Ne shvatljivo je da u glavnom gradu objekat koj može o da donosi značajna sredstva u budjet kao i ANT
,,gajiti,, objekat koj samo crpi sredstva iz budjeta
a na minimalnoj udaljenosti od trenutnog (60 km)
zvrji prazan i ne iskorišteni Kovin amoze sa min. ulaganjem da bude još bolji
U ANT je uloženo mnogo i dobro puni gradskii dr. budjet- prava fabrika novca - sve pohvale
a imamo još jednu takvu fabriku novca u neposrednoj blizini koja ne donosi
Prioritet je ekonomski oporavak društva a koncesijom ANTa to i postižemo
i odmah isti takav odmah pored kao ANT otvaramo novi uz minimalno ulaganje
E sad, sto se odredjenoj grupaciji ljudi ne putuje svakog jutra 40 minuta
postojecim službenim autobusima do druge lokacije ,
te zbog zadržavanja njihovog konfora to se ne dopada je drugo pitanje.
U svakom slučaju opcija ANT1 i koANT2 postoji
a eto svijh ovih godina vidimo da moze i tako
da žmurimo i odričemo se pozitivnih promena i da čuvamo
jedan jedini ne dodirljivi ,,sveti,, ANT1.
to mi liči kao i JAT u Er Srbiju, a imamo opcijju da aktivirmo i Avio Geneks
sa JATom smo to uradili a da necemo sa ANTom - ?
Kakva je razlika sada za gradjane kad porediš ,,prevodjenje,, JAT:a u Er Srbiju
i kakva je razlika sutra za gradjane u ,,prevodjenje,, ANT u neki ,Er ANT,, ?
Kada bi (,,Er ANT,,) imao konkurenciju u neposrednoj blizini
ne bi mogao da diže takse i dr. u nebesa kako i koliko hoce
a to je vec dobro za celo društvo
I ako se ovde radi i pišemo o ANTu
bilo bi bolje u buduce da koristimo postojecu temu o aerodromu Bataja
jer svako i spominjanje opcije izaziva negativne burne reakcije čl. foruma