za Putnicki servis a u drugoj godini 10%.
Prevoznici koji prevezu preko 500.000 putnika (u ovom momentu samo ASL koji ucestvuje sa 50% saobracaja na BEG) u odlasku u jednoj godini, 4.5eur po odlazecem putniku na fakturi za putnicki servis za putnike otpremljene sa T2.
Ne zaboravi da osim prihodne postoji i rashodna strana.
 
било једном 1985. године

3543454445.jpg
 
Читао сам својевремено у Јатовој ревији разговор са неким старим капетаном, који је рекао да је једном приликом у Дубаију видео паркиране четири Јатове "десетке"; нажалост, није имао фото-апарат при себи.
 
могуће је, јер су преко Дубаија ишла два недељно Београд-Дубаи-Сингапур-Мелбурн-Сиднеј и једном недељно Београд-Дубаи-Куала Лумпур-Сингапур. е сада, пошто је ЈАТ увек био познат по логичном и смисленом реду летења, сасвим је реално да се 4 ДЦ-10 нађу у једном моменту у Дубаију
 
...а богме и Београд - Дубаи - Калкута - Бангкок - Пекинг.
 
Vrlo teško, uvek su dve D10 bile u USA/CAN rotacijama, a koliko me pamćenje služi, JAT ih je imao max 5 u jednom trenutku.

Jedino neka ultra-vanredna okolnost je mogla dovesti do 4 D10 na DXB.
 
Па, нормално, монсун у Бангкоку, квар у Питсбургу, поремети се ред летења итд.
Није ни капетан то помињао јер је било уобичајено.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469907#p469907:2c3wxo2g je napisao(la):
Kartograf » 07 Aug 2017 13:48[/url]":2c3wxo2g]Vrlo teško,..
Tesko su mogle da se vide sve 4 banke zajedno (istovremeno) i u Bgdu
stari Bg Loud-Masteri su bili pravi goniči ... :lol:
 
Uh kakav "melem" za oči i uši večeras oko 8 :vops: , ogromni "Queen of the skies", Silk Way West Airlines B747-8F VQ-BVC, koji se tromo penje kroz oblake iznad Banovog brda na putu za Kabul! :mrgreen:
 
9f30a47e37a41c65b52009d982b50cd9.jpg
1266a842672e360ffd07a0fe33c3b84e.jpg
d4f99bb936e818fdcf29980a6646fb70.jpg
b1e90af861a9e594c00b07e71225444a.jpg
dd0d4e3bbf3943cdc583e149dafef8f0.jpg
d60c11d982ff958e2e8c9a924fd8e66b.jpg
a431ff8f7de58262b59b1b1d00ece09e.jpg
d62ae22eefa3d85194cab6139f6a2c4e.jpg
ba67637662ff9d6916dd842a6bd187d2.jpg
68844e2f0125ca447ab786add4165f20.jpg
c61d7155e83ddd2de550490746c72976.jpg
5afb2157fd38739062eb4036d6523c88.jpg
12ee1f530dad49b63470bc811e98aa9a.jpg
949301ac65e54fcd06a199f51b5ce531.jpg
4959c886faf5c92de168b3b0aba1a42f.jpg
46388e71ea5f1dbeb9fb489eea8d220c.jpg



Zavrsena je rekonstrukcija puta do aerodroma sa auto puta. Najzad nece biti balvana koji parkiraju svoja vozila sa strana jer su napokon stavljene bankine sa desne strane.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li su proširili ulazak na aerodromski put sa autoputa iz smera Šida. Bukvalno 50m od mesta gde je ta traka za silazak sa autoputa ulazila na aerodromski put počinjao je put sa četiri trake. Bilo je potrebno samo da se za tih 50m proširi aerodromski put na dve trake i onda bi vozila koja dolaze od Šida ulazila na aerodromski put bez zaustavljanja na nepreglednoj i veoma opasnoj raskrsnici gde su se ranije već događale tragične saobraćajne nesreće.
 
Hvala Stevo. Da naravno zastotna ograda...odomacio se neispravan izraz i kod mene...:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bice vanrednih kargo letova ovih dana, tako da ce `grbavi` biti cesci gost.
 
Vrh