Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ja sam protivnik koncesije, veliki, ali s druge strane, kao neko ko radi na ANT koncesionara vidim kao jedinu mogucnost da gomila ljudi u operativi,koja radi preko omladinskih zadruga ili PP ugovora bude primljena u radni odnos i onda konacno, mozda, dobije pravo na godisnji odmor,bolovanje,dobit i ostalo. I kao neko, ko ce biti, razume se, vodjen logikom maksimizacije profita, rasterati sljam koji se namnozio ne biste verovali do koje mere ii koji sedi tamo za prosecno 80 000din, a jedini ucinak im je utrosak struje (verujte mi ne karikiram nista),a zbog kojih kvalitetni ljudi,koji hoce da uce i napreduju, tavore, jer su `ispunjene kvote`. Verujem da je tako i u ostatku javnog sektora, ali ovo gledam svaki drugi dan i ne prestajem da se gadim. Posla sve vise, a ljudi, narocito kvalitetnih i na pravim mestima, sve manje.
 
Ne mislim, naivno se nadam, jer zaista ne vidim drugi nacin da se to promeni.
U stvari, ne nacin, nacina uvek ima, ali ne vidim volju.
A valjda je normalna stvar, da ljudi koji rade (neki vrlo odgovorne poslove) i privredjuju imaju adekvatnu nadokadnu za to. Neke moje kolege rade i po 8 godina bez odmora i bolovanja, a neko dosao pre par meseci i sevnula mu dobit s neba, onako, da ima za letovanje, pored plate. Takodje je dobrano manja plata za isto radno mesto, nego kad si u radnom odnosu.
Nagurali su previse,zaista previse nebitnih ljudi koji vuku ogromne plate, a ovamo za ostale `zabrana zaposljavanja` i ozbiljan manjak radnika u operativi. Sad kad su bile vrucine, malo malo, pa iznose nekog.
Nije da sad ja kukam, ali ogromna nepravda je prema ljudima koji zapravo nose posao svaki dan i svaku noc. Zna svako gde mu je mesto, samo hoce da bude jednak sa drugima. Nezadovoljan zaposleni je najskuplji zaposleni.

A ako nismo neophodni za funkcionisanje, sa svim obukama koje smo prosli u koje su oni ulagali (npr moj DGR category 6 kosta ohoho), neka nas razujri koncesionar. Posteno, ako mene pitas. Na posao si dosao da radis, a ne da pola smene spavas, a pola pijes kafu (ili obrnuto, kako ko voli).
 
Zašto samo nismo, kao Zagrebčani, izgradili novi aerodrom? Sad sam im bio na novom aerodromu i mnogo je lep, sa velikom perspektivom za rast. Zar vredi ulagati toliki novac u zgrade izgradjene u 50im i 60im? Koliko god da sredimo enterijer, te zgrade nikad nece izgledati nove, niti imati efikasnost kao nove.
 
gosha":3un3x47s je napisao(la):
Bice vanrednih kargo letova ovih dana, tako da ce `grbavi` biti cesci gost.

Kao što je gosha najavio teretni džambo i danas na BEG, Silk Way VQ-BVB B748 za Kabul!

Zvezda sutra za Krasnodar sa Enchance Aero Group ERJ-145.
 
Ovi nece od svojih para da prave nepotreban drugi toranj nego oce da fataju jos nepotrebnji kredit

Bar da nama prave
vec nekom koncesionaru ....
A jos ako nas zavrne.... pored dugova osta ce i kredit da vracamo.....
Suludo i nepotrebno .....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471696#p471696:1093gb3k je napisao(la):
boca-ica » 16 Avg 2017 11:33 am[/url]":1093gb3k]..Bar da nama prave vec nekom koncesionaru ....
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468148#p468148:1093gb3k je napisao(la):
dragan » 29 Jul 2017 05:58 pm[/url]":1093gb3k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468125#p468125:1093gb3k je napisao(la):
boca-ica » 29 Jul 2017 12:35 pm[/url]":1093gb3k]...Po svemu sudeci samo hoce o nasem trosku sto vise da daju koncesionsru ...
Aerodrom se daje na koncesiju, a ne Kontrola leta.... to zna svako polupismen u Srbiji.
 
Za prelete i vodjenje aviona po koridorima
Ne treba toranj
On je neophodan pri sletanju i poletanju kao i aerodromskoj operativi.

Ili znate neku klasican aerodrom bez tornja ?

On je sastavni deo pa i ovaj sadasnji pripada aerodromu samo sto u njemu rade kontrolori
i jos neke dr sluzbe

isto kao sto carinski prostir koriste carinici a taj prostor je vlasnistvo aerodroma a samo ustupljen na koriscenje...
:sesir:
 
boca-ica lupa gluposti po obicaju

trenutni toranj jeste u vlasnistvu AB-a, novi toranj gradi SMATSA i bice njeno vlasnistvo
 
Hvala za etiketiranje. :(

Sobzirom da post ima svega
sedam kratkih retka
Ima li jedan ne istinit ?
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471746#p471746:2o5vr72y je napisao(la):
boca-ica » 16 Avg 2017 04:59 pm[/url]":2o5vr72y]..On je neophodan pri sletanju i poletanju kao i aerodromskoj operativi. ..
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468127#p468127:2o5vr72y je napisao(la):
dragan » 29 Jul 2017 01:03 pm[/url]":2o5vr72y]Aerodrom NT radi po magli i noću, pa nije neophodan 'vizuelni kontakt' sa tornja
jer 'SMATSA' ima razne sisteme za kontrolu leta i komunikaciju sa avionima,..itd.
 
Boco, u tvom najboljem interesu je da konačno shvatiš i prihvatiš da taj novi toranj neće biti u vlasništvu koncesionara niti će on imati bilo kakve ingerencije nad njim. Mislim da se čak ni fizički neće nalaziti na zemljištu aerodroma već na onom koje pripada SMATSA. A sve i da ga smeste usred aerodroma to neće promeniti njegov status. Nijedan koncesionar nije uz aerodrom dobio na korišćenje prilaznu kontrolu leta pa neće ni beogradski.
 
Hvala Vama na dobroj volji :) :kk: :)
ne zelim nikogo na iritiram ...

Do sada, kad nisam bio u pravu. to na forumu i priznam - napišem
a siguran sam da ce mo ovo nastaviti po dodeljivanju koncesije
ponekad je teško videti šumu od jednog stabla....

Neko vreme sigurno necu o tome ni slovo, dok ne kucne čas...
pa ce mo tada videti da li ,, Car ima novo odelo ili je go,, :lol:

:sesir:

dragane
toranj ne služi samo za poletno sletne manerve
nego i dr. aerodromskoj operativi bez obzira na vidljive uslove ,
al to neka ti drugi objašnjava jer to nije životno pitanje kao što je bilo na ,,onoj,, temi
pozdrav :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471899#p471899:2c3h75bh je napisao(la):
boca-ica » 17 Avg 2017 03:07 pm[/url]":2c3h75bh].., al to neka ti drugi objašnjava..
Moj kum radi dugo godina u Kotroli leta, pa mi on daje 'objašnjenja' ako treba.

Uostalom, ja nigde nisam ni pisao čemu sve služi aerodromski toranj, već sam
tebi objašnjavao da nije neophodan vizuelni kontakt i dao ovaj link SMATSA.
 
Moj kum radi dugo godina u Kotroli leta, pa mi on daje 'objašnjenja' ako treba.
Odlično si shvatio nj. objašnjenje :lol:

dragan » 29 Jul 2017 01:03 pm wrote:
Aerodrom NT radi po magli i noću, pa nije neophodan 'vizuelni kontakt' sa tornja
jer 'SMATSA' ima razne sisteme za kontrolu leta i komunikaciju sa avionima,..itd.

Sobzirom da ne treba ni stari toranj jer ima te nove sisteme
tek onda ne treba ni novi :lol: :lool: :lol:
 
Ti si ovde pokazao svoje znanje o ovoj temi i ostalo je samo da se cerekaš sam sebi.

I naravno opet ti znaš šta treba da se negde gradi, kao i na nekim drugim temama.
 
ako ti kum stvarno dugo radi tamo
obazno ga pozdravi jer sigurno smo cesto fruštokovali zajedno u ( staroj) menzi sukla :sesir:
 
некада је у Југо летео

jat.jpg
 
Pakovali mi ficu za Ameriku pre dve godine, mnogo lepo ocuvan primerak, a i deda nam se zahvalio iz Njujorka :) Ne bi me cudilo da je na slici isti load-er koji se koristi i danas :D
Nego pricale mi matore kolege, da je tada neki lik kupio Yuga u Americi i da ga manje kostao tamo+cena prevoza, nego da ga je uzeo u Kragujevcu...da li je istina, pojma nemam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472648#p472648:akgxg4cn je napisao(la):
gosha » 21 Авг 2017, 15:47[/url]":akgxg4cn] Nego pricale mi matore kolege, da je tada neki lik kupio Yuga u Americi i da ga manje kostao tamo+cena prevoza, nego da ga je uzeo u Kragujevcu...da li je istina, pojma nemam.

Застава је губила силне паре на продаји Југа у Америци, јер су га продавали испод цене. види сам, ако је овде коштао око 4.000$, како је могао тамо исто да кошта, а треба платити и трамспорт?
 
Vrh