Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

додаћу и моју првобитну процену од 5,05 милиона, али касније коригована на горе приказано :) тако да, моја процена за 2017. је 5,05 до 5,21
 
Bila su predvidjanja i za 2016tu, videcu veceras ako stignem da provrtim stranice.
 
почела су на 130. страни, али није нигде дато збирно, као на првој страни
 
U pravu si Johnny, nekoliko ljudi je iznelo svoje procene ali nije nigde izlistano. Gaga i ti ste bili optimisticni, ali nije daleko od istine.
Sledeca godina moze biti zanimljiva, pogotovo ako krene najavljenja linija iz Kine. Nisam siguran da li sada moze vec da se definise trend na neki nacin, posto predstoje neke odluke koje nisu lako predvidive...?
 
наравно да не може. прво, дао сам одокативно. друго, морамо да имамо коначан број у 2016, и резултате из јануара, да би се колико толико могла дати прогноза. и треће, морамо знати шта нас све чека у 2017. за сада знамо сигурно Виз 4 линије и Трансавиа за Амстердам. плус потенцијални летови за Кину, и спомиње се Ер Србија за Астану и Техеран
 
Au, al sam ja bio optimista 8)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365238#p365238:227dxeuu je napisao(la):
ink » 02 Jan 2016 11:06 am[/url]":227dxeuu]Ево онда и моја прогноза за 2016.

5.431.307 путника
 
Trljam oči u neverici.

Ali polako, pre 10tak godina je pompezno najavljivano spotters' hill sa sadržajima iza C fingera, pa osim one jedne pečurke nije bilo ničeg godinama, kasnije se potpuno odustalo od te ideje.

EDIT: gledam sad rendere, ako stave ovako visoku staklenu ogradu, onda spotting nema smisla. To je nepotrebno, ionako će se prolaziti kroz security check da bi došao do terase. A i biće prljavo 99% vremena.

Neka ih neko povede za ruku i pokaže im kako to rade ljudi koji znaju... Ne treba dalje od Ciriha.
 
Fino to deluje na renderima, videcemo kako ce izgledati u praksi. Svakako lepe vesti i konacno dodjosmo do toga.
 
Нисам сигуран да ће се са ове платформе видети писта?
 
Pa ako se nevidi pista cemu sve ali konacno i taj vidikovac samo da bude dostupan bez cekiranja .
Ko li ce da zakupi kafic
 
direktor":15e5n4ih je napisao(la):
Pa ako se nevidi pista cemu sve ali konacno i taj vidikovac samo da bude dostupan bez cekiranja .
Ko li ce da zakupi kafic
Verovatno neki od vec sadasnjih "deraca koze" koji naplacuju kogurt u casi 120 dinara i sendvic 400 dinara...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bice pogled na pistu i pristup poslije cekiranja nazalost provjerih i kroz zastitno staklo
 
Drago mi je iz više razloga :D
kako god da oprave , bice to dobro , naročito za dečurliju koja je proteklih decenija
sa velikm nadama posecivala aerodrom a ni avion nisu uspevali da vide...

Što se panoramskog pogleda tiče , sve sto treba da se vidi lepo je pregledno ,,ozgo,
sto se tiče nekog stručnog pogleda u vezi opsluživanja aviona na C i A strani
to se nece videti zbog postojecih hodinika i fingera koj jako dobro zaklanjaju pogled
te preostaje samo udaljena B platforma za posmatranje operative oko aviona

sto se bezbednosti tiče bilo je bezbedno i proteklih 30 god.
jedino sto je bilo sporno jesu i lični kompleksi pojed. umišljenih bu****
jer sad je bezb. situacija . još kompleksnija a tehnologija još naprednija... :laugh:

Sto se tiče toplote kako u renderu nema predvidjenu ,,krovnu konstrukciju,,
nema straha da ce biti ,,ko u akvarijumu,, a sa dobrim velikim suncobranima
bice vrlo prijatno mesto....
:sesir:


,
 
Stvara se zakonski okvir za davanje aerodroma u koncesiju
Vlada Srbije predvidela je Predlogom zakona o upravljanju aerodromima
mogućnost davanja aerodroma u koncesiju kako bi se obezbedio novac za njegov
razvoj i efikasnije komercijalno korišćenje. U predlogu tog zakona koji je
dostavljen Skupštini Srbije navedeno je da se očekuje ekspanzija u oblasti
vazdušnog saobraćaja u regionu, te je stoga važno da se blagovremeno
pripreme propisi koji će pomoći da aerodromi u Srbiji budu konkurentni.
Aerodromima će moći da upravljaju javna preduzeća, društva kapitala i
preduzetnici, a predviđeno je da predmet koncesije budu sve ili pojedine
aktivnosti upravljanja aerodromima. Kako je objašnjeno, postojeći Zakon o
javno-privatnom partnerstvu i koncesijama nije moguće primeniti na sve
aerodrome u Srbiji jer u njemu nema preciznih odredbi koje se odnose na
upravljanje vazdušnim lukama. Upravljanje aerodromima biće, kako je
predložila Vlada, delatnost od opšteg interesa. Najavljeno je da će Vlada,
kako bi obezbedila uslove za dugoročan razvoj i unapredjenje aerodroma,
doneti nacionalni program za razvoj aerodroma u narednih pet godina.
Beogradski Aerodrom "Nikola Tesla" (AERO) je u postupku privatizacije i
očekuje se da će kao model upravljanja biti izabrana koncesija, za koju će
biti raspisan tender. Po rečima premijera Srbije Aleksandra Vučića, ako taj
aerodrom bude privatizovan koncesijom na 25 do 30 godina budžet Srbije će po
tom osnovu imati prihod od 550 do 600 miliona EUR.
Izvor: Beta
 
Ovi ga gruvaju posteno. Ispade aerodrom najbolja kompanija u Srbiji.
 
Daleko su oni od najbolje kompanije u Srbiji , i po profitu i po prihodima i po kapitalu, a tek po efikasnosti poslovanja nisu.

Jedino gde se mogu sloziti da su pri vrhu je to da su uspegli da uzimaju kredite od banaka i da rast i renoviranje aerodroma finansuraju velikom vecinom iz ostvarene dobiti.
 
Koja je poenta dati aerodrom na 30 godina za 600 miliona evra (ma da sumnjam i toliko) ispade 20 miliona godisnje bi dobijali a toliki je otprilike sadasnji profit aerodroma, s tim da je Aerodrom NT hub Air Serbiji koja je u drzavnom vlasnistvu i povlascena je (sto je donekle dobro ) jer ide na obostranu dobit, sve poteze (skoro ) sam podrzavao ovu vlast, ovo sigurno ne bih podrzao jer ovo je ubistvo necega sto dobro radi jer ne postoji taj ugovor sa propisanim uslovima koji moze da funkcionise na 30 godina s obzirom da se ekonomija u svetu razvija tom brzinom da ne zna se u kom ce smeru u narednih 10 godina ici kamoli 30 godina tako da to je po meni u startu stetno a s obzirom da je Aerodrom medju glavnim saobracajnim luka u Srbiji ,to je po meni jednako privatizovati vodoprivredu s obzirom da Beogradski Aerodrom ima neku vrstu monopola nad vazdusnim saobracajem u Srbiji. Bolje da uzmu kredit na 30 godina i da ga u delom pojede inflacija nego ga davati u koncesiju. Samo pogledajte koncesije u Okruzenju i sve ce vam biti jasno ( u smislu rasta cena usluga , rastom prometa itd. pre i za vreme koncesije) aerodrom Bg moze iz sopstvenog profita da ulaze u dalji razvoj dok koncesionar ce gledati da isisa sto vise para a pare koje budemo dobili ce biti pojedene .
 
Lapsus sam imao u sinocnjem postu, htedoh reci da su uspeli da NE uzimaju kredite, tj da nisu zaduzeni.

Premijer danas obilazi Aerodrom...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422017#p422017:2i4c30gi je napisao(la):
Pegasus » 09 Dec 2016 12:40 pm[/url]":2i4c30gi]Lapsus sam imao u sinocnjem postu, htedoh reci da su uspeli da NE uzimaju kredite, tj da nisu zaduzeni.

Premijer danas obilazi Aerodrom...


Predator obilazi plen.... :bash:
 
Вучић: Најближе смо одлуци о давању концесије за београдски аеродром

БЕОГРАД, 9. децембра 2016. (Бета) - Премијер Србије Александар Вучић данас је изјавио да је Влада Србије најближа одлуци да Аерором "Никола Тесла" у Београду буде приватизован давањем концесије на рок од 25 или 30 година.

"Годишње би од те концесије добијали 10 или 11 милиона евра, плус концесиона накнада од 350 или 400 милиона евра", рекао је Вучић новинарима приликом обиласка новоизгађене платформе за одлеђивање и спречавање залеђивања авиона, и радова на модернизацији Терминала 1 на беогрдском аеродрому.

Он је истакао да је 2016. била одлична година за тај аеродром и да ће бити настављено улагање у његову модернизацију да би могао да прати потребе авио-компаније Ер Србија и свих других корисника.

Укупна вредност радова на платформи и опреме је око 570 милиона динара које је Аеродром издвојио из сопствених средстава.

Вучич је казао да је раније требало од 10 до 25 минута да се одледе авиони, а да сада за тим нема потребе, што допрноси редовности саобраћаја

Београдски аеродром годишње услужује око пет милиона путника и по редовности полетања и слетања авиона је, како је рекао премијер, међу најбољима у региону.

Додао је да је у изградњи и видиковац на аеродрому, први после 40 година, у који се улаже око милијарду динара.

Од прошлогодишње добити Аеродрома "Никола Тесла" ове године је у буџет Србије уплаћено 14 милиона евра.
 
Vrh