Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

зато ја говорим сво време да ће Винци да буде купац/концесионар
 
d59e54d466586bc25753b1f087a80ee6.jpg

Nadam se da ce uskoro promenit ove najneudobnije stolice od svih mogucih stolica na ovom svetu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431871#p431871:q46xc0j3 je napisao(la):
vucko » 04 Феб 2017, 14:40[/url]":q46xc0j3]Korupcija?

не знам, можда је и било корупције, али не, већ сам све то што је Пиштаљка написала већ видео. ем имају истог власника, ем су из исте државе, а негде сам већ нашао да су у некој држави урадили сличан посао, али не око аеродрома. а још држава потписује са Винцијем неки уговор, не могу да се сетим шта тачно, пре пар месеци
 
Korupcije je bilo sigurno. Ona je neizbežna.
Sukob interesa na stranu, najbitnija stvar će biti šta putnici dobijaju davanjem Aerodroma pod koncesiju. Zaista je besmisleno uopšte to činiti ukoliko se ništa bitnije ne poboljša.
Država (ili ko već daje koncesiju) ne bi smela da ide ispod nekih stvari:
-Izgradnja hotelskog sadržaja
-Izgradnja železničke veze (suprotno onome što T6 piše, to i nije toliko neostvarivo)
-Garantovane šatl linije sa većim gradovima u celoj zemlji
Možda i izgradnja još jedne zgrade ukoliko bude došlo do bitnijeg rasta broja putnika.
 
Malo vesti iz istočnog susedstva.
Aerodrom Sofija je prošle godine zabeležio rast broja putnika u odnosu na promet iz 2015. za skoro 900.000 i pretekao je BEG u 2016.!

Kod njih je proces traženja koncesionara već započeo, ali otvaranje ponuda se nonstop odlaže, što zbog nestabilne političke situacije i dolazećih izbora, što zbog primedbi komisije za zaštitu konkurencije posle žalbe kuvajtske Kharafi Group, poslednji datum u igri je 19.maj 2017.

Kuvajtska firma Kharafi Group koja je radila poslove na izgradnji nove piste i rekonstrukciji postojeće u Sofiji je na međunarodnoj arbitraži dobila spor sa aerodromom i treba da im se isplati 26,3 mil. USD sa kamatom, da im se vrati garancija od 10,3 mil. USD i da se plate sudski troškovi od 5 mil. GBP, ćeka se samo potvrda bugarskog suda!
Inače ceo projekat je finansiran putem pozajmice iz kuvajtskih fondova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431756#p431756:6ocyccgz je napisao(la):
Igor » 03 Feb 2017 04:29 pm[/url]":6ocyccgz]Prosla zima je bila slabija u odnosu na 2015. tako da je realnije uporediti brojku sa jan. 2015.

I tu je povećanje. Januar 2015. je imao 308k putnika a ovaj januar 329k.
 
Air Serbia je u januaru 2017. imala isti broj putnika kao u januaru 2015. Zapravo nešto malo više (+0,6%). Stranci su sa druge strane imali porast 2017/2016 od 15%, a 2017/2015 od 13,7%
 
Sofija je:

- glavni grad države koja nema bipolarni poremećaj.
- blizu veoma dobrih i uredjenih ski centara sa dosta snežnih dana
- ima domaće letove
- ima nov terminal
- ima metro vezu sa gradom.

A šta je West Pyongyang a.k.a. BEG?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432238#p432238:2rsex76t je napisao(la):
tragac » 06 Feb 2017 07:03 pm[/url]":2rsex76t]Sofija je:

- glavni grad države koja nema bipolarni poremećaj.
- blizu veoma dobrih i uredjenih ski centara sa dosta snežnih dana
- ima domaće letove
- ima nov terminal
- ima metro vezu sa gradom.

A šta je West Pyongyang a.k.a. BEG?
Ima one nelegalne taksiste koji te vuku za rukav i ubacuju ko kidnaperi u svoja vozila?
 
tragac":2bsweut0 je napisao(la):
Sofija je:

- glavni grad države koja nema bipolarni poremećaj.
- blizu veoma dobrih i uredjenih ski centara sa dosta snežnih dana
- ima domaće letove
- ima nov terminal
- ima metro vezu sa gradom.

A šta je West Pyongyang a.k.a. BEG?

Sve je to Sofija bila i 2015.godine pa je imala 4.088.943 putnika naspram "zapadno pjongjanskih" 4.776.110!
A i "Zapadni Pjongjang" ima svoje "domaće" letove, to su Tivat i Podgorica(Sarajevo,Skoplje)!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432238#p432238:10ecibiq je napisao(la):
tragac » 06 Феб 2017, 19:03[/url]":10ecibiq]Sofija je:

- glavni grad države koja nema bipolarni poremećaj.
- blizu veoma dobrih i uredjenih ski centara sa dosta snežnih dana
- ima domaće letove
- ima nov terminal
- ima metro vezu sa gradom.

и опет су слабији од Београда. ове године су имали двоцифрен раст само због рата Виза и Рајана. да се нама није десио бедан период јануар-април, и даље би бежали Софији за 300-500 хиљада. ионако ће је Београд поново престићи ове године, јер из Софије нема нових летова, и раст ће им бити далеко скромнији

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432238#p432238:10ecibiq je napisao(la):
tragac » 06 Феб 2017, 19:03[/url]":10ecibiq]A šta je West Pyongyang a.k.a. BEG?

овај назив нећу ни да коментаришем :roll:
 
Sofija će ove godine imati najmanje milion novih putnika, a možda čak i 1,5 mil. Beograd će ostati daleko iza. Već sad je iza Sofije, koja nas je prešišala za 30-tak hiljada. Beograd što je rastao rastao je. Nema više. Bajka je gotova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432293#p432293:qmwfsxsm je napisao(la):
belgrey » 07 Feb 2017 08:06 am[/url]":qmwfsxsm]Sofija će ove godine imati najmanje milion novih putnika, a možda čak i 1,5 mil. Beograd će ostati daleko iza. Već sad je iza Sofije, koja nas je prešišala za 30-tak hiljada. Beograd što je rastao rastao je. Nema više. Bajka je gotova.

Da, kao kada si onomad objavio bombastičan naslov: "GOTOVO, AERODROM JE OD DANAS GUBITAŠ" pa se ispostavilo da tvoja doom&gloom prognoza nije baš bila zasnovana na nekoj realnosti već mnogo više na ogromnoj želji da sve redom propadne kako bi barem ti mogao da se tom propašću naslađuješ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432289#p432289:3sffrp1o je napisao(la):
JohnnyLee » 07 Feb 2017 07:03 am[/url]":3sffrp1o]
и опет су слабији од Београда. ове године су имали двоцифрен раст само због рата Виза и Рајана. да се нама није десио бедан период јануар-април, и даље би бежали Софији за 300-500 хиљада. ионако ће је Београд поново престићи ове године, јер из Софије нема нових летова, и раст ће им бити далеко скромнији

Rat Wizza i Ryana ne mora nužno da se završi ove godine, može da se otegne i u sledeću. A sve i da se okonča ove godine povlačenjem jednog od njih, ovaj drugi će opet generisati mnogo veći broj putnika nego druga Wizzova letelica na BEG. Air Serbia to neće moći da nadoknadi sve i da završi ovu godinu sa dvocifrenim rastom tako da će SOF najverovatnije ostati ispred BEG. Ono što bi u Sofiji moglo da iskomplikuje stvari je koncesija jer koncesionar nema teorije da zadrži postojeći cenovnik. Tako da, ili će koncesija biti odložena dok traje ova Wizz-Ryan žurka ili će ugovor o koncesiji biti sastavljen tako da aerodromska taksa i dalje bude badava a koncesionar od države naplati razliku između te i "ekonomske" cene.
 
Naš adut su turisti sa prijateljskog Vostoka koje će Dragi Vođa da dovuče.

West Pyongyang, nego šta! Razlike su sve manje, a sličnosti sve brojnije i svakim danom očiglednije.
 
Živeo si u Pjongjangu pa na osnovu toga možeš da tvrdiš da mu je Beograd sve sličniji i da je to sve očiglednije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432298#p432298:10fthdt4 je napisao(la):
beowl » 07 Феб 2017, 08:57[/url]":10fthdt4]Rat Wizza i Ryana ne mora nužno da se završi ove godine, može da se otegne i u sledeću. A sve i da se okonča ove godine povlačenjem jednog od njih, ovaj drugi će opet generisati mnogo veći broj putnika nego druga Wizzova letelica na BEG. Air Serbia to neće moći da nadoknadi sve i da završi ovu godinu sa dvocifrenim rastom tako da će SOF najverovatnije ostati ispred BEG. Ono što bi u Sofiji moglo da iskomplikuje stvari je koncesija jer koncesionar nema teorije da zadrži postojeći cenovnik. Tako da, ili će koncesija biti odložena dok traje ova Wizz-Ryan žurka ili će ugovor o koncesiji biti sastavljen tako da aerodromska taksa i dalje bude badava a koncesionar od države naplati razliku između te i "ekonomske" cene.

нисам ни рекао да ће се завршити, већ да ће стагнирати стопа раста. не верујем да и ове године могу да генеришу милион путника, нарочито што ништа ново није најављено

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432293#p432293:10fthdt4 je napisao(la):
belgrey » 07 Феб 2017, 08:06[/url]":10fthdt4]Sofija će ove godine imati najmanje milion novih putnika, a možda čak i 1,5 mil. Beograd će ostati daleko iza. Već sad je iza Sofije, koja nas je prešišala za 30-tak hiljada. Beograd što je rastao rastao je. Nema više. Bajka je gotova.

знаш и сам да је авиосаобраћај врло непредвидив. а и рекао бих да си заборавио Трансавију и други авион Виз Ера, редовну линији Елинера, дужу сезону Вуелинга. тако да раста ће свакако бити

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432299#p432299:10fthdt4 je napisao(la):
tragac » 07 Феб 2017, 09:02[/url]":10fthdt4]West Pyongyang, nego šta! Razlike su sve manje, a sličnosti sve brojnije i svakim danom očiglednije.

наведи неке сличности
 
Svi zaboravljate da će na Teslu od ove godine sletati i RyanAir.

...pod uslovom se se neki let za Niš zbog magle preusmeri na BEG...
 
неће. у случају магле, Рајан наставља за Софију, а Виз слеће у Београд
 
Него, је л може неко мени да објасни смисао најновијих улагања на Тесли? Управо је, наиме, почела трећа фаза обнове Терминала 1 и у оквиру ње - постављање 28 шалтера за чекирање пртљага на простору некадашњих домаћих долазака. За млађе који се не сећају - ту су некада биле покретне траке за испоруку пртљага, баш као у подруму Терминала 2.
Шта сад ту мени ни јасно? Па, то, што се упорно улаже у одлазне капацитете (планирана је и изградња читавог анекса иза Ц-фингера), а доласци ће бити за готово 50% мањи него 1980-их.

Може ли бити да ће, после свих ових инвестиција, аеродром имати капацитет за отпремање нпр. 10 милиона путника, и за прихват 7-8 милиона, што обесмишљава прву ставку у потпуности?

Да ли је због несналажења у овој проблематици (тј. због нестручности управе) директор недавно најавио међународни тендер за процену капацитета аеродрома?
 
не разумем шта хоћеш да кажеш

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432327#p432327:3dtj8xck je napisao(la):
belgrey » 07 Феб 2017, 12:08[/url]":3dtj8xck]Od koncesije sofijskog aerodroma izgleda nema ništa. A nemojte zaboraviti da su i Wizz i Ryanair počeli od kraja godine sa novim linijama, dakle taj rast će svoj puni efekat pokazati upravo u 2017. godini. Samo te dve kompanije mogu da generišu novih milion (pa čak i mnogo više) putnika godišnje.
http://www.aviatica.rs/koncesija-aerodr ... neizvesna/

реално, нема ништа ни од концесије београског
 
Meni T2 toliko loše deluje ,naročito deo gde su dolasci, mnogo je skučeno, a ceo T2 je već zreo za remont.

Nekako mi deluje da je najbolje da se T2 prilikom naredne rekonstrukcije malo reorganizuje, da se malo bolje organizuje prostor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh