Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Bolje i koncesija nego da ga prodaju jos ako pametno raspisu uslove sta i kad treba da uradi koncesjonar tipa da napravi hotel do 2020 da uradi prugu do 2025 novi terminal do 2030 recimo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417416#p417416:7mlqg67i je napisao(la):
Пантограф » 18 Nov 2016 11:16 am[/url]":7mlqg67i]Ако буде концесије (а биће), вероватно тајни уговор који ће том приликом бити потписан садржаће, сигуран сам, одредбу да никакав цивилни аеродром не може да буде отворен у кругу од 70, 100, 150... километара од Сурчина.

Такве уговоре ми потписујемо.

To će sigurno da bude u ugovoru, albanci su dali 2005. koncesiju na aerodrom u Tirani na 20 godina uz uslov da nijedan drugi aerodrom u zemlji ne mogu da otvore za civilni saobraćaj.
Ove godine je postignut dogovor sa koncesionarom da se odredba o monopolu ukine uz produženje koncesije do 2027.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418294#p418294:vwgn9k3q je napisao(la):
milos.tro » 22 Nov 2016 03:23 pm[/url]":vwgn9k3q]Kuda bi trebao ići beogradski aerodrom
http://tangosix.rs/2016/22/11/kuda-bi-t ... -aerodrom/

Pola teksta(analize) se bavi poređenjem između BEG i ZAG i Zagreb je u skoro svemu bolji samo ima jednu manu, a to je duplo manji broj putnika!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418480#p418480:3ols3fgc je napisao(la):
Urke » Sre Nov 23, 2016 10:44 am[/url]":3ols3fgc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418294#p418294:3ols3fgc je napisao(la):
milos.tro » 22 Nov 2016 03:23 pm[/url]":3ols3fgc]Kuda bi trebao ići beogradski aerodrom
http://tangosix.rs/2016/22/11/kuda-bi-t ... -aerodrom/

Pola teksta(analize) se bavi poređenjem između BEG i ZAG i Zagreb je u skoro svemu bolji samo ima jednu manu, a to je duplo manji broj putnika!

Isti utisak sam i ja dobio.
 
Ово је поприлично лоша анализа - од иначе одличног и врло занимљивог аутора - јер сугерише да Београд треба истовремено да добије више страних легаси превозника, више лоукост саобраћаја, али и већи удео Ер Србије у укупном саобраћају, што је, наравно, немогуће.
 
...Da ne spominjemo da je loše procenio da je izgradnja železničke veze skupa: da je skuplja od bus-šatlova, jeste, ali je prenebregao činjenicu da su je urbanisti već predvideli i da ne predstavlja toliki izazov. Koncesionaru bi svakako to trebalo predstaviti kao obavezni deo plana.
 
Koncesiju treba dati na 99 godina i normalno je da ne treba dozvoliti još jedan aerodrom u blizini do 200 km (do Niša).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419536#p419536:364x565k je napisao(la):
Mair » 27 Nov 2016 12:59[/url]":364x565k].....normalno je da ne treba dozvoliti još jedan aerodrom u blizini do 200 km (do Niša).
Normalno... ali TRI miliona su
3.000.000 Bg stanovnika treba da prelaze 200 km... da se ne bi mučilo 200.000 Nišlija :lool:
a da ne poredimo još nepovoljnije regionalne brojke stanovništva
Normalno i...plus
tranzitni putnici tj . putnik koj na svom putovanju koristi ,,kombinovani,, let
pa morai sa low-coust leta , da nastavi putovanje sa redovnom linijom i obrnuto
prava sitnica samo predje 200 km umesto 20 km
Normalno i ... plus
cargo saobracaj tj roba koja dolazi cargom letovima i nastavlja redovnim letovima
prava sitnica samo treba da predje 200 km umesto 20 km

Slazem se da treba da se razvija i živi i Niš sa Nišlijama i to smo MI

ali to ne podrazumeva matretiranje i političkom silom uništavanje prirodne perspektive drugih
a ni NEpotkovano citirano ubedjivanje, kako 200 km je ništa
naročito danas cena i brzina transporta putnika i robe je jedina vrednost i merilo
i sad plus po plus ode u minus.......i gde je tu citirana normalnost :grand:
 
Eee, pa zar ti da predvidiš današnji činjenicu da se do 200km ili 300km udaljenosti putuje brzim vozovima (prosečna brzina 140km/h).
 
:lol: živeo ti meni .... svaka čast na ubedjivačkoj energiji da 200 km i 20 km je isto
evo tebi + 1 :)
e da su tu energiju imali oni za gajenjem svilene bube mozda bi smo svi danas nosili kimona :lol:
 
Nema tu ekonomije ako dozvoliš da neko otvara aerodrome u blizini (200km) koncesioniranog u ovako maloj zemlji sa slabom platežnoj moći stanovnika.
 
1_105726732_IMG_3282.jpg


wuxa sa ssc
 
Tesko ove godine 5miliona, cak je i direktor u toj vesti rekao da ocekuje 4.9mil putnika.

Ali definitvno je ohrabrujuci rast putnika u novembru od 11%, pogotovo jer iz meseca u mesec se povecava % rasta.
 
Neko bi trebao da izvuce predvidjanja sa pocetka godine. Koliko se secam, prosli put je Delija bio najblizi.
 
друм1, Картограф и Пантограф. промашаји године моја оптимистична прогноза (6 милиона) и Делијин и Гојеов минус
 
Izbacite prognoze nas forumasa da vidimo ko je blizi.
Znam da sam ucestvovao ali ne secam se vise koju sam brojku dao.
 
јбт, имате на првој страни :roll:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=3546#p3546:1f1azktp je napisao(la):
Igor » 21 Мар 2007, 10:23[/url]":1f1azktp]Procena forumasi BEG 2015

Putnika u 2014 4.638.577

JohnnyLee 5.2 ili optimisticna 6.0mil
Гага 5.9mil
Igor 5.2mil
Kartograf 5.00 - 5.05mil
drum1 4.9mil
milos.tro 5.4mil
mekbejn 5.15mil
Пантограф 5.0mil
Delija 4.75mil
marat 5.4mil
direktor 5.45mil
spatiotecte 5.3mil
boca-ica 5.1mil
tragac 5.25
loyola 5.6
MilisaV 6.0mil
laki72 5.1mil
Aegir 5.37mil
GOJE 4.0mil
 
Da to je za 2015. negde u temi je i procena za 2016.
 
а да. ја сам се пребацио. нисмо правили такмичење за 2016, али сам нашао неки мој график где сам ставио процену (зелена линија)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368095#p368095:34g413ut je napisao(la):
JohnnyLee » 21 Јан 2016, 23:33[/url]":34g413ut]да се надовежем на мој претходни пост. исправљам процену. да је ЈАТ угашен, садашњи број би се достигао отприлике 2017. године, можда и касније, јер сам се руководио стопама раста аеродорма у Будимпшети, пошто су они прошли кроз тај сценарио. дајем вам графички преглед 2010-2017 по три сценарија, па сами доносите даље закључке

 
Vrh