Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ma dajte, znate kakvi su se sve ljudi zaposlili u NCR-u? Licno ih znam bar 15tak ako ne i vise. Masa njih narice engleski, akcenti boze sacuvaj. Sve koje znam upali su bez veze, ali to i nije posao za koji bi se otimao svakako, bar ne na neki duzi period. Doduse ja znam ove sto rade na tel, i neke koji rade na tosinom, ali isto onaj glupav posao customer service samo preko kompa. Sto se tice selidbe, ziv bili pa videli. Nije to fabrika da uloze masine, tehnologiju. Cim neko drugo mesto postane isplativije, kupe oni svoje telefone i odlaze, kao sto su svojevremeno otisli iz Budimpeste. A to da mi super znamo jezike a ostali su duduci, necu ni da komentarisem. Jos mi mastamo kako smo najbolji a stvarnost nas uvek demantuje.
 
Nažalost otimaju se i za to oglasi im stalno izlaze i stalno za iste poslove , ok možda su mene lagali a ja pao zbog katastrofanog frst imprešna, i da im je to bitnije nego samo znanje jezika i srodnih veština ima i toga, ali rad noću je prvenstveno jako nehuman i sramota je što se mi kao država otimamo da privučemo takve investitore. Bolje je i nemati investicije nego imati takve. Posebno u nekom dugom roku.
 
Tragac, slazem se. Ma ko zna sto su te odbili, sigurno su i u Hr-u bajni strucnjaci ubilo se. Mog druga su odbili iako mu je jezik zaista, ali zaista perfektan jer je trazio da ne radi nocnu, ima malo dete. I oduvali ga, ok moze im se. Ako ti je za utehu ove sto znam da su tamo otisli da rade zaista ne krasi nikakav poseban kvalitet, a mozda takve i traze sta znas. Rad nocu je i nehuman i izuzetno nezdrav, a Srbija brine samo za svoju kasu, zdravlje ljudi je ne zanima. Radila sam u drugom kol centru par meseci, najgori period u mom zivotu.
 
Posle NCRa sam batalio domaće poslodavce i 'poslodavce' i shvatio da se i bez njih može pristojno zaraditi. Ono što mi smrdi u celoj priči je da je NCR imao na raspolaganju zemlje sa jeftinom radnom snagom i u američkim časovnim zonama. Ali izgleda da su te zemlje u Latinskoj Americi dovoljno pametne da ne daju subvencije i da njihov narod ne pristaje na sve. Za 'dobrog' Srbina nema loših pomija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407290#p407290:317sqqbu je napisao(la):
tragac » 23 Sep 2016 01:00 pm[/url]":317sqqbu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407273#p407273:317sqqbu je napisao(la):
11030 » 23 Sep 2016 12:12 pm[/url]":317sqqbu]Taj NCR ce jos par godina da posluje ovde i posle ode dovidjenja u Makedoniju ili neku drugu rupu. Inace im je psihopicousti davao zesce pare za radno mesto. Raspali kol centar.
Problem sa blanko otkazima se veoma lako resava. Ne potpises ga.
Inače u tom NCRu vam je za bilo koji lakši posao (lakši ovde znači da niste programer, sistem administrator ili neki drugi deficitarni kadar) trebala debela veza, pretpostavljam da znate kakve veze su u pitanju. Gde god se radna mesta subvencionišu, to je osnovni kriterijum pri selekciji.

To je nevidjena glupost sto si rekao. Ja sam skoro 2 godine radio u NCRu, nikakvu vezu nisam imao, a to sto nekog tvog najverovatnije nisu zvali pa je bilo jao samo preko veze to je samo kiselo grozdje... Al ajd neka bude... Niko al bukvalno niko kad sam ja bio priman nije bio priman preko veze neko preko konkursa koji su obavljali amerikanci...
 
Nisu odbili nikog mog nego mene. A i verovao bi da je sve transparentno da iz prve ruke nisam saznao i to iz tri različita izvora. To je bilo u leto prošle godine. Možda su tad kad si ti konkurisao bili normalniji ljudi u HR i imali su zdravije kroterijume selekcije, kao što je 11030 već sugerisala. A i meni su pričali pre toga da odbijaju samo onoga ko dobije manje od 6 na engleskom testi, ja dobio 9 i bio jako raspoložen na intervjuu ali na kraju su me posle dve nedelje zvali i u stilu Saše Popovića posle punih pet minuta otezanja su mi samo rekli da je prošao drugi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407303#p407303:1q0a2t1y je napisao(la):
11030 » 23 Sep 2016 02:06 pm[/url]":1q0a2t1y]Ma dajte, znate kakvi su se sve ljudi zaposlili u NCR-u? Licno ih znam bar 15tak ako ne i vise. Masa njih narice engleski, akcenti boze sacuvaj. Sve koje znam upali su bez veze, ali to i nije posao za koji bi se otimao svakako, bar ne na neki duzi period. Doduse ja znam ove sto rade na tel, i neke koji rade na tosinom, ali isto onaj glupav posao customer service samo preko kompa. Sto se tice selidbe, ziv bili pa videli. Nije to fabrika da uloze masine, tehnologiju. Cim neko drugo mesto postane isplativije, kupe oni svoje telefone i odlaze, kao sto su svojevremeno otisli iz Budimpeste. A to da mi super znamo jezike a ostali su duduci, necu ni da komentarisem. Jos mi mastamo kako smo najbolji a stvarnost nas uvek demantuje.


Ја ти уопште не маштам у том смеру, али, кад смо код енглеског, Београд је велики центар, па се онда лако нађе и понеко са знањем тог језика. Нисам рекао да енглески знамо боље од, рецимо, Холанђана, јер нисам луд. Али зато, када сам последњи пут био на подгоричком аеродрому, посебно ми је запала за уво најава са разгласа: "Пасанџерс фор Лондон то просид ту паспорт контроол..."

Особа коју ја познајем а да ради у НЦР-у, говори енглески (добро) и шпански (савршено).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407312#p407312:110c4z8a je napisao(la):
tragac » 23 Sep 2016 03:15 pm[/url]":110c4z8a]Nisu odbili nikog mog nego mene. A i verovao bi da je sve transparentno da iz prve ruke nisam saznao i to iz tri različita izvora. To je bilo u leto prošle godine. Možda su tad kad si ti konkurisao bili normalniji ljudi u HR i imali su zdravije kroterijume selekcije, kao što je 11030 već sugerisala. A i meni su pričali pre toga da odbijaju samo onoga ko dobije manje od 6 na engleskom testi, ja dobio 9 i bio jako raspoložen na intervjuu ali na kraju su me posle dve nedelje zvali i u stilu Saše Popovića posle punih pet minuta otezanja su mi samo rekli da je prošao drugi.

Znam da offujem, ali ne znam za sta si konkurisao ali i kada sam ja aplicirao, nisu svi prosli koji su dobijali dobre ocene u Berlitzu, to je bio samo prvi kriterijum, da bi uopste mogao da dodjes na intervju.. Jedan od mojih najboljih drugova je bio menadzer za jedan Kanadski tim, i on je meni pricao da je odbijao ljude na osnovu nekih drugih stvari (sve sa znanjem engleskog). Npr moja drugarica koju sam ja preporucio svojevremeno je dobila 7 iz engl, al nije primljena, jer nije prosla intervju (a moze da se kaze da je imala vezu LoL) :D. Mahinacije se dogadjaju vise kada si vec unutra. Anyways, izvinjavamo se na offu :)
 
Pantografe,

ja sam radila u kol centru sa 150 ljudi od kojih je 140 bilo ubedjeno da im je engleski odlican, neki su cak drzali i casove klincima a realno osim sto nemaju nikakav akcenat ne umeju ni recenicu smisleno da sastave. Ukupno je bilo mozda 3,4 koji su zaista savrseno govorili jezik, jer su ziveli ili se skolovali na eng.govornom podrucju. Jedna moja koleginica, kad je htela da konkurise za drugi kol centar gde se trazi iskljucivo americki inglis bez drugog akcenta se smorila jer je mislila da ona prica britis inglis, a realno prica russian english, samo sebe ne cuje. Najgore znanje jezika, primenjeno u konverzaciji su imali dipl.filolozi. Al da ne offujemo vise.
 
људи, ја радим тамо, и најнормалније сам ишао на разговоре док нисам добио посао, тако да не знам о каквим везама причате
 
2 3 ljudi sto znam rade tamo iz bas polarno razlicitih krugova i dobili posao lagano
 
Izvor: Beobuild.rs

Aerodrom čeka najvažnije projekte
ant%20sept%202016b.jpg


Razvoj infrastrukture na aerodromu "Nikola Tesla" polako se realizuje, a tokom ove godine pokrenuto je par investicija iz ranije prezentovanog investicionog plana 2015-2017. U prethodnom periodu najviše pažnje bilo je posvećeno pripremama za obnavljanje prekookeanskih letova za SAD, pogotovo visokih bezbednosnih standarda koje postavljaju njihove vazduhoplovne vlasti. Rast prometa na aerodromu nastavljen je i u ovoj godini, što čini kontinualan rast sa kumulativnim povećanjem putnika od gotovo 40% u prethodne tri godine. Tokom 2016. očekuje se da ukupan broj putnika dosegne cifru od blizu 5 miliona. Imajući u vidu da je u rekordnom danu 2016. usluženo 21.187 putnika, lako se može izvesti da trenutni kapaciteti zadovoljavaju potrebe i iznose bar 7 miliona putnika godišnje. U prethodnom periodu dodatno su pojačani kapaciteti aerodroma, pre svega izgradnjom novog graničnog prelaza u okviru Terminala 1, čime je obezbeđen bolji protok putnika i njihovo efikasnije kretanje kroz aerodromsku zgradu.

Celu vest mozete procitati na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/aerodrom-%C4%8Deka-n ... p2643.html
Platforma%20za%20odledjivanje%2001.jpg

Saobracajnica%20izmedju%20A%20i%20B.JPG

Celu vest mozete procitati na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/aerodrom-%C4%8Deka-n ... p2643.html
 
Aha...preko puta RCMa
nasuprot pozicija od A-11 do A.-14
Pa dobro tu se dobija manja platforma ( ranije su tu stajali stari avioni )

Kako je napisano izmedju A-B platforme
razmeh da planiraju ukidanje zelenih razdelnih ostrva :laugh:

Hvala na pojasnjenju
Ovako je vec moguce i treba iskoristiti taj prostor :kk:
Dali znaš koj prostor je predvidjen za novu vatrogasnu stanicu ?
sadašnja ima fenomenanlu poziciju zbog najbržeg pristupa intervencijama
:sesir:
 
Eh, da ovo realizuju u sto skorijem vremenu, jos da izbace generalnu avijaciju tu, pa da RCM dobije konacno normalnu platformu u prostor za rad i parkiranje cargo aviona tu. Sa ovom novom saobracajnicom ode i ono malo prostora sto je bilo.
 
Kakav je ovo stari zalutali avion iza buduce vatrogasne baze inace gdje je sadasnja i kako izgleda
I iz kog razloga se pravi nova
 
Мислим да на том авиону вежбају аеродромски ватрогасци.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407543#p407543:3qvyu7ij je napisao(la):
direktor » 25 Сеп 2016, 13:01[/url]":3qvyu7ij]Kakav je ovo stari zalutali avion iza buduce vatrogasne baze inace gdje je sadasnja i kako izgleda
I iz kog razloga se pravi nova

стари ДЦ-9 који се користи за обуку
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407543#p407543:6urtenkx je napisao(la):
direktor » 25 Сеп 2016 01:01 pm[/url]":6urtenkx]Kakav je ovo stari zalutali avion iza buduce vatrogasne baze inace gdje je sadasnja i kako izgleda
I iz kog razloga se pravi nova
Прави се нова из разлога јер је повећан обим ваздушног саобраћаја на аеродрому НТ. Број ватрогасних возила и места за њих је сад мало у односу на повећање обима ваздушног саобраћаја.
Ватрогасна бригада са аеродрома не дејствује само на аеродрому, него и у околним насељима, Радиофар, Сурчин, Ледине, Бежанијска коса, у случају саобраћајних несрећа на аутопуту и осталим путевима у близини аеродрома.... кад је потребно.
 
Зна ли се са колико возила и ватрогасаца тренутно располаже аеродромска ватрогасна јединица? И колико је планирано повећање?
 
Iz teksta Beobuilda za forumase koji nisu procitali ceo clanak:

Treba napomenuti da sve investicije iz ovog ciklusa aerodrom Nikola Tesla realizuje iz svojih sredstava, bez kreditnih zaduživanja. Ipak, vrednost planiranih i do sada izvedenih investicija daleko zaostaje za ostvarenim profitima u istom periodu, pošto je tokom fiskalne konsolidacije veliki deo sredstava uplaćivan u republički budžet. Trenutni kapaciteti aerodroma zadovoljavaju potrebe i ostavljaju dosta prostora za unapređenje funkcionisanja i iskorišćenja, a finansijska pozicija preduzeća dovoljno je jaka da može samostalno da se razvija u narednim godinama.

Mozemo svakako diskutovati o ovome ali i ovakav kakav je ne savrsen sa svojim prihodima zadovoljava trenutne i neke skorije rastuce potrebe i raspolaze godisnjim profitima koje moze da ulaze u dogradnju i uredjenje postojecih prostora za prijem i otpremu putnika. Vazno je spreciti prodaju i koncesiju!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407595#p407595:2125jm7w je napisao(la):
Гага » 25 Sep 2016 23:52[/url]":2125jm7w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407543#p407543:2125jm7w je napisao(la):
direktor » 25 Сеп 2016 01:01 pm[/url]":2125jm7w]....Ватрогасна бригада са аеродрома не дејствује само на аеродрому, него и у околним насељима, Радиофар, Сурчин, Ледине, Бежанијска коса, у случају саобраћајних несрећа на аутопуту и осталим путевима у близини аеродрома.... кад је потребно...

Otkad to vatrogasna služba aerodroma je prispojena pravim BG vatrogascima ? :shock:
 
Vrh