Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Zbog radova trenuto je zatvoren prolaz izmedju 2 terminala do daljnjeg

69856ce6c3ede6339d5986cd3e061113.jpg

74b54618a36c576a84f20a4266ed6184.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432327#p432327:3nnsdcti je napisao(la):
belgrey » 07 Feb 2017 12:08 pm[/url]":3nnsdcti]Od koncesije sofijskog aerodroma izgleda nema ništa. A nemojte zaboraviti da su i Wizz i Ryanair počeli od kraja godine sa novim linijama, dakle taj rast će svoj puni efekat pokazati upravo u 2017. godini. Samo te dve kompanije mogu da generišu novih milion (pa čak i mnogo više) putnika godišnje.
http://www.aviatica.rs/koncesija-aerodr ... neizvesna/

@belgray
Koliki je moj deo? :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432403#p432403:1j1xyyhb je napisao(la):
Urke » 07 Feb 2017 11:56 pm[/url]":1j1xyyhb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432327#p432327:1j1xyyhb je napisao(la):
belgrey » 07 Feb 2017 12:08 pm[/url]":1j1xyyhb]Od koncesije sofijskog aerodroma izgleda nema ništa. A nemojte zaboraviti da su i Wizz i Ryanair počeli od kraja godine sa novim linijama, dakle taj rast će svoj puni efekat pokazati upravo u 2017. godini. Samo te dve kompanije mogu da generišu novih milion (pa čak i mnogo više) putnika godišnje.
http://www.aviatica.rs/koncesija-aerodr ... neizvesna/

@belgray
Koliki je moj deo? :sesir:

:kk:
Čekao sam nekoliko dana bugarku da mi autorizuje svoje izjave i ti u međuvremenu objaviš taj post. Uplašio sam se da si mi pokvario temu, ali si zapravo dao odličnu najavu. U pravom trenutku!
 
@belgrey
ako intervju je još uvek otvoren
bilo bi bar meni a mozda i drugima interesantan odgovor nekog ,,sa strane,, (bez emocija)
koliki je Bauk za dr. regionalne avio luke
potecionalno otvaranje (uz našu postojecu luku Nikola Tesla i) i Bataje za low cos i carrgo
jer praktično dva velika bliska aeroedroma bi se lako pretvorila u regionalni mega avio centar
a čini mi se to jeste veliki Bauk istočne avio-evrope
:sesir:
 
Boca-ica, bez ljutnje ali nisam ništa razumeo. Kakav intervju? Od koga bi voleo da dobiješ odgovor? Mene ili nekoga drugog (preko mene)? I šta je zapravo pitanje? Da li bi pretvaranje Batajnice u lowcost/cargo aerodrom ugrozilo ...??? koga?
 
његов сан је да се Батајница отвори за цивилни саобраћај. то је суштина. али ни ја нисам разумео шта је тачно хтео да пита
 
Čovek pita zbog čega se čitava istočna Evropa plaši koncepta u kojem najveći grad u zemlji ima dva aerodroma (jedan za legacy i jedan za lowcost i kargo saobraćaj) pa onda ta dva aerodroma zajedno naprave neku magičnu sinergiju, pokidaju sve konkurente i zahvaljujući tome što funkcionišu odvojeno postanu mega čvorište svetskog ranga. Dakle, zašto niko u istočnoj Evropi nije prepoznao ovu očiglednu ekonomsku logiku i sproveo takav projekat u delo? Zašto je čak i Bukurešt odustao od ovog tako očiglednog recepta za uspeh i sve prebacio na OTP? Mislim da je to pitanje na koje treba pronaći odgovor...
 
Варшава је у Источној Европи, као и Кијев.
Него, читам, забраниће и комби-превоз, што ће, изван сваке сумње, приближити јефтине аеродроме становништву Београда и северног дела Србије...
 
Sto se gea tursa tice i treba da ih zabrane. Pa to su legende prevare i lose usluge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432461#p432461:csbspru6 je napisao(la):
Пантограф » 08 Феб 2017, 12:21[/url]":csbspru6]Варшава је у Источној Европи, као и Кијев.

Варшава је у Централној Европи, а на Модлин само слеће Рајанер. не знам која је економска логика постојања Жуљанија поред оноликог Бориспиља у Кијеву. а ми смо, задњи пут када сам проверио, Југоисточна Европа

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432461#p432461:csbspru6 je napisao(la):
Пантограф » 08 Феб 2017, 12:21[/url]":csbspru6]Него, читам, забраниће и комби-превоз, што ће, изван сваке сумње, приближити јефтине аеродроме становништву Београда и северног дела Србије...

не треба да забране. треба само да уреде тај тотални хаос

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432457#p432457:csbspru6 je napisao(la):
beowl » 08 Феб 2017, 12:11[/url]":csbspru6]Čovek pita zbog čega se čitava istočna Evropa plaši koncepta u kojem najveći grad u zemlji ima dva aerodroma (jedan za legacy i jedan za lowcost i kargo saobraćaj) pa onda ta dva aerodroma zajedno naprave neku magičnu sinergiju, pokidaju sve konkurente i zahvaljujući tome što funkcionišu odvojeno postanu mega čvorište svetskog ranga. Dakle, zašto niko u istočnoj Evropi nije prepoznao ovu očiglednu ekonomsku logiku i sproveo takav projekat u delo? Zašto je čak i Bukurešt odustao od ovog tako očiglednog recepta za uspeh i sve prebacio na OTP? Mislim da je to pitanje na koje treba pronaći odgovor...

зато што нема економске логике. нарочито не у Србији, где главни аеродром не може да намакне 5 милиона
 
Bivši šef poslaničke grupe SNS Zoran Babić, trebalo bi da bude postavljen na čelo Aerodroma "Nikola Tesla".
http://www.alo.rs/vazduplohov-babic-dir ... roma/94722

Reč koja je obeležila njegovu dosadašnju političku karijeru je vezana za avijaciju, realno logičan izbor za novog direktora aerodroma NT!
Pitanje je da li ova vest ima nekog osnova jer preneli su je , uz Alo, još neki sajtovi pozivajući se na Kurir, ali na kurirovim stranicama ništa ne piše, ne znam za štampano izdanje!
 
Е, много сам захвалан колеги форумашу на гореизнесеној поуци из земљописа, ал још чекам да ми неко од апологета ваздушног устројства Србије (у Југоисточној Европи, али не баш и на Балкану, пошто сурчински аеродром, је л тако, није на том полуострву) одговори на претходни пост, тј. на питање о логици која стоји иза експанзивног повећања капацитета за одласке, уз истовремено трајно смањење капацитета за доласке на постојећим терминалима АНТ.

Дакле, хоћемо ли због таквог управљања Аеродромом НТ морати да улажемо огроман новац у градњу дефакто још једног аеродрома поред постојећег (мастер план предвиђа буквално "Сурчин 2", а то нико од ових којима је споран обичан, хиљаду пута јефтинији терминалчић за лоукост у Батајници попут оног на Пониквама не помиње)?

Вештачки индукована мегаломанија? Зла намера или незнање?

Чекам одговор...
 
не разумем какво смањење капацитета долазака спомињеш. капацитет је исти, не смањује се

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432466#p432466:19pmczz4 je napisao(la):
Urke » 08 Феб 2017, 12:41[/url]":19pmczz4]
Bivši šef poslaničke grupe SNS Zoran Babić, trebalo bi da bude postavljen na čelo Aerodroma "Nikola Tesla".
http://www.alo.rs/vazduplohov-babic-dir ... roma/94722

Reč koja je obeležila njegovu dosadašnju političku karijeru je vezana za avijaciju, realno logičan izbor za novog direktora aerodroma NT!
Pitanje je da li ova vest ima nekog osnova jer preneli su je , uz Alo, još neki sajtovi pozivajući se na Kurir, ali na kurirovim stranicama ništa ne piše, ne znam za štampano izdanje!

надам се да то није истсина. ипак је извор Курир
 
Пантограф":sw1dj52z je napisao(la):
Варшава је у Источној Европи, као и Кијев.
Него, читам, забраниће и комби-превоз, што ће, изван сваке сумње, приближити јефтине аеродроме становништву Београда и северног дела Србије...
Zabranice kombi prevoz zato sto neko iz vlasti, ko poseduje preduzece/a za drumski prevoz, misli da kombiji remete njegov monopol, sto je nedopustivo. Price o bezbednosti su samo dimna zavesa, kako to kod nas obicno biva.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Ne razumem zašto grad Beograd brani toliko taksiste da im ograničava broj, pa čak i uništava konkurenciju u vidu kombi prevoznika.

Ja sam lično imao više problema sa legalnim taksistima sa sve TX tablama nego tim zlim vozačima kombija koji su državni neprijatelj broj 1 ove nedelje.

P.S.Država ne zna kako da oporezuje prevoznike, ali zato je sa taksistima sve ok.
 
^ Slazem se, samo se plasim da cemo onda imati mrtvih po ulicama.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
belgrey wrote: ....Čekao sam nekoliko dana bugarku da mi autorizuje svoje izjave ...
zvučalo mi da čekaš autorizaciju izjava iz intevijua... jer to tako i ide...
al hajde .... zbog što kraceg pisanija javljaju se i nejasnoće :)

beowl wrote: Čovek pita zbog čega....
Dabome , HVALA na pravilnom razumevanju. :kk: :D :kk: + 1 :)

JohnnyLee wrote : његов сан је ...
Hvala Johni :) al to je više naša nužnost sutrašnjice , nego san

:arrow:
Svi Bataju doživljavaju kao neprijatelja ANTa
a zapravo ona može mnogo da pomogne Tesli u povecanjju broja letova, putnika i robe
u starijim postovima sam to izlagao stavku po stavku.... al da ne davim...ponovicu samo jednu

Nama sa dve bliizanačke Bg-luke (putnički i robni transver tranzita je 20 min) i
isplatljivo je da osetno oborimo cene pruženih usluga
a to je bitna stavka u izboru svih avio kompanija za opredelenje
kad ima u neposrednom okruženju dosta pojedinačnih dr. luka sa sl. geostrat. položaima

manja pojeinačna naplata a povecan obim na kratke staze ne bi promenili prihode
stvaranjem dual-,,balkanskog avio centra,, na duže rokove povecali bi prihode


soc-emocijalno otvranje luke u Nišu , samom ANTu ne čini nikakvu pomoć u napredovanju
jer 240km sprečava ikakav putnički i robni transver tranzitnih elemenata

Čak i ovo napisano nije protiv ANTa niti favorizovanja Bataje vec predlog
kako da predjemo na ,,dual mod ,, koj bi sigurno doprineo aerodromu Nikola Tesli da poveca
broj letova
broj putnika
broj robe

Imamo velikih smetnji i kočnica sa ino strane, te ne treba kočiti još i iznutra sa crnim gledištima
:sesir:
 
Ko to ima preduzece za prevoz putnika pa mu smeta konkurencija
 
U jednom od komentara na B92 neko je pretpostavio da je to onaj lik što voli da se potuče s policijom i često gubi ličnu kartu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432312#p432312:1u85mg1y je napisao(la):
beowl » 07 Feb 2017 10:10 am[/url]":1u85mg1y]Živeo si u Pjongjangu pa na osnovu toga možeš da tvrdiš da mu je Beograd sve sličniji i da je to sve očiglednije?
O tek sad vidim ovo.

Šta reći, nadam se da ste sva petorica uživali u sendvičima.
 
Ja lično bih uživao kada bi ti jednom odgovorio na postavljeno pitanje umesto da ga spinuješ u vređanje sagovornika. Ali dobro, neke stvari se jednostavno nikada ne dogode pa bože moj.
 
Pa ako tvrdiš da se Beograd ubrzanim procesom pretvara u glavni grad najizolovanije države na planeti onda ne vidim čime takvu tvrdnju možeš da potkrepiš osim ličnim iskustvom odande. Uz to, pitanje kao takvo nije spin jer si u nekoliko postova insistirao na tom pretvaranju Beograda u Pjongjang. Možda sve zajedno nije relevantno za ovu temu (kao što i nije) ali ti si stavio to na sto pa ga izvoli makar nečim obrazložiti.
 
Vrh